Onko Nakkilassa

Miesjärvensyrjästä

Onko Nakkilassa condom automaattia,kun en oikeen tiedä miten kaupassa pitää toimia condom hyllyn edessä?saatan nimittäin mennä pub akseliin juomaan kaljaa,ja eihän sitä tiedä jos vaikka naisseuraa saisi samalla ja pääsisin hetekalla antamaan kunnon kyytiä partnerille.gasthaus elinassa kyl voisi saada ujo mies kuten minä olen,oikeen komiaa seksiä,siellä vaan ei taida olla condom automaattia?

13

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama-alotus

      porin palstalla ja kuinka monella muulla?
      Yhtä hölmö kuitenkin.
      Hieman edes omaperäisyyttä vois olla.

    • toimii_joskus

      Liikkahallin bakteeriautomaatti 1990-luvulla taisi olla urbaani legenda.

      • Kumikaikille

        Pieru janssoni kuulemma jakaa tänään onnarin aulassa käytettyjä kortonkeja joulun kunniaksi ilmaiseksi.eihän se mikkää automaatti ole mut josko hänestä olis apua tilanteeseen?


      • Kohdallas

        Kumin käyttö on auttamatta myöhäistä.
        Isäskin on jo jortteineen lykkäämässä koiranputkea.


    • kiituri69

      Eikä varmaan löydy automaatista eikä muualtakaan sopivia sulle. Ei taida olla lasten kokoja....

    • kylPekkatietää

      Ootteko oikeasti ihan sokeita? Onnipekan eteisessä on iso automaatti,, jossa lukee IHMISEN KOKOISILLA kirjaimilla CONDOMS ja pienellä teksti take free, don`t pay. Oliko se viikko sitten, kun itse näin Pekan automaattia hymyillen täyttävän ja kaikenvärisiä Condoms välineitä automaattiin laittavan. Oli punaisia, vihreitä, keltaisia kaikkia ihan SATEENKAAREN väreissäkin ketään unohtamatta. Semmonen pikku juttu vaan painaa mieltä, enkä kehtaa keneltäkään kysyä, että mitä nää Condoms välineet on? No, ehkäpä mä googletan ja tutkin nettiä, jos vaikka sieltä tietoo löytys. Mut tosiaan Onnarissa niitä on, sieltä löytyy kaikki ja ihan itse Pekka täytti :)

      • Köyhäminikalu

        Onko tietoa että olisko siinä condoms koneessa myös minikokoisen kalun omistaville varmuusvälineitä?olen yleensä käyttänyt panohommissa kumihanskasta irrotettua peukaloa,ja apteekissa tarjottiin vaan penispumppua,siihen ei oikeen rahat riitä kun on tää taantuma taloudessa.


    • Sonniruskilasta

      Onko aloittaja jo saanut condominsa hankittua?mikäli ei niin mulla olis käytettyjä kortonkeja iso pahvilaatikollinen autotallissa,niistä voidaan vaikka kauppaa koittaa saada aikaiseksi.laatikon alimmaiset kumit ovat vuosimallia1996 silloin päätin että säästän kaikista panoista asiallisen muiston vaikka pimpsa ei aina paras mahdollinen ollutkaan.

    • eikäytössäenää

      Alottaja osti eilen kaikki kortsut Onnarista ja tyhjensi kortsu-automaatinkin. Pekka myhäili, että " hyvin oli automaatille Nakkilassa kysyntää, mutta nyt se suljetaan kuitenkin kokonaan, kukaan kun ei ehdi täyttää sitä sitä vauhtia kuin pitäisi. " Tatulla luistintenterotukset jne ....

      • Kewätsaapuu

        Porin poliisilaitoksen vanha passikuva-automaatti kuulemma muokataan condoms automaatiksi,ja sijotetaan entisen serkabaarin tiloihin.löytyy kuulemma kaikki merkit,mallit ja makuyhdistelmät,ja niitä voi saamani tiedon mukaan myös sovittaa pientä korvausta vastaan.


      • Taukolaji

        Mikrobe ei tartu, kun on condom.


    • sincon

      Nii-iin väsyttävää juttua......

    • matikka6

      sin Gx/Gy = N

      Ei tajuu...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      139
      8511
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1393
    3. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1165
    4. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      59
      1156
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1057
    6. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      139
      1000
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      785
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      778
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      761
    10. Tuli surullinen olo.

      Olit muuttunut niin paljon etten meinannut tunnistaa. Miksi rupsahdit? 😞 m-n
      Ikävä
      40
      674
    Aihe