Onko kellään, saako suomesta mistään tilattua??
Pitäs nyt löytää käsiini se jostakin!
DC:n illuusio DVD
5
662
Vastaukset
- kkffg
DVD:tä ei saa kovin helposti suomeen. Tilattua saa ainoastaan luottokortilla jenkeistä. Tietysti jos joku on ostanu levyn näytöksestä ja haluaa myydä sen kerran katsottuaan niin...
- itse olin
katsomassa ennen joulua herraa helsingissä, raha ei riittänyt 45 euroo maksavaan dvd hen mutta vhs sän ostin, tosin se on tehty jo 97 vuonna mutta on siinä kaikki hienoimma illuusiot, kiinanmuurit lentämiset ja junan kadotus
- buttu399
Minulla on tämä itelläni koneella, kannattaa etsiä esim dc :sta jos on mahdollisuta ,sieltä sen löysin.
- dc fani
millä nimellä kannattaa ettii se?
- dc++:sta
dc fani kirjoitti:
millä nimellä kannattaa ettii se?
Itse kirjoitin sinne david copperfield ja sieltä sitten löyty paljon videoita sen tempuista, ja sitä kautta sitten se illuusio dvd :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043