Tutustua FTM mieheen?

Hei,
Olen itse pitkään miettinyt omaa seksuallista suunnistautumista..
Tykkään naisista,miehetkin kiinnostavat vain ei ole paljon kokemusta..
Loppujen lopuksi tuntuu sitä että on oikea ihminen olisi FTM, ihminen,joka oli joskus naisena,mutta nyt elää miehen kropassa tai on muuttumassa mieheksi.Koska pidän tunnepuolista naisissa ja aktivisuuspuolesta miehistä..
Kaikki tuttvauudet olisivat tervetulleita..
Itse olen 40 v,Helsinki, tummatukkainen,kroppa on treenattu,sivistynyt mies.
Haluaisin jatkaa keskustelua postini kautta-katso nimimerkki ja suomi 24.fi.
Ja tietysti täälläkin voi jakaa ajatukset ja laittaa omat viestit/tiedot
Kiitoksia huomiosta viestiäni kohtaan:)

18

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miehellä

      Ei ole naisen tunnepuolta. Hormonit viimeistään pitää huolen siitä. Transmies on mies. Ei nainen. Osa homoja, osa heteroita. Kaikki miehiä.

      • Valmiina_jo

        Todennäköisesti tunnepuoli on jo ennen hormoonejakin miehinen, testot vielä vahvistaa niitä.


      • Aziazor

        Tämä juuri. Kannattaa vain jatkaa hakua. Kyllä näitä kombinaatioita on olemassa. Itsekin olen tavannut. :)


    • Ehkäpä_joku_muu

      Miksi pitää olla transmies? Hehän ovat vahvasti miehiä. Jos kaipaat naisellista puolta kaverissa, etsi naisellista homomiestä. Miehinen lesbo ei ehkä täytä vaatimustasi.

    • Varmati olen ymmärretty väärin:) en etsi naista,vaan FTM.Ja tunnepuolena tarkoitan vain että vaikka kuinka olisi tehokas hormoni-hoito-se laajempi ja monimutkaisempi tunne-elämää säilyy...
      Niin onkos olemassa pks:lta ftm miehiä? Olisi kivaa tutustua..

      • Aziazor

        FTM-status ei siltikään takaa laajempaa tunne-elämää. Väite taitaa perustua enemmänkin stereotypiaan. Toki on olemassa sekä cis- että transmiehiä, joilta tämä piirre löytyy, mutta ei kaikilta. Se ei ole syntymäsukupuoleen eikä koettuun sukupuoleen ollenkaan sidonnainen. :) Onnea kuitenkin etsintään, vielä kerran~


      • EiMonipuolistaTunneE

        Aika saamarin loukkaavaa väittää, että FTM on sisältä yhä nainen, kuten tuolla logiikalla menee. Prosessiin kuuluu muutenkin aikamoinen painiminen sen kanssa kun ihmiset tytöttelee tai kutsuu vanhalla nimellä, että se nyt vielä että miesystävä taputtaisi selkää "se on niin kiva kun sulla on naisellinen tunne-elämä", että hellureijaa. Onnea vaan etsimään ftm:ää joka haluaisi seurustella noin ajattelevan kanssa. xD Ite heiluttelisin keskaria niin, että tuulee.


    • Tämä vatvominen /ilman mitään järkeä/ montako prosenttia on FTM:ssa naista tai miestä on hyödytöntä.
      Ottakaa vain rennommin...
      Mutta ehdotus on esillä vielä-jos joku FTM olisi halunnut tutustua vaikka ystävyysmerkeissä?
      Ottakaa yhteyttä-arvaatte kai e-postini nimimerkin pohjalla
      Kun toistaiseksi oli vain hujareita tai narreja:)
      Hauskaa viikonloppua D

    • Dfgjhkj

      Sukupuolensa mieheksi muuttava fyysinen nainen ON henkisesti mies. Jo ennen prosessia.

      • yhgtghy

        Pitää valaista, kyllä FTM:llä mahdollisesti haluaminen olla mies on suurempi kuin että olla nainen mutta kyseessä on vain halu. Tällä tunteella sitten saatetaan lähteä enemmänkin liikkeelle jopa jonkinmoiseen sukupuolen korjaukseenkin saakka. Kyllä FTM:stä näkee kaikkein selvimmin mitä todellisuudessa on transsukupuolisuus. Itseänikin kiinnostaa jopa enemmän FTM kuin MTF johtuen ehkä siitä että pääsääntöinen kiinnostukseni on vain naisiin eli täytyy löytyä naiseus "sisältäkin päin". Tämä minun mielipiteeni voi johtua siitäkin että näen heitä niin paljon, herttaisen näköisiä ja oloisia kuitenkin sinnikkäästi miehen roolissa esittämistä yrittäviä.


      • Selvä_tapaus
        yhgtghy kirjoitti:

        Pitää valaista, kyllä FTM:llä mahdollisesti haluaminen olla mies on suurempi kuin että olla nainen mutta kyseessä on vain halu. Tällä tunteella sitten saatetaan lähteä enemmänkin liikkeelle jopa jonkinmoiseen sukupuolen korjaukseenkin saakka. Kyllä FTM:stä näkee kaikkein selvimmin mitä todellisuudessa on transsukupuolisuus. Itseänikin kiinnostaa jopa enemmän FTM kuin MTF johtuen ehkä siitä että pääsääntöinen kiinnostukseni on vain naisiin eli täytyy löytyä naiseus "sisältäkin päin". Tämä minun mielipiteeni voi johtua siitäkin että näen heitä niin paljon, herttaisen näköisiä ja oloisia kuitenkin sinnikkäästi miehen roolissa esittämistä yrittäviä.

        Tulkitsisin tuon määritelmäsi halusta koskevan pikemminkin lesboja. Transsukupuolisen sukupuoliristiriita ei ole koska haluamista vaan sitä että henkilö kokee vahvasti olevansa vastakkaista sukupuolta. Kukaan tuntemistani transmies ei osoita minkäänlaisia naisellisia tuntemuksia, he ovat kaikki selvästi "äijiä".


      • gytghdj
        Selvä_tapaus kirjoitti:

        Tulkitsisin tuon määritelmäsi halusta koskevan pikemminkin lesboja. Transsukupuolisen sukupuoliristiriita ei ole koska haluamista vaan sitä että henkilö kokee vahvasti olevansa vastakkaista sukupuolta. Kukaan tuntemistani transmies ei osoita minkäänlaisia naisellisia tuntemuksia, he ovat kaikki selvästi "äijiä".

        "Kukaan tuntemistani transmies ei osoita minkäänlaisia naisellisia tuntemuksia, he ovat kaikki selvästi "äijiä"."

        Tarkoitatkohan heitä jotka pukeutuvat punkkarimaisesti ja kiroilevat joka toisella sanalla. Heitäkin olen nähnyt ja ei voi typerämpiä ilmestyksiä enään olla!


      • Selvä_tapaus
        gytghdj kirjoitti:

        "Kukaan tuntemistani transmies ei osoita minkäänlaisia naisellisia tuntemuksia, he ovat kaikki selvästi "äijiä"."

        Tarkoitatkohan heitä jotka pukeutuvat punkkarimaisesti ja kiroilevat joka toisella sanalla. Heitäkin olen nähnyt ja ei voi typerämpiä ilmestyksiä enään olla!

        Kovin oudoissa miesjoukoissa kuljet. 99% tapaamistani miehistä (cis) ei pukeudu punkkarimaisesti eikä kiroile. Sen kyllä voisi ymmärtää että jos miehiin tutustuu pääasiassa baareissa, siellä tuollaista esiintyy, mutta kun itse tapaan miehiä kaikkialla muualla.


      • Jfiwififi
        yhgtghy kirjoitti:

        Pitää valaista, kyllä FTM:llä mahdollisesti haluaminen olla mies on suurempi kuin että olla nainen mutta kyseessä on vain halu. Tällä tunteella sitten saatetaan lähteä enemmänkin liikkeelle jopa jonkinmoiseen sukupuolen korjaukseenkin saakka. Kyllä FTM:stä näkee kaikkein selvimmin mitä todellisuudessa on transsukupuolisuus. Itseänikin kiinnostaa jopa enemmän FTM kuin MTF johtuen ehkä siitä että pääsääntöinen kiinnostukseni on vain naisiin eli täytyy löytyä naiseus "sisältäkin päin". Tämä minun mielipiteeni voi johtua siitäkin että näen heitä niin paljon, herttaisen näköisiä ja oloisia kuitenkin sinnikkäästi miehen roolissa esittämistä yrittäviä.

        Ihania nämä epätoivoiset provot. :D Ehkä tosiaan alkuvaiheessa, kun ftm:n voi vielä tunnistaa, saattaa olla herttainen ulkonäkö ja osalla tarve esittää miehen roolia mahdollisesti. Sittenhän testot muokkaa ulkonäköä - toki monet on cismiehiä paremman ja nuorekkamman näköisiä useita vuosia, mutta kaikki miehen esittäminen loppuu, kun kasvetaan aikuiseksi ja ollaan vaan ihmisiä. Voi vaikka meikata ja pukeutua hameeseen jos siltä tuntuu. Tai olla pukeutumatta. Heitähän ei kukaan transtaustaisiksi tunnista, joten heistä on vaikea tehdä mitään yleistyksiä.


      • gytghdj
        Selvä_tapaus kirjoitti:

        Kovin oudoissa miesjoukoissa kuljet. 99% tapaamistani miehistä (cis) ei pukeudu punkkarimaisesti eikä kiroile. Sen kyllä voisi ymmärtää että jos miehiin tutustuu pääasiassa baareissa, siellä tuollaista esiintyy, mutta kun itse tapaan miehiä kaikkialla muualla.

        Ensinnäkään en kulje enkä edes maininnut kulkevani miesten parissa juurikaan. Miksi käytit yleensäkään tuossa lauseessasi cis-lyhennettä, nythän oli kyse Transmiehistä? Heitä olen tavannut lukuisiakin ja kuten sanoin miellyttäviä ihmisiä yleensäkin, tosin nuo pääosin Suomessa näkemäni pois sulkien.


      • Ckekrir
        yhgtghy kirjoitti:

        Pitää valaista, kyllä FTM:llä mahdollisesti haluaminen olla mies on suurempi kuin että olla nainen mutta kyseessä on vain halu. Tällä tunteella sitten saatetaan lähteä enemmänkin liikkeelle jopa jonkinmoiseen sukupuolen korjaukseenkin saakka. Kyllä FTM:stä näkee kaikkein selvimmin mitä todellisuudessa on transsukupuolisuus. Itseänikin kiinnostaa jopa enemmän FTM kuin MTF johtuen ehkä siitä että pääsääntöinen kiinnostukseni on vain naisiin eli täytyy löytyä naiseus "sisältäkin päin". Tämä minun mielipiteeni voi johtua siitäkin että näen heitä niin paljon, herttaisen näköisiä ja oloisia kuitenkin sinnikkäästi miehen roolissa esittämistä yrittäviä.

        Jo monta vuotta on ollut muotia ftm-piireissä olla mahdollisimman feminiininen. Syljeksivät ftm:t on niin 90-lukua. Herttaista ulkonäköä on lähinnä pre-t-jäbillä.


    • Ilmoitukseni on vielä voimassa..Paljon sanoja on vuodatettu...
      Olen rento,avoin,rehellien.Etsimassä FTM:n ihmistä-kaverina,fwb,mad.elämän kumppanina..Halloota:)
      Arvaat kai e-postiini?
      Olisi hauskaa keskustella ja tutustua

    • Crossfitter

      Olen FTM ja voisin olla kiinnostunut ainakin vaihtamaan muutaman viestin kanssasi. Suomi24 on minulle vieras foorumi. Pitäisikö minunkin olla rekisteröitynyt käyttäjä, jotta voisin lähettää sinulle yksityisviestin?

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14901
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3085
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3079
    4. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3076
    5. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3075
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3074
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3074
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3064
    Aihe