iisakki vekkaa närästää

samariiniä

on se ny kumma kun forssa ja riihimäki ei tuukkaan uutta mega sairaalaa rakentamaan ja maksamaan. he kun ajattelivat rakentaa sen vieraan maalle melusta ja saasteista piittaamatta. vielä kun tuttu konsulentti ja arkkitehtikin käski näin tekemään, vielä peijoonat velottivatkin melkosen summankuinkahan tänkin saa kehityksen piikkiin puhuttua no totta kai käki munii sieltä kun ei kukaan saa tietoja

8

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ValmistuukoIisakinkirkot

      Tarvii saada sille Lempiäiselle, Rakennusliike Jatkeelle töitä nyt millä keinolla vaan, se kun oli Wekan Tapsun kaveri ja itkihän se vuolaasti kun Wekan kaavan rakennustyöt viivästyi Elykeskuksen jäteöljyselvitysten takia!
      Sittemmin tämä Lempiäinen on jo jäänyt eläkkeelle 2016 vuoden alusta että hän esiintyy vaan enää rakennusliikkeen hallituksessa

      Siellä sekin monttu nyt seisoo eikä mitään tehdä, kiireet on mennyt ohi!

      http://www.jatke.fi/jatke-konserni/hallitus/

      http://www.kaupunkiuutiset.com/uutiset/272312-jarmo-lempiainen-esitti-totuudenvastaisia-vaitteita

      http://www.hameensanomat.fi/uutiset/kanta-hame/296951-vekan-tontin-rakentaminen-viivastyy

      http://reska.fi/uutiset/kaupunki/bensanjakelun-pitka-historia-paattyi-vekan-baarin-kupeessa/

      • Päinvastoin,

        Jatkeelle tulee kiire, jos se aikoo saada Linnaniemenkadulla valmiiksi ne 35 uudiskohdetta, joita mainostetaan Etuovi.fi -palvelussa valmistuvaksi vuonna 2016.
        Kohteista ei edes sanota, että ne olisivat ennakkomarkkinoinnissa...


      • en.ostaisi

        Taitaa konkurssia pukata??


      • HuutavanÄäniKorvesta
        kari.ilkkala kirjoitti:

        Päinvastoin,

        Jatkeelle tulee kiire, jos se aikoo saada Linnaniemenkadulla valmiiksi ne 35 uudiskohdetta, joita mainostetaan Etuovi.fi -palvelussa valmistuvaksi vuonna 2016.
        Kohteista ei edes sanota, että ne olisivat ennakkomarkkinoinnissa...

        Kiitos Kari kun olet palannut palstoille!
        Jos tultaisiin kohdakkoin, hatun päästä ottaisin ja käsipäivää sanoisin!
        Tämän sanon suuresta sydämestä ja muutamalle muulle, Hämeenlinnan politiikan taitajalle, tekisin tylyn ohimarssin !


    • kovatluulot

      meinataanko se rakentaa senaatin maalle lupaa kysymättä . forssan ja riihimäenkö se pitäisi rahoittaa????

    • LiianSuuriCitykö

      Forssa ja Riksu on (toistaiseksi ainakin) samaa sairaanhoitopiiriä. Ovat varmaan iloisia päätöksestä...

      • kannattaskysyäensteks

        molemmilla muut suunnitelmat


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe