onks metallica Suomalainen bändi tai enlannist tai usast
Metallica bändi
8
953
Vastaukset
- Vellu_Pirinen
On.
- metallllica
no ei muuta ku mothhii fleimiin
- önnöö
Suomalainenhan se. Etkö tiennyt, että James Hetfield on Jari Sillanpään taiteilijanimi?
- tollanen
Kukaan ei oo kuullutkaan tollasesta bändistä.
- Anonyymi
Kyllä on Metallica ruostunut, ikä tehnyt tehtävänsä. Aika tylsiä alkaa oleen keikat, se kun vire laskee niin se menee tylsäksi koko homma..vähän kuin siirapissa ryömimistä.
- Anonyymi
Itse ajattelin, että tämä olisi ollut ehkä jo viimeinen Metallica-keikka omalta osalta. Nyt ajattelenkin vähän toisin. Edellinen oli 90-luvulla - kenties nyt ei tulekaan yhtä pitkää taukoa seuraavaan?
Hienoa konsertointimeininkiä kaikin puolin, oheisjutuista mielikuvituksellisiin biisiratkaisuihin ja muuhun tutunlaiseen lavatoimintaan.
Ja jos sitä soittosuorittamista vertaa muihin vähänkään saman kaliiperin tekijöihin, niin eipä paljon kalpene sekään - päin vastoin pikemminkin... Soundihaasteista aavistuksen kärsivät muutamissa hetkissä (Disposable Heroes...?!!), mutta sitäkin nyt vain sattuu näissä olosuhteissa (ja biisivalinta ei luonnollisesti voinut olla sytyttämättä äänen ajoittaisesta puuroisuudesta huolimatta...).
Kantolaa haukutaan paikkana myös enimmäkseen aivan suotta (mitäpä pippeliotsaiset suomalaiset eivät haukkuisi...). Nyt jo toistamiseen (GN'R edellinen) järjestelyt toimivat tärkeimmiltä osin sujuvasti ilman mainittavia häiriöitä, alkaen kaupunkiin, keikkapaikalle ja takaisin siirtymisestä. Ihmiset myös käyttäytyivät pääosin erittäin fiksusti, mikä yleensä sujuvoittaakin kummasti kaikenlaista kymmentuhatmassojen yhteistoimintaa. Porteilla kävelin itse sekuntiakaan jonottamatta(!!) narikan ja nopeiden tarkastusten kautta suoraan sisälle loppuunmyydylle alueelle Ecstacy of Goldin soidessa...
Itse keikka jätti mukavat jälkihehkut, fiilis koko hommasta vain paranee tässä viikon mittaan...- Anonyymi
...Kesäkin muuten tuli vihdoin tänne pohjolanperillekin, kun Metallica kävi vetäisemässä Kuuman kesän. Koko heinäkuun tuota ennen enempi syysilmoja.
- Anonyymi
Onhan se jostakin kotoisin, mutta se on paremminkin sellaista pyllyyntelakoitumis"musiikkia"...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819