Kuinka suuri ikäero kumppanin kanssa on teidän mielestänne sopiva 60 ikäiselle naiselle ja miehelle? Onko erilainen tilanne naisten ja miesten kohdalla?
Saan välillä viestejä jopa 40-, 30- ja 20 ikäisiltä miehiltä deittipalstalla. Ei huvittaisi vastata, mutta yritän kertoa kohteliaasti ettei kiinnosta tutustua nuoriin miehiin deittipalstalla.
Harrastus- tai työkuvioissa juttu on ihan toinen.
Kuinka suuri ikäero?
23
127
Vastaukset
Se riippuu ihan siitä mihin sitä miestä tarvitsee.
Leikkikaveriksi nuorempikin käy. (-10-20 vuotta)
Partneriksi ja elämäntoveriksi (myös aviomeiheksi) - 5-7 vuotta on hyvä.
Sponsoriksi mieluiten yli 20 vuotta vanhempi.
Minä itse olen sellainen romanttinen hupakko.
Lika barn leka best, sanotaan täällä päin.- ent.siivoojaparka
Best?
No on teillä leikit. Ei se kyllä oikein romanttiselle kuulosta. - tyypillistpalomata
Lapsillahan on pissa ja kakka leikkejä?
ent.siivoojaparka kirjoitti:
Best?
No on teillä leikit. Ei se kyllä oikein romanttiselle kuulosta.ok, bäst då :))
ent.siivoojaparka kirjoitti:
Best?
No on teillä leikit. Ei se kyllä oikein romanttiselle kuulosta.Kaikkeen sinäkin takerrut. Keksi jotain parempaa tekemistä. Joka piparit on paistettu?
- ent.siivoojaparka
Paloma.se.co kirjoitti:
Kaikkeen sinäkin takerrut. Keksi jotain parempaa tekemistä. Joka piparit on paistettu?
Meillä on aina vasta jouluaaton aattona leipomisilta likkojen kanssa.
Joskus siinä on ollut mukana vävykokelaitakin luomassa omanlaisiaan tekeleitä piparkakkutaikinasta.
Silloin laitetaan myös joulukuusi ja muita jouluhärpäkkeitä esille.
Tänä vuonna ei taida olla vävykokelaita, luulisin. Jospa pitkästä aikaa saisikin viettää puhtaasti suomenkielisen joulun.
- Heikunkeikku
Jos itseäni aattelen, niin viisi vuotta nuorempi tai viisi vuotta vanhempi olisi sopivin ikäero. Ehkä kuitenkin mieluimmin joku kolme vuotta voisi olla paras.
Muista en piittaa, tehkööt ja olkoot kukin minkä ikäisen ihmisen kanssa tahansa. - 1eero
Ens'töikseen kysyttävä ikä vai, pärstäkertoin riittäis mulle mut ennenkaikkea ne muut avut jos laskee tasoa voip saaha sävyisämmän ja vähemmän ronkelin.
- Siilimuorikka3
Niin mnunki mies sanoi että tässä iässä ei voi enää olla kovin vaativainen :D. Aika romanttisesti sanottu suhteen alkuvaiheessa, vai kuinka. Huumorinkukka se on se kaunein kukka.
- 1eero
Siilimuorikka3 kirjoitti:
Niin mnunki mies sanoi että tässä iässä ei voi enää olla kovin vaativainen :D. Aika romanttisesti sanottu suhteen alkuvaiheessa, vai kuinka. Huumorinkukka se on se kaunein kukka.
Joo ei tässä ennee parraassa terälehdessä mut kullan'nuppu mitenkä ois, sitä väliin uatteloo kun on menny joku vuos ittensä vieressä pitkällää sitä vieläkö mitenkä ois, en tiiä.
- Siilimuorikka3
1eero kirjoitti:
Joo ei tässä ennee parraassa terälehdessä mut kullan'nuppu mitenkä ois, sitä väliin uatteloo kun on menny joku vuos ittensä vieressä pitkällää sitä vieläkö mitenkä ois, en tiiä.
No sehä on siusta itteistäs kii. Hommaat jonku vähä rupsahtaneemman terälehtisen ni tiiä kuinka alkais kukoistammaan onni.
- 1eero
Siilimuorikka3 kirjoitti:
No sehä on siusta itteistäs kii. Hommaat jonku vähä rupsahtaneemman terälehtisen ni tiiä kuinka alkais kukoistammaan onni.
Vai nii
- Siilimuorikka3
1eero kirjoitti:
Vai nii
Nii :D
Tai voithan hommata jonku parikymppisenki, mikä estää.
Ei kai iällä ole väliä jos tykkää olla yhdessä.
Eroaahan samanikäisetkin usein, jos toinen vanhenee ja kuolee aikaisemmin on sentään hyvät muistot onnellisista hetkistä.
Hyvät hetket kannatta elää, niitä ei ole liian usein tarjolla.- Saa-olla-hunajainen
Ikä vuosilla ei väliä, kunhan tomusokeri suussa sulaa
- eppu2
Yks ukkoni oli 2vuotta nuorempi, yks 8,5 vuotta vanhempi.
Eipä ikinä tullut mietittyä mitään ikiä.
Eikös se vaan ole niin, että, kun nappaa, niin sitten se on menoo, kuka siinä ehtii ikiä räknätä. - talvi.va
En mä kauheasti nuoremman kanssa kehtais olla. Ei kyllä hirveen paljon vanhemmankaan.
60-70 v. välillä, tällä hetkellä. - ent.siivoojaparka
Mikähän siinä lienee, kun minä en ole saanut minkään ikäisiltä miehiltä deittiviestejä?
- talvi.va
En muuten minäkään. Mutta onko sulla deitti-ilmoitus? Mulla ei ole. Enkä ole käynyt kuikuilemassa edes millaisia hakuja siellä on. Ei ole tinderiikää.
- ent.siivoojaparka
talvi.va kirjoitti:
En muuten minäkään. Mutta onko sulla deitti-ilmoitus? Mulla ei ole. Enkä ole käynyt kuikuilemassa edes millaisia hakuja siellä on. Ei ole tinderiikää.
Ai joo, ei minulla kyllä ole mitään deitti-ilmoitustakaan. Ei ole koskaan ollut eikä näillä näkymin tule koskaan olemaankaan.
Johtuisikohan se sit siitä, etten ole joutunut samanlaiseen nuorten miesten kiusallisen kiinnostuksen kohteeksi kuin aloittaja.
- uino2
Oma ikä - 10% on hyvä nyrkkisääntö.
- jukka60v172h
ikä erolla eioomitän väliä miehen sekä naisen ikä erollaeioo väliä
- MitäTarkoittaaTuo
60 vuotta ja 172 tuntia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635479Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti193732Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172756- 1392021
- 161785
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1171534- 951347
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171096- 681062
- 8797