Eli oon ihastunu aik paljo yhteen mun luokkalaiseen ja en tiiä onks se muhun, mut se on just välillä kattonu mua silmiin ja tällee (en tiiä meinaaks mitää) ja se on vaa jotenki täydellinen: kaunis, tosi kiva ja sil on hyvä kroppa. Oon ollu sen kaa samal luokal ekast luokast lähtien mut jotenki tänä syksynä rakastuin siihe. Ollaan tosi hyviä kavereita ja tällee mut en tiiä haluuks se olla enempää. Mä ajattelen sitä joka päivä ja mun unelma on täl hetkel se et oisin sen kaa yhessä ja haluisin halata sitä ain ku nään sen. Olkaa ystävällisiä ja älkää kommentoiko että olen liian nuori, tiedän kyllä että sekin suhde jossain vaiheessa päättyy mutta rakastan tätä tyttöä niin paljon.
AIDS toisaalta voisi kommentoida jotain hauskaa tuonne alas
Miten kysyisin/kannattaako (02)
12
81
Vastaukset
Ja siis että kannattaako mun kysyä siltä ja miten teen sen
Sori nyt ei tuu mitää mieleen.
- Anonyymein_____
Sepä harmillista
..eikö oo muka munaa kysyä? Ei voi olla niin vaikeaa
- Anonyymi
Se on vähän monimutkasta koska meillä on joitain tosi pahoja muistoja ala-asteelta ja en tiiä miten tää ottaa sen jos kysyn
- Anonyymi
Kai sitten menen kysymään
Kannattaa kattoo et vihjaileeks se sulle
- TheNewEsups
"Se on just välillä kattonu mua silmiin."
Tällä logiikalla Citymarketin kassaneiti, ja jopa meidän vitun koira, on ihastunu muhun.- aidseijaksakirjautua
Muistan kun seiskalla koulumme ylipainoinen ja kituva poika huomasi tytön katsovan häntä ruokailussa. Kotiin päästyään hän lähetti facebookissä tytölle viestin, että alkaako hän seurustelemaan. Tytön vastaus oli: "hyi vittu en".
Että ei kannata riskejä ottaa. - Poju001
aidseijaksakirjautua kirjoitti:
Muistan kun seiskalla koulumme ylipainoinen ja kituva poika huomasi tytön katsovan häntä ruokailussa. Kotiin päästyään hän lähetti facebookissä tytölle viestin, että alkaako hän seurustelemaan. Tytön vastaus oli: "hyi vittu en".
Että ei kannata riskejä ottaa.No mut sillonhan asia on selvä, eikä tarvii miettiä sitä, että onko mahiksia vai ei.
- Murkku-Pena
Eli mäkin olen 42v. Pena stadist ja mul on tyttömäinen olo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2762484Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001334- 1081231
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831221Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581175Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi821120- 44992
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67917Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22870- 33787