Auto antaa vikakoodin P0016 (ilmeisesti nokan ja kampiakselin asentotunnistimien tieto ei täsmää), mutta toimii täysin normaalisti eikä äännä. Mistä voisi lähteä etsimään vikaa? Jomman kumman akselin anturi tiensä päässä vai?
2.0 FSI jakopää
4
216
Vastaukset
- Kekekekek
Ketju on venynyt. Kustannus noin 1500 e.
- ZKODA
juuri näin. kyseinenkin auto on tullut elämänsä päähän, eli turha enää rueta kunnostamaan koska remonttiin menee enemmän rahaa kuin arvo on vaikka olisi uudesta wv konsernin tekeleestä kyse. outoa on että saksalaiset osasi tehdä natsisaksassa krematoriot jotka kesti jatkuvaa käyttöä mutta autoja ne ei ole vielä oppineet tekemään.
- 8765
Alkaa varmaankin pitää meteliä piakkoin, ei toisaalta ihan heti yleensä räjähdä yms.
Ystäväni selvisi vähän yli tonnilla, koko jakopää vaihdettiin.
Korjaussarja lienee hinnaltaan melko vakio (n.600€), jos jostain saat halpoja ja tehokkaita tunteja, käytä ne. Vaihtoon menee kumminkin n.10 tuntia. - eikavereita
Aika kummallista, kun noilla trolleilla on paljon ystäviä, joilla on volkkari. Luulisi noin tiukkojen mielipiteiden omaavien katkaisevan välit noihin natsipökäleisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794444
- 503762
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512571Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442051- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161725Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271547Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131511Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121329- 461273