Mikä olisi hyvä lahja 1v kummipojalle? Ristiäislahjana vein kehyksen johon saa kaiverrukset. 1v lahjaksi paidan ja nimikirjain mukin. Viime jouluna pehmon ja karvalakin.. Leluja on, vaatetta on..
Ideoita mitä 1v kummipojalle joululahjaksi!
1
155
Vastaukset
- Mummukka.muistaa.aina
Lapsen vanhempien kannattaisi avata lapselle lahjatili.Ettei merkkipäivinä ja jouluna sukulaiset ja kummit ostelisi nurkat täyteen turhaa krääsää, vain siitä velvollisuuden tunteesta.Järkevämpää on kartuttaa lapsen lahjatiliä.Hän tulee tarvitsemaan rahaa kasvaessaan.Aikanaan vaikka ajokorttiin ja opiskeluun.
Tuo, että on velvollisuuspakko sukulaisten ja kummejen aina ostaa lapsille jotain. Se vaan on jotenkin niin hölmöä.Itse talletan isovanhempana lastenlasteni lahjatileille aina vain rahaa.Samoin kummilapsilleni.Heidän vanhempansa tietävät parhaiten, mitä heidän lapsensa tarvitsee.En ala vaivaamaan päätäni, sillä mitä minunkin pitäisi heille ostella.Tai kyselemään, mitä he tarvitsevat.Rakastan lapsenlapsiani valtavasti, vaikka en harrasta tälläistä lahjontaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819