iisakki vekkaa närästää

samariiniä

on se ny kumma kun forssa ja riihimäki ei tuukkaan uutta mega sairaalaa rakentamaan ja maksamaan. he kun ajattelivat rakentaa sen vieraan maalle melusta ja saasteista piittaamatta. vielä kun tuttu konsulentti ja arkkitehtikin käski näin tekemään, vielä peijoonat velottivatkin melkosen summankuinkahan tänkin saa kehityksen piikkiin puhuttua no totta kai käki munii sieltä kun ei kukaan saa tietoja

8

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ValmistuukoIisakinkirkot

      Tarvii saada sille Lempiäiselle, Rakennusliike Jatkeelle töitä nyt millä keinolla vaan, se kun oli Wekan Tapsun kaveri ja itkihän se vuolaasti kun Wekan kaavan rakennustyöt viivästyi Elykeskuksen jäteöljyselvitysten takia!
      Sittemmin tämä Lempiäinen on jo jäänyt eläkkeelle 2016 vuoden alusta että hän esiintyy vaan enää rakennusliikkeen hallituksessa

      Siellä sekin monttu nyt seisoo eikä mitään tehdä, kiireet on mennyt ohi!

      http://www.jatke.fi/jatke-konserni/hallitus/

      http://www.kaupunkiuutiset.com/uutiset/272312-jarmo-lempiainen-esitti-totuudenvastaisia-vaitteita

      http://www.hameensanomat.fi/uutiset/kanta-hame/296951-vekan-tontin-rakentaminen-viivastyy

      http://reska.fi/uutiset/kaupunki/bensanjakelun-pitka-historia-paattyi-vekan-baarin-kupeessa/

      • Päinvastoin,

        Jatkeelle tulee kiire, jos se aikoo saada Linnaniemenkadulla valmiiksi ne 35 uudiskohdetta, joita mainostetaan Etuovi.fi -palvelussa valmistuvaksi vuonna 2016.
        Kohteista ei edes sanota, että ne olisivat ennakkomarkkinoinnissa...


      • en.ostaisi

        Taitaa konkurssia pukata??


      • HuutavanÄäniKorvesta
        kari.ilkkala kirjoitti:

        Päinvastoin,

        Jatkeelle tulee kiire, jos se aikoo saada Linnaniemenkadulla valmiiksi ne 35 uudiskohdetta, joita mainostetaan Etuovi.fi -palvelussa valmistuvaksi vuonna 2016.
        Kohteista ei edes sanota, että ne olisivat ennakkomarkkinoinnissa...

        Kiitos Kari kun olet palannut palstoille!
        Jos tultaisiin kohdakkoin, hatun päästä ottaisin ja käsipäivää sanoisin!
        Tämän sanon suuresta sydämestä ja muutamalle muulle, Hämeenlinnan politiikan taitajalle, tekisin tylyn ohimarssin !


    • kovatluulot

      meinataanko se rakentaa senaatin maalle lupaa kysymättä . forssan ja riihimäenkö se pitäisi rahoittaa????

    • LiianSuuriCitykö

      Forssa ja Riksu on (toistaiseksi ainakin) samaa sairaanhoitopiiriä. Ovat varmaan iloisia päätöksestä...

      • kannattaskysyäensteks

        molemmilla muut suunnitelmat


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe