Audi A6 punainen öljyvalo palaa!

AudiA6Öljyvalo

Kyselin merkkikorjaamosta ja auton myyneestä liikkeestä, mitä tehdä. Molemmat kertoivat, että ainoa mahdollisuus oli vaihtaa koko öljypumpputasapainoakselikokonaisuus ja turbo. Hintahaarukka 4.500-8.400. Lupasivat auton myyjäliikkeestä tulla vastaan 40%, mikäli työ tehdään heillä, koska huoltokirja oli kunnossa.

Googlailin vastaavia tapauksia netistä ja ajoin autoni rallimaailmasta kannuksensa saaneeseen korjaamoon. Öljypohja avattiin ja totesimme yhdessä, että öljypumpun kuusikulmainen tanko oli pyöristynyt, eikä enää pyörittänyt kunnolla öljypumppua. Tangon sai Audilta varaosana, maksoi peräti 7 euroa. Auto oli korjaamolla päivän. Työn osuus reilut 400euroa... (vei nosturiaikaa sen verran).

Onneksi minulla on erinomainen autokorjaamo.

8

2276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EnAjaMyöskäänToyotalla

Onneksi minulla ei ole ollut tuohon 250 000km:n Mitään ongelmia. Tosin, en ajakkaan Saksalaisella "premiumilla"....

• ertyui

Miksi taas tämä sama juttu ?
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14577225/oljypumppuvika!-hintaero---

Ja kuten sanottu niin uudenkin pumpun saa abbout tonnilla ja vaihtoon ei noita loppurahoja saa menemään mitenkään -toki tuo on paljon enemmän kuin 400€, mutta puhuttaisiinko silti oikeista hinnoista.

• AudiA6

Audin öljypumppukokonaisuuden merkkikorjaamohinta alennusten kanssa 2843

• ertyui

Vain hölmö maksaa tuota hintaa kun alle puolellakin saa aivan saman, samoin sitten työstä ei kannata maksaa merkkikorjaamolle monin kertaista ylihintaa.

• AudiA6

Turbo 1200...öljynpaineiden mittaus 139 etc arvio työstä 1000-4000...

• halvalla.pitää.saada

Kyllä täytyy olla mittarissa paljon kilometrejä, jos öljypumppukin on loppuun kulunut. Tuontiauto ruuvatuilla kilometreillä?

• Miksimiksimiksi

Huhhuh mitä hintoja. Tuolla 8000e lyhentää uutta audia jo yli vuoden. Miksi siis ostaa vanha johon menee rahaa yhtä paljon tai enemmänkin?

• PeriaatteidenMies

Siksi, koska Audi on vaan joillekin junteille se ainoa oikea automerkki. Oli sitten vaikka auton hinnan olevia remontteja. Periaatteesta ei tingitä, ja se jos mikä kalliiksi käy.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe