ENNEN POLIISI KATETROI, NYT TUTKII
Poliisi tutkii: Hoitaja ei lopettanut katetrointia, vaikka potilas ulvoi kivusta.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201611182200027865_uu.shtml
Poliisi katetroi huume-epäillyn : KKO:2000:90
Poliisimies oli otattanut huumausainerikoksesta epäillyltä A:lta virtsanäytteen virtsaputken kautta katetroimalla. A oli potkimalla vastustanut toimenpidettä. Vaikka poliisimiehellä ei ollut ilman pidättämiseen oikeutetun virkamiehen määräystä oikeutta päättää toimenpiteestä, toimenpide ei kuitenkaan ollut niin selvästi poliisimiehen toimivaltaan kuulumaton virkatoimi, että A:lla sen vuoksi olisi ollut oikeus vastustaa sitä. A tuomittiin haitanteosta virkamiehelle.
Haitanteko virkamiehelle - Hätävarjelu - Pakkokeino - - -
Poliisi sekä tutkii että katetroi!
9
440
Vastaukset
- annettava.tai.otetaan
Miksei antanut kusinäytettä vapaaehtoisesti? Olisi kannattanut
- PolliisiJee
Just joo. Älykäs olet. Yhtä älykäs kuin poliisi.
- gggggtt
******Poliisi katetroi huume-epäillyn ******
Mitä se vakiohäirikkö taas sekoilee. Jutusta selviää,että toimenpiteen suoritti hoitaja, ei poliisi. Poliisia todennäköisesti tarvittiin apuun niskurointiin. - sattuvatoimenpide
Mites kuset jos ei kuseta,mikseivät ottaneet verikoetta löytyyhän ne silläkin tavalla.
- Anonyymi
Halusi hiplata kikkiä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lupapoliisin dilemma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lupapoliisin dilemma.
Syntyykö uusia mielikuvia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä varmaan oli kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti asia oli niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195