Metallica bändi

metallicccccaaa

onks metallica Suomalainen bändi tai enlannist tai usast

8

938

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vellu_Pirinen

On.

• metallllica

no ei muuta ku mothhii fleimiin

• önnöö

Suomalainenhan se. Etkö tiennyt, että James Hetfield on Jari Sillanpään taiteilijanimi?

• tollanen

Kukaan ei oo kuullutkaan tollasesta bändistä.

• Anonyymi

Kyllä on Metallica ruostunut, ikä tehnyt tehtävänsä. Aika tylsiä alkaa oleen keikat, se kun vire laskee niin se menee tylsäksi koko homma..vähän kuin siirapissa ryömimistä.

• Anonyymi

Itse ajattelin, että tämä olisi ollut ehkä jo viimeinen Metallica-keikka omalta osalta. Nyt ajattelenkin vähän toisin. Edellinen oli 90-luvulla - kenties nyt ei tulekaan yhtä pitkää taukoa seuraavaan?

Hienoa konsertointimeininkiä kaikin puolin, oheisjutuista mielikuvituksellisiin biisiratkaisuihin ja muuhun tutunlaiseen lavatoimintaan.

Ja jos sitä soittosuorittamista vertaa muihin vähänkään saman kaliiperin tekijöihin, niin eipä paljon kalpene sekään - päin vastoin pikemminkin... Soundihaasteista aavistuksen kärsivät muutamissa hetkissä (Disposable Heroes...?!!), mutta sitäkin nyt vain sattuu näissä olosuhteissa (ja biisivalinta ei luonnollisesti voinut olla sytyttämättä äänen ajoittaisesta puuroisuudesta huolimatta...).

Kantolaa haukutaan paikkana myös enimmäkseen aivan suotta (mitäpä pippeliotsaiset suomalaiset eivät haukkuisi...). Nyt jo toistamiseen (GN'R edellinen) järjestelyt toimivat tärkeimmiltä osin sujuvasti ilman mainittavia häiriöitä, alkaen kaupunkiin, keikkapaikalle ja takaisin siirtymisestä. Ihmiset myös käyttäytyivät pääosin erittäin fiksusti, mikä yleensä sujuvoittaakin kummasti kaikenlaista kymmentuhatmassojen yhteistoimintaa. Porteilla kävelin itse sekuntiakaan jonottamatta(!!) narikan ja nopeiden tarkastusten kautta suoraan sisälle loppuunmyydylle alueelle Ecstacy of Goldin soidessa...

Itse keikka jätti mukavat jälkihehkut, fiilis koko hommasta vain paranee tässä viikon mittaan...

• Anonyymi

...Kesäkin muuten tuli vihdoin tänne pohjolanperillekin, kun Metallica kävi vetäisemässä Kuuman kesän. Koko heinäkuun tuota ennen enempi syysilmoja.

• Anonyymi

Onhan se jostakin kotoisin, mutta se on paremminkin sellaista pyllyyntelakoitumis"musiikkia"...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      41
      2233
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      223
      1984
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      111
      1538
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1265
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1207
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      138
      1114
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1088
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      999
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      63
      954
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      950
    Aihe