Eikös niillä höpön "karaoke"emännillä tai muuten vaan paarirùsuilla ole muuta elämää kun notkua paarissa harva se ilta ja antaa jälkikasvun aiheuttaa pahennusta läskipään kulmilla
Höpön paariruusut
18
1118
Vastaukset
- Tämäilmiö
Johtuu siitä että se pudonnu omena yleensä löytyy siitä puun juuresta.
- Tunnetsiis
Sanonnan:Hedelmistään puu tunnetaan.
:) - sossullaluulis
Olevan semmonenkin koppari mihin pilaantuneet hedelmät poimitaan?
- koskenkylässä
sossullaluulis kirjoitti:
Olevan semmonenkin koppari mihin pilaantuneet hedelmät poimitaan?
Nypitään terälehdet vallanpois.
Oppii ihmisten tavoille.
- ootkoitesielbaaris
Eikö sinulla ole omaa elämää, kun muiden elämä noin kiinnostaa.
- legelzedwriter
Näyttääpä kiinnostavan sinuakin...
- NäinO
Wooord XD XD XD XD
- Eiköstota
Juu pitäähän, joka baaris kuulu ny vakiona muutama baari / seinäruusu olla asiakkaana.
- Jokaisenmielestä
Omat porsaat näyttävät aina paremmilta.
- wauh
Onks ne baarimyyjät sinkkuja?
- Sinkkujajees
Ja neitseitä.
- Varmaatietoo
Sevverran oon päässy sormella koittamaan että neito tuntuis olevan.
Yhdessä nurkassa tuntui tosin olevan suunnilleen kullin mentävä reikä?
- Worldend
Höpö tulee ja menee, Maailmanloppu on ja pysyy!!!!
- sevverran
vaan kiinnostaa et millai semmosen neitseen enää tietää ko mukuluitaki on tossa iässä?
- wauh
Tiia on nätti
- Silloinjoskus
Jolloin aika oli armollinen meille kaikille.
Nyt aika tuo entinen on haalistunut muisto vain.
- nuorisogangsteri
Niin asiahan menee niin, että mitä oot haukkumaan höpön joukkiota, ehkä heilläkin menonsa. Ja toiseks, jos ne räkänokat siellä läskipään kulmilla ärsyttää, niin menkääs ehdottaa kunnalle et Nuorisotila naksu oli enemmän ja useemmin auki et ne kakarat olis siellä. Ja poistakaa Kai korpi samalla nakkilasta et se Naksu pysys, ettei paikat menis paskaks.
- vegaani
oon muute vegaani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?631281Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11900Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75825Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.87712- 53644
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt43613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46574Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot121536Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36534Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43523