Kissan antibiootti

raharatkaisee

Muistaako kukaan kun täällä oli eläinlääkäriasema nimeltään Veter? Käytin siellä kissaani ja olimme molemmat tyytyväisiä Veterin palveluhin. Sittemmin Veteristä tuli osa Animagi-ketjua ja nyt se taitaa olla osa Evidensiaa.

Veterissä kissalleni määrättiin kerran antibioottihoito ja lääke oli sellaista jonka kissa otti mielellään, suorastaan himoiten! Kun otin lääkepaketin käteeni kissa tuli juosten ja mouruten vaikka keskeltä unien innoissaan hakemaan herkkupalaa :) Ei todellakaan ollut vaikeuksia antaa eläimelle lääkettä!!!! En muista yhtään lääkkeen nimeä. Kissani on pari kertaa sen jälkeen tarvinnut antibioottikuurin mutta "herkkulääkettä" ei tunnu kukaan eläinlääkäriasemilla tietävän, vain tavallisia joita kissani ei suostu ottamaan.

Nyt joudun kokeilemaan joskus useitakin lääkkeitä eikä silti löydy sopivaa joka menisi alas ilman tappelua. Olen ihmetellyt miksi. Ehkä siksi että ei ole eläinlääketehtailijoiden eikä myöskää eläinlääkäriasemien intresseissä enää pitää lääkettä joka on helppo ottaa ja ota kaikki kissat rakastavat. On parempi kun saadaan kissanomistaja ostamaan useita, ehkä kalliimpia eri merkkejä joista yksikään ei kuitenkaan ole sen kummempi kuin toinenkaan.

Veterissä eläimestä välitettiin ja se ja sen hyvinvointi oli keskipiste. Näissä animaageissa ym evidentsioissa raha on se joka ratkaisee. Joka kerta kun olen kissani kanssa jommassa kummassa käynyt tunne rahastuksen kohteena olemisesta on hyvin vahva.

Muistaisiko kukaan täällä ko antibiootin nimeä ja sitä vieläkö se on markkinoilla?? Joku entinen Veterin työntekijä???

Olisin ylen onnellinen jos sitä antibioottia jostain vielä saisi.

2

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jussinmamma

      Ihan varmaa faktaa tämä ei ole. mutta veikkaisin mimeksi KEFAVET. Silloin kun mulla oli kissa ja se sai markivän haavan, se sai tuon nimisiä vaalenapunaisia pillereitä ja söi mielellään.
      Toisen kerran kun tarvitsi antibiootti, saattiin tuhatjalka-asemalta jotain liosta ja sen antamisesta tuli tulokseksi kolme syvää haavaa isännälle ja purema minulle, kunnes lääkäri suostui vahtamaan Kefavetiin. Ne pilelrit meni kuin karki. Kissa on nyt uudella omistajalla, ja uusi omistaja katsoi lääkkeen kissan terveyskortia ja lähetti äsken viestin

      • akkavvuoan

        Synulox oli naapurin mirrin mieleen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      368
      3491
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      129
      2499
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      126
      1775
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1270
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1127
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      49
      1117
    7. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      161
      1085
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1053
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      289
      904
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      836
    Aihe