Miten pian miehen

Mantacaroliina

puolelta lapset alkavat kutsumaan äitipuolta äidiksi? Olemme kohta perhe ja olisi kiva kun nuorena ihmisenä saisin perheessä äidin sijaisuuden. Onneksi on isoja kakaroita etei tarvi kuunnella kiljumisia, näille varmaan voi kovalla äänellä huutaa jo käskyjä hiljaa tai menkää ulso kiljumaan.
Ollan seurusteltu nyt 4 kk ja mies ehdotti että muuttaisin hänen kotiinsa eli avoliittoon ja minusta tulisi hänen lastensa äitipuoli. Millasia ohjeita annatte siihen että arki alkaa sujumaan ja äitipuolesta tulee lapsille auktoriteeetti ja samanveroinen kuin isä? Pitääkö olla tiukka vai riippuuko lapsesta miten on opetettu kunnioittamaan äitipuolta? Pitääkö vaatia lapsilta asioita jotta arki sujuu, ja mitä ensin pit'ä opästään tarvi huolehtia hänellä on pääsy kielletty kotiimme, koska on omituinen eikä pärjää kaikkien ihmisten kanssa. Nyt on aiat hyvin ja mies on onnellinen kanssani mutta lasten kasvatus silti huolettaa etteivät ala savustamaan mua ulos tästä etteivät jää tyhjän päälle ja vailla valvontaa.

9

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletdementikko

      Pidä juoppo pääs kiinni ,lakkaa trollaamasta.
      Olet tätä ennenkin kysynyt lue ne aikaisemmat vastaukset ja paina ne mieleesi, että ei taas ensiviikolla tartte samaa trollia julkaista.

    • tähänuskonlujasti

      Pitisi kutsua heti kun hänet tapaa. Miehen tehtävä on sanoa lapsille että kuka on tullut perheeseen, ja esitellä hänet lastensa uutena äitinä. Kyllä si lähtee yleensä nopeesti ja jos ei puhelin pois, pelit seis ja ym voikeksiä jolla asiat ylensä etenee nopeesti. Äitipuoli on äiti se on tehtävä selväksi kakaroille, eikä annetava heidän hyppiä silmille, äiti puoli on tärkeä heidän tulevaisuutensa kannalta, iman häntä monikaan lapsi ei menesty.

      • Oletdementikko

        Juoppo vastasi sitte itse kahdeksannen kaljan jälkeen virheitä, enempi, kun avauksessa.


      • oletoikeessa
        Oletdementikko kirjoitti:

        Juoppo vastasi sitte itse kahdeksannen kaljan jälkeen virheitä, enempi, kun avauksessa.

        Nositä ne uudet sutturat ovat, juoopoja kaljottelevia naikosia. Työttömiä. Laiskoja näätiä.


    • LissuOnFörbi

      Ei koskaan, koska et tule koskaan olemaan heidän äitinsä.

      • Lissunotförbi

        Ei koskaan, koska et tule koskaan olemaan heidän äitinsä..


    • FatLizzy

      Mikäköhän vitun idea sulla on tehdä jatkuvasti näitä samoja idioottimaisia avauksia?

      • Onneydinpehre

        Hurjia nää sutturat minä en voisi kuvotellakaaettä, että meis olis tuonu sutturat meille asumaan ja sotkemaan ja lasten eteen.
        Minä en enää tuntisi lapsia niin olis sutturat ne pilannut.
        Naikkoset ei kulu meidän pehreeseen onneksi estin naikkosten meille tulon, nyt olemme erittäin onnellisiaja meillä on kaikki koko suku miehellä ei mitäään oma vika kun valitsi lasten sijaan sutturat .


      • FatLizzy
        Onneydinpehre kirjoitti:

        Hurjia nää sutturat minä en voisi kuvotellakaaettä, että meis olis tuonu sutturat meille asumaan ja sotkemaan ja lasten eteen.
        Minä en enää tuntisi lapsia niin olis sutturat ne pilannut.
        Naikkoset ei kulu meidän pehreeseen onneksi estin naikkosten meille tulon, nyt olemme erittäin onnellisiaja meillä on kaikki koko suku miehellä ei mitäään oma vika kun valitsi lasten sijaan sutturat .

        Eli sulla ei oo mitään ideaa. Samaa typerää paskanjauhantaa vain.

        Rölli vuoroin kehuu ja vuoroin haukkuu itseään eri nikeillä.

        Mistäköhän me keksittäis sulle oma elämä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      78
      3805
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3022
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2950
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2798
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2744
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2485
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      274
      2283
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      214
      1971
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1947
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1897
    Aihe