Eli oon ihastunu aik paljo yhteen mun luokkalaiseen ja en tiiä onks se muhun, mut se on just välillä kattonu mua silmiin ja tällee (en tiiä meinaaks mitää) ja se on vaa jotenki täydellinen: kaunis, tosi kiva ja sil on hyvä kroppa. Oon ollu sen kaa samal luokal ekast luokast lähtien mut jotenki tänä syksynä rakastuin siihe. Ollaan tosi hyviä kavereita ja tällee mut en tiiä haluuks se olla enempää. Mä ajattelen sitä joka päivä ja mun unelma on täl hetkel se et oisin sen kaa yhessä ja haluisin halata sitä ain ku nään sen. Olkaa ystävällisiä ja älkää kommentoiko että olen liian nuori, tiedän kyllä että sekin suhde jossain vaiheessa päättyy mutta rakastan tätä tyttöä niin paljon.
AIDS toisaalta voisi kommentoida jotain hauskaa tuonne alas
Miten kysyisin/kannattaako (02)
12
105
Vastaukset
Ja siis että kannattaako mun kysyä siltä ja miten teen sen
Sori nyt ei tuu mitää mieleen.
- Anonyymein_____
Sepä harmillista
..eikö oo muka munaa kysyä? Ei voi olla niin vaikeaa
- Anonyymi
Se on vähän monimutkasta koska meillä on joitain tosi pahoja muistoja ala-asteelta ja en tiiä miten tää ottaa sen jos kysyn
- Anonyymi
Kai sitten menen kysymään
Kannattaa kattoo et vihjaileeks se sulle
- TheNewEsups
"Se on just välillä kattonu mua silmiin."
Tällä logiikalla Citymarketin kassaneiti, ja jopa meidän vitun koira, on ihastunu muhun.- aidseijaksakirjautua
Muistan kun seiskalla koulumme ylipainoinen ja kituva poika huomasi tytön katsovan häntä ruokailussa. Kotiin päästyään hän lähetti facebookissä tytölle viestin, että alkaako hän seurustelemaan. Tytön vastaus oli: "hyi vittu en".
Että ei kannata riskejä ottaa. - Poju001
aidseijaksakirjautua kirjoitti:
Muistan kun seiskalla koulumme ylipainoinen ja kituva poika huomasi tytön katsovan häntä ruokailussa. Kotiin päästyään hän lähetti facebookissä tytölle viestin, että alkaako hän seurustelemaan. Tytön vastaus oli: "hyi vittu en".
Että ei kannata riskejä ottaa.No mut sillonhan asia on selvä, eikä tarvii miettiä sitä, että onko mahiksia vai ei.
- Murkku-Pena
Eli mäkin olen 42v. Pena stadist ja mul on tyttömäinen olo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624