iisakki vekkaa närästää

samariiniä

on se ny kumma kun forssa ja riihimäki ei tuukkaan uutta mega sairaalaa rakentamaan ja maksamaan. he kun ajattelivat rakentaa sen vieraan maalle melusta ja saasteista piittaamatta. vielä kun tuttu konsulentti ja arkkitehtikin käski näin tekemään, vielä peijoonat velottivatkin melkosen summankuinkahan tänkin saa kehityksen piikkiin puhuttua no totta kai käki munii sieltä kun ei kukaan saa tietoja

8

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ValmistuukoIisakinkirkot

Tarvii saada sille Lempiäiselle, Rakennusliike Jatkeelle töitä nyt millä keinolla vaan, se kun oli Wekan Tapsun kaveri ja itkihän se vuolaasti kun Wekan kaavan rakennustyöt viivästyi Elykeskuksen jäteöljyselvitysten takia!
      Sittemmin tämä Lempiäinen on jo jäänyt eläkkeelle 2016 vuoden alusta että hän esiintyy vaan enää rakennusliikkeen hallituksessa

Siellä sekin monttu nyt seisoo eikä mitään tehdä, kiireet on mennyt ohi!

http://www.jatke.fi/jatke-konserni/hallitus/

http://www.kaupunkiuutiset.com/uutiset/272312-jarmo-lempiainen-esitti-totuudenvastaisia-vaitteita

http://www.hameensanomat.fi/uutiset/kanta-hame/296951-vekan-tontin-rakentaminen-viivastyy

http://reska.fi/uutiset/kaupunki/bensanjakelun-pitka-historia-paattyi-vekan-baarin-kupeessa/

• Päinvastoin,

Jatkeelle tulee kiire, jos se aikoo saada Linnaniemenkadulla valmiiksi ne 35 uudiskohdetta, joita mainostetaan Etuovi.fi -palvelussa valmistuvaksi vuonna 2016.
        Kohteista ei edes sanota, että ne olisivat ennakkomarkkinoinnissa...

• en.ostaisi

Taitaa konkurssia pukata??

• HuutavanÄäniKorvesta
        kari.ilkkala kirjoitti:

Päinvastoin,

Jatkeelle tulee kiire, jos se aikoo saada Linnaniemenkadulla valmiiksi ne 35 uudiskohdetta, joita mainostetaan Etuovi.fi -palvelussa valmistuvaksi vuonna 2016.
        Kohteista ei edes sanota, että ne olisivat ennakkomarkkinoinnissa...

Kiitos Kari kun olet palannut palstoille!
        Jos tultaisiin kohdakkoin, hatun päästä ottaisin ja käsipäivää sanoisin!
        Tämän sanon suuresta sydämestä ja muutamalle muulle, Hämeenlinnan politiikan taitajalle, tekisin tylyn ohimarssin !

• kovatluulot

meinataanko se rakentaa senaatin maalle lupaa kysymättä . forssan ja riihimäenkö se pitäisi rahoittaa????

• LiianSuuriCitykö

Forssa ja Riksu on (toistaiseksi ainakin) samaa sairaanhoitopiiriä. Ovat varmaan iloisia päätöksestä...

• kannattaskysyäensteks

molemmilla muut suunnitelmat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      953
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe