Mikä on Peyronin tauti
Onko muilla?
mullaon
5
298
Vastaukset
- ValimoVaatii
Joo, mulla on. 13 vuotta sitten aloitin työurani Peironin valimossa ja valitettavasti ollaan samalla tiellä vieläkin... Helppoa ei ole ollut mutta läheisten tuki on kullan arvoista.
- Sehäsiis
on paskahalvaus
- nmn
siel on kaikki ne mitä ei muualle huolita
- mullaon
Sitähän minäkin,arvasin oikein.
Kyseinen tauti on todella hankala,koska se vääntää p......n väärään,
Taudilla ei todellakaan ole mitään tekemistä jonkun rautavalimon kanssa. - kokkelikivana
On sil työntekiöistä se nimikin on tullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13310569
- 525080
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html432281Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052088- 281986
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411452Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291124Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331071Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54997