onks metallica Suomalainen bändi tai enlannist tai usast
Metallica bändi
8
961
Vastaukset
- Vellu_Pirinen
On.
- metallllica
no ei muuta ku mothhii fleimiin
- önnöö
Suomalainenhan se. Etkö tiennyt, että James Hetfield on Jari Sillanpään taiteilijanimi?
- tollanen
Kukaan ei oo kuullutkaan tollasesta bändistä.
- Anonyymi
Kyllä on Metallica ruostunut, ikä tehnyt tehtävänsä. Aika tylsiä alkaa oleen keikat, se kun vire laskee niin se menee tylsäksi koko homma..vähän kuin siirapissa ryömimistä.
- Anonyymi
Itse ajattelin, että tämä olisi ollut ehkä jo viimeinen Metallica-keikka omalta osalta. Nyt ajattelenkin vähän toisin. Edellinen oli 90-luvulla - kenties nyt ei tulekaan yhtä pitkää taukoa seuraavaan?
Hienoa konsertointimeininkiä kaikin puolin, oheisjutuista mielikuvituksellisiin biisiratkaisuihin ja muuhun tutunlaiseen lavatoimintaan.
Ja jos sitä soittosuorittamista vertaa muihin vähänkään saman kaliiperin tekijöihin, niin eipä paljon kalpene sekään - päin vastoin pikemminkin... Soundihaasteista aavistuksen kärsivät muutamissa hetkissä (Disposable Heroes...?!!), mutta sitäkin nyt vain sattuu näissä olosuhteissa (ja biisivalinta ei luonnollisesti voinut olla sytyttämättä äänen ajoittaisesta puuroisuudesta huolimatta...).
Kantolaa haukutaan paikkana myös enimmäkseen aivan suotta (mitäpä pippeliotsaiset suomalaiset eivät haukkuisi...). Nyt jo toistamiseen (GN'R edellinen) järjestelyt toimivat tärkeimmiltä osin sujuvasti ilman mainittavia häiriöitä, alkaen kaupunkiin, keikkapaikalle ja takaisin siirtymisestä. Ihmiset myös käyttäytyivät pääosin erittäin fiksusti, mikä yleensä sujuvoittaakin kummasti kaikenlaista kymmentuhatmassojen yhteistoimintaa. Porteilla kävelin itse sekuntiakaan jonottamatta(!!) narikan ja nopeiden tarkastusten kautta suoraan sisälle loppuunmyydylle alueelle Ecstacy of Goldin soidessa...
Itse keikka jätti mukavat jälkihehkut, fiilis koko hommasta vain paranee tässä viikon mittaan...- Anonyymi
...Kesäkin muuten tuli vihdoin tänne pohjolanperillekin, kun Metallica kävi vetäisemässä Kuuman kesän. Koko heinäkuun tuota ennen enempi syysilmoja.
- Anonyymi
Onhan se jostakin kotoisin, mutta se on paremminkin sellaista pyllyyntelakoitumis"musiikkia"...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa7017713Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?455491HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3042960Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki432665- 1722455
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t81999- 241944
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121792Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1411732Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111648