Kohtalokaveria ja sielunkumppania etsin. Olen 57v nainen porvoosta. Eron jälkeen jäin täysin yksin. Ei ole sukulaisia ei kavereita enään. Kaipaan rinnalleni kumppanin tai ystävän. En kapakoi. Olen liikkunut eri paikoissa en vaan törmää ihmisiin jotka olisi valmiita kaveriksi .
Tuskainen yksinäisyys
9
202
Vastaukset
- Aino_11
Täällä hetero nainen, joka olisi avoin uusille ystävyys- ja tuttavuuksille. Tosin Pirkanmaalla. Laita henkilöllisyyttäsi suojeleva (älä paljasta) sähköpostiosoite, niin minä ja kenties jotkut toisetkin voivat laittaa sähköpostia sinulle!
- Ykskanssa
Täällä kanssa yksinäinen nainen ollut vuosia.
Laita yhteystiedot. Asun lähellä sinua. En ole sitten lesbo. - Vastuu
Hei
Olen vastaavassa tilanteessa ole mies. Mutta eri puolella Suomea. Siskoni on Porvoon kasassa tekemisessä. Olen 63 vuotias mies ongelmana on yksinäisisyys, olen tällä hetkellä työssä. Oletan ettet vastaa.- vastuu
Vastasin! Sinulle 63v Mies
.asut kaukana porvoosta. T. Missu
- 63vMies
Hei
Oletko vielä linjalla parin vuoden jälkeen?- merikese
ei se enää ole.vissi..mutta nyt olen minä 55v nainen
- 63vMies
Hei
Aika menee kiiruusti. Varmaan huomaat, että vastaus tuli kahden vuoden jälkeen. Ja sinulle monen päivän jälkeen. Syynä on joulukuun kiireet töissä. Mukava kun joku on linjalla. Kuten mainitsin, en ole vakio vastaaja, ensimmäistä kertaa yhteydessä. Kiitos kun otit yhteyttä. - Anonyymi
Onko linjalla ketään yksinäistä/yksinasuvaa.Näin korona-aikana ei voi osallistua mihinkään.
- Anonyymi
Pysähdy! Pysähdy! Pysähdy!
Opettele pysähtymään. Yksinäisyys ei tunnu niin vaikealta kun opit pysähtymään tunteidesi äärelle.
Jos yrität paeta yksinäisyyttä ja sisäistä tunnetuskaa niin joudut pakenemaan loppuelämäsi. Pysähdy kivuliaiden ajatusten äärelle. Ole läsnä itsellesi.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898236
- 926375
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586243Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344851- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572982- 442829
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512796- 492760