Eli oon ihastunu aik paljo yhteen mun luokkalaiseen ja en tiiä onks se muhun, mut se on just välillä kattonu mua silmiin ja tällee (en tiiä meinaaks mitää) ja se on vaa jotenki täydellinen: kaunis, tosi kiva ja sil on hyvä kroppa. Oon ollu sen kaa samal luokal ekast luokast lähtien mut jotenki tänä syksynä rakastuin siihe. Ollaan tosi hyviä kavereita ja tällee mut en tiiä haluuks se olla enempää. Mä ajattelen sitä joka päivä ja mun unelma on täl hetkel se et oisin sen kaa yhessä ja haluisin halata sitä ain ku nään sen. Olkaa ystävällisiä ja älkää kommentoiko että olen liian nuori, tiedän kyllä että sekin suhde jossain vaiheessa päättyy mutta rakastan tätä tyttöä niin paljon.
AIDS toisaalta voisi kommentoida jotain hauskaa tuonne alas
Miten kysyisin/kannattaako (02)
12
70
Vastaukset
Ja siis että kannattaako mun kysyä siltä ja miten teen sen
Sori nyt ei tuu mitää mieleen.
- Anonyymein_____
Sepä harmillista
..eikö oo muka munaa kysyä? Ei voi olla niin vaikeaa
- Anonyymi
Se on vähän monimutkasta koska meillä on joitain tosi pahoja muistoja ala-asteelta ja en tiiä miten tää ottaa sen jos kysyn
- Anonyymi
Kai sitten menen kysymään
Kannattaa kattoo et vihjaileeks se sulle
- TheNewEsups
"Se on just välillä kattonu mua silmiin."
Tällä logiikalla Citymarketin kassaneiti, ja jopa meidän vitun koira, on ihastunu muhun.- aidseijaksakirjautua
Muistan kun seiskalla koulumme ylipainoinen ja kituva poika huomasi tytön katsovan häntä ruokailussa. Kotiin päästyään hän lähetti facebookissä tytölle viestin, että alkaako hän seurustelemaan. Tytön vastaus oli: "hyi vittu en".
Että ei kannata riskejä ottaa. - Poju001
aidseijaksakirjautua kirjoitti:
Muistan kun seiskalla koulumme ylipainoinen ja kituva poika huomasi tytön katsovan häntä ruokailussa. Kotiin päästyään hän lähetti facebookissä tytölle viestin, että alkaako hän seurustelemaan. Tytön vastaus oli: "hyi vittu en".
Että ei kannata riskejä ottaa.No mut sillonhan asia on selvä, eikä tarvii miettiä sitä, että onko mahiksia vai ei.
- Murkku-Pena
Eli mäkin olen 42v. Pena stadist ja mul on tyttömäinen olo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065520Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453683Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4532568Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611610- 871356
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321283- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1501192