Pikkuläppäriini on vaihdettu SSD levy ja käytän sitä kaapelilla kun siinnä levyllä ei ole wifi mahdollisuutta. Voiko siihen asentaa ulkoisen wifin usb porttiin? Koneelle olen asentanut Linux Mintin ja on typerää käyttää kymmenen tuuman konetta kaapeliin sidottuna.
Ulkoinen wifi yhteys.
9
155
Vastaukset
- captainkok
Tietty,
Ostin tänään tuollaisen
https://www.tokmanni.fi/tietokoneen-oheislaitteet/hiiri-gt-ms01rf-langaton-musta/6438114468050/dp
koska entiset ovat reissussa vähän rähjääntyneet.- captainkok
Sry tuli sekaannus kun tuota hiirtä just kokeilin.
Ne Usb-Wlan/Wifi-pulikat maksavat n.10€ ja yleensä ne toimivat varsinkin tunnetusta liikkeestä hankitut.
- Joopajou
Tuskin toimii mintissä.
Mikä on läppärisi merkki? - WUSB-lista
WUSB? Listaa Linux-yhteensopivista. Tuskin tuossa kaikki on.
https://www.cyberciti.biz/tips/linux-usb-wireless-compatibility-adapter-list.html - hehhh
"Pikkuläppäriini on vaihdettu SSD levy ja käytän sitä kaapelilla kun siinnä levyllä ei ole wifi mahdollisuutta."
Eihän se nyt hyvänen aika ole siitä levystä riippuvainen!!! Aivan sama, onko siinä
SSD levy, vai perinteinen kiintolevy. WiFi yhteys riippuu siitä, onko siinä läppärissä WiFi-kortti ja en ole koskaan törmännyt nykyaikaiseen läppäriin, jossa ei olisi. 90-luvulla oli vielä läppäreitä, joissa ei ollut, minullakin oli sellainen HP.- mintin_käyttäjä
En kyselisi täällä asiaa, jos tietäisin. Aina samaa he he touhua. Levyn asentaja kertoi asian mulle näin. Heh heh.
Olen myös kokeillut saada koneen wifi yhteyteen niin kuin on toinen koneeni, jossa myös on Mint, mutta ei lähde. Ulkoisella mokkulalla se kyllä toimii. Ja heh, asetukset osaan tehdä. - ajantuhlausta
mintin_käyttäjä kirjoitti:
En kyselisi täällä asiaa, jos tietäisin. Aina samaa he he touhua. Levyn asentaja kertoi asian mulle näin. Heh heh.
Olen myös kokeillut saada koneen wifi yhteyteen niin kuin on toinen koneeni, jossa myös on Mint, mutta ei lähde. Ulkoisella mokkulalla se kyllä toimii. Ja heh, asetukset osaan tehdä.Anna laitteistasi täsmätietoa, sekoilustasi ei muuten selviä mitään hyödyllistä.
- Heh-heh-heee
Olen myös kokeillut saada koneen wifi yhteyteen niin kuin on toinen koneeni, jossa myös on Mint, mutta ei lähde. Ulkoisella mokkulalla se kyllä toimii. Ja heh, asetukset osaan tehdä.Tiesiköhän levyn asentaja mistä puhui ? Tietääkseni markkinoilla ei ole ollut yhtään 10" miniläppäriä jossa ei olisi sisäistä Wlan-piiriä. Useimmissa niissä on kytkin tai näppäinyhdistelmä jolla se Wlan kytketään päälle/pois, olisikohan sattunut olemaan poiskytkettynä ja levyn asentajatumpelo kuvittelee ettei siinä ole sisäistä Wlania.
Kerro laitteen merkki ja malli niin asia selviää helpommin. - hehhh
Olen myös kokeillut saada koneen wifi yhteyteen niin kuin on toinen koneeni, jossa myös on Mint, mutta ei lähde. Ulkoisella mokkulalla se kyllä toimii. Ja heh, asetukset osaan tehdä."Aina samaa he he touhua. Levyn asentaja kertoi asian mulle näin."
Siis SSD- levyn asentanut tyyppi kertoi, että WiFi yhteys riippuu siitä levystä?!
Eipä ollut hääppöinen asiantuntija:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569