...Kun aika on niin saavuthan sä silloin luo,
Mä ilmoitan kun on päivä tuo,
Kun aika on, niin heti saat sen tietää.
Mä en voi olla kertomatta en.
Kun aika on niin auringon näät nousevan
Ja kuulet mun sua kutsuvan.
Kun aika on, taas leikitään,
Sinut jälleen nään.
Sä saavuthan, kun aika on,
Niin uudelleen sä kaiken saat,
Mä leikistämme silloin totta teen...
😘
Kun aika on..
18
235
Vastaukset
- korvamatonen
Sie oot kuunnellunna liikaa sitä mainospiisii... Jätähän jo se telkkarin kahtomine vähä vähemmälle. ;)
- onaika
Joo voin leikkiä kanssas kuuroa,
vaan en mitään hullun puuroa,
alahan jo etsiä,
tai kirjoitan pari sketsiä - OlenPaikoillani
Eipä tästä varattuna liikuta mihinkään.
- onaika
leikkimme kirkonrotta,
vaan on se niin jotta,
totta, varattuna on potta - OlenPaikoillani
onaika kirjoitti:
leikkimme kirkonrotta,
vaan on se niin jotta,
totta, varattuna on pottaItse olet hippa
senki barbakikka,
juoksee karkuun
tämä flikka.
Potta päässä,
järki jäässä.
Kyykki kuurussa,
aivot huurussa.
- märkänäkin
Olen jo pelkkänä korvana
- Mmmmmm-mmmmM
...... <3. .
- Kyllävain_
Sehän oli kaunista!
- onaika
"märkäkorva"
korvaasi kuiskaan lorun
ei se ole pelkkää vettä
vaan ihanaa mettä
niin asetan korvaasi kauniin korun - kenenesittämänä
Ihana <3
- onaika
löysin sinut flikka
On vuoro mennä piilon mun,
kuopaani kaivaudun,
kuin mato maan, maata kaivan kuovin,
kasvaa ketoon babrika suorin.
flikka sen lehdelle lennät,
etsimääsi luo ennät.
Silmiäsi siristät, katsettasi kiristä.
Nyt leikin lailla kohtaava,
nuo silmäterät hohtavat.
Hauskaa meillä olla saa,
kun kaksi lasta tallustaa.
Ikävääs en enää sisääs päästä,
hymyäsi et enää koskaan säästä.
Kuopan taskuuni tallennsin,
nyt sen poskees ammensin
Ikuinen on nyt kuoppa tämä,
ei se koskaan hymyäsi jätä Hieno kappale, on yksi lempivalsseistani.
- onaika
flikka piilossa
piha puussa
ihan huurussa
vaan katkee tytön oksa
niin alas tulee koko roska
sanoo aivos poksa
flikka, huono kikka
et enää puussa
vaan täysin kuussa, - on.aika.nousta
onaika kirjoitti:
https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwj_wb7_s7XQAhUDCiwKHSZuBPMQtwIIGTAA&url=https://www.youtube.com/watch?v=uuTqysLS7h8&usg=AFQjCNG_2RVrwrqBZbgphUdq8RjhORPdww
kun on pudonnut niin voi nousta sen jälkeen vähä vähältä
- vaitaivaassakotavataan
Arku ääreenkö aattelit?
- koskarakastan
Ilmoita vaan olen odottanut sinua ja odotan..lähetä vaikka tekstiviesti tutemattomasta numerosta, että tiedän ja sinä tiedät kun vastaan. Ei meidän tarvitse tavata vielä, sitten
vasta kun aika on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568