Skoda Octavia

käytettynä

Onko vaikea päästä eroon? Itse ole tarjonnut vaihdossa moneen paikkaan, mutta kukaan ei hyvitä juuri mitään. Mites teillä?

11

3180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samu-75

      ..helmi itäpalstalta siirrettynä :)

      • Dynamic

        Hah haa ja heh heeeee...
        Ja joku väittää, ettei tän palstan sheriffillä oo huumorintajua ja on muka TOSIKKO!!!HAH HAAAaa...


      • Sokota
        Dynamic kirjoitti:

        Hah haa ja heh heeeee...
        Ja joku väittää, ettei tän palstan sheriffillä oo huumorintajua ja on muka TOSIKKO!!!HAH HAAAaa...

        Olet selvästi valvonut liikaa.
        Ennen muinoin oli skoda-vitsejä, nykyään saa tyytyä korkeintaan tämmöiseen pieneen tilannekoomiikkaan.


    • kerro lisää

      Meillä on toinen ocu hakusessa. Kerro lisää autostasi.

      • Kone?Malli?Ikä?Kilometrit?

        Myös minua kiinnostaa, kerrotko millä koneella autosi on ja paljonko ajettu on kyseessä, vuosimalli tietysti myös. Hakusessa "sopiva" TDI tai 1.8T.


    • ongelma?

      En usko tuota tarinaa. Aika ummikko autokauppias olisi se, joka ei olisi tietoinen Skodan nykytilasta (Ocu I / II) ;-)
      Kuka tahansahan voi todeta lehdistä, että käytettyjä Octavioita ei yksinkertaisesti ole montaa myynnissä; eivät jää autoliikkeen nurkkaan lojumaan.

      Ilmoitus nettiin tai lehteen ja lasket tunneissa aikaa, jolloin olet ENTINEN Octavian omistaja. Ja hinta asettuu Tuulilasin käytettyjen autojen hintataulukkoon. Kokemusta on. Varsinkaan keväämmällä asiallisesti pidetystä Ocusta iripääseminen ei tuota minkäänlaista ongelmaa.
      Yksikin ostaja riittää, ja sellainen on todennäköisesti aktiivinen kaveri, jolla on myös autojen tuntemus keskivertokanasalaista paremmin hallussa. Myyjien mukaan lähinnä keski-ikäisillä naisilla on ennakkoluuloja Skodaa kohtaan merkkinä ...

      • Teemu

        En itsekään ehtinyt kuin illalla miettiä skodani myymistä ja aamulla oli jo tukku rahaa tyynyn alla ja skoda viety pihasta. Rahoja laskiessani huomasin, että olin saanut autosta huomattavasti enemmän kuin maksoin muutama vuosi sitten. Että näin haluttu skoda on nykyään, erityisesti käytettynä!


    • Poijjaat!Palaudutaans maan pinnallen taasen.
      Kävinpä tossa piruuttaans arvuuttamassa paljonkos ois tarvinnu pistää erkkejä väliin jotta ois saanu äitillen uudemman farkun vanhan 230 ajetun slx.n tilalle.
      Kaupassa oli ruakottomasti pidetty, tosin vähä ajettu, vissiin jollain kaupparatsulla tai naisella ollut kulkine,skoda sekin,myyjä totes että eihän tommosta paljon ajettua skodaa enää kukaan halua.
      No meitin hallitus ajelee vastaisuudessakin paljon ajetulla tosi helmellä.

      • köyttöarvo

        Onhan tuo 230 tuhatta autolle jo kohtalainen kilometrimäärä, taitaa olla enemmänkin käyttöarvoa kuin rahallista vaihtoarvoa ainakin bensakoneella. Kun ei enää tarvitse laskea pääomamenoja, niin pitokustannukset voi olla hyvinkin edulliset. 300 tkm pitäisi kuulemma nykymoottoreilla mennä ilman isompaa remppaa.

        Käytetyllä autolla on kumminkin 3 ... 5 -vuotiaana ajettu perhekäytössä ehkä 60 ... 100 tkm, sellaisesta voi vielä kuvitella jotain vaihdossa saavansakin.


    • tdi amb

      Viime keväänä yritin vaihdatella omaa ocua volvo v70 dieseliin. Hyvitys entisestä vaihteli aika roimasti. Pohjanoteeraus oli yksi liike missä hyvityshinta ocusta oli 11 900 euroa vähemmän kun olin itse maksanut autosta vuosi sitten. Hyvitys olisi ollut ocustani 11 000 euroa. Silloin oli ajettu 120 000 km. vm.01. Liikkeessä vierellä seisoi vw golf joka oli vuoden vanhempi ja oli ajettu yli 170 000 km. sekin oli tdi. Hintalappu oli 17 900 euroa. Kun kyselin mites golfissa noin kova hinta, niin väitti myyvänsä viikossa myyvänsä 10 golfia ja octavia jää seisomaan vielä pihalle. Suraavassa liikkeessä menin ihan huvikseni tinkimään vaihtoa mersun c220 dieseliin. Sielä sama juttu. 11 000 hyvitys ocusta. Aikani tingittyä myyjä kutsui pomonsa paikalle ja hyvitys hinta alkoi pikkuhiljaa kohota. Kun hyvitys oli 14500 euroa lopetin tinkimisen ja läksin pois. En olisi oikeasti edes ostanut mersua, mutta kävin kokeilemassa mitä ocun arvo on . Nämä sattui muuten kumpikin sulantiellä. No kesällä lähden oikeasti vahtamaan autoa ja se on varmasti octavia ja liike sijaitsee Itä-Suomessa.

    • Hans

      Tällä hetkellä vaikuttaa siltä, että uutena ostettu noin 25-35t euron autosta on lähtenyt puolet hinnasta pois kolmessa vuodessa... taitaa myyjät vetää välistä tai pikemminkin ovat laskeneet hyvityshinnat eurotasolle :( Selkeästi vuoden sisällä tapahtunut muutos...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe