Kun aika on..

AinoatOikeat

...Kun aika on niin saavuthan sä silloin luo,
Mä ilmoitan kun on päivä tuo,
Kun aika on, niin heti saat sen tietää.
Mä en voi olla kertomatta en.

Kun aika on niin auringon näät nousevan
Ja kuulet mun sua kutsuvan.

Kun aika on, taas leikitään,
Sinut jälleen nään.
Sä saavuthan, kun aika on,
Niin uudelleen sä kaiken saat,
Mä leikistämme silloin totta teen...
😘

18

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korvamatonen

      Sie oot kuunnellunna liikaa sitä mainospiisii... Jätähän jo se telkkarin kahtomine vähä vähemmälle. ;)

    • onaika

      Joo voin leikkiä kanssas kuuroa,
      vaan en mitään hullun puuroa,
      alahan jo etsiä,
      tai kirjoitan pari sketsiä

    • OlenPaikoillani

      Eipä tästä varattuna liikuta mihinkään.

      • onaika

        leikkimme kirkonrotta,
        vaan on se niin jotta,
        totta, varattuna on potta


      • OlenPaikoillani
        onaika kirjoitti:

        leikkimme kirkonrotta,
        vaan on se niin jotta,
        totta, varattuna on potta

        Itse olet hippa
        senki barbakikka,
        juoksee karkuun
        tämä flikka.
        Potta päässä,
        järki jäässä.
        Kyykki kuurussa,
        aivot huurussa.


    • märkänäkin

      Olen jo pelkkänä korvana

    • Mmmmmm-mmmmM

      ...... <3. .

    • Kyllävain_

      Sehän oli kaunista!

    • onaika

      "märkäkorva"

      korvaasi kuiskaan lorun
      ei se ole pelkkää vettä
      vaan ihanaa mettä
      niin asetan korvaasi kauniin korun

    • kenenesittämänä

      Ihana <3

    • onaika

      löysin sinut flikka

      On vuoro mennä piilon mun,
      kuopaani kaivaudun,
      kuin mato maan, maata kaivan kuovin,
      kasvaa ketoon babrika suorin.

      flikka sen lehdelle lennät,
      etsimääsi luo ennät.
      Silmiäsi siristät, katsettasi kiristä.
      Nyt leikin lailla kohtaava,
      nuo silmäterät hohtavat.


      Hauskaa meillä olla saa,
      kun kaksi lasta tallustaa.
      Ikävääs en enää sisääs päästä,
      hymyäsi et enää koskaan säästä.

      Kuopan taskuuni tallennsin,
      nyt sen poskees ammensin
      Ikuinen on nyt kuoppa tämä,
      ei se koskaan hymyäsi jätä

    • Hieno kappale, on yksi lempivalsseistani.

    • onaika

      flikka piilossa
      piha puussa
      ihan huurussa

      vaan katkee tytön oksa
      niin alas tulee koko roska
      sanoo aivos poksa

      flikka, huono kikka
      et enää puussa
      vaan täysin kuussa,

    • DjJappe

      https://www.youtube.com/watch?v=FlOEIA3MX3Y

      ,

    • vaitaivaassakotavataan

      Arku ääreenkö aattelit?

    • koskarakastan

      Ilmoita vaan olen odottanut sinua ja odotan..lähetä vaikka tekstiviesti tutemattomasta numerosta, että tiedän ja sinä tiedät kun vastaan. Ei meidän tarvitse tavata vielä, sitten
      vasta kun aika on...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe