Oon tyttö, ja mul oli.. Niin.. Oli hyvä ystävä.. Se ei ollut poikaystävä, mutta läheinen minulle.. Olemm samalla luokall.. Ajattelin häntä joka päivä, ja rakastin häntä liikaakin.. Hän on erittäin suosittu tyttöjen keskuudessa.. Ja eräänä iltana, hän sanoi minulle, että hän on kyllästynyt.. Hän ei enää jaksa sitä kuinka välitän hänestä tai kuinka tulin jokapäivä juttelemaan hänelle.. Yhteisiä nauruhetkiä oli paljon.. Mutta sitten hän erosi tyttöystävästään, ja kaikki romahti.. Hän alkoi käyttäytymään töykeästi, joka ei ollut hänen tapaistaan.. Sitten hän sanoi että on muitakin tyttöjä, kauniimpia, laihempia... Ja hän jätti minut!😭 Viimeinen sana mitä hän sanoi oli "aha" 😭 En kestä enää rakkauteni häneen oli niin suuri!😭
Murtunut sydän....
31
259
Vastaukset
Sepä ikävää, toivottavasti tokenet.
Mitä ajattelet kauhoituksesta?- Autaa
Tapa ittes
- yuls
No olet sinä tyhmä. Tapa ittes on huono
yuls kirjoitti:
No olet sinä tyhmä. Tapa ittes on huono
Niin on. Katso vaikka esupsin kommentteja jos haluat kyberkiusata.
- Autaa
Niin mut se itsensä tappaminen auttaa. Aloittajalle antaisin sellasta vinkkiä, et kokeile valkaisuaineen (tunnetaan paremmin nimellä bleach) runsasta nauttimista. Ei välttämättä tapa, mut nostaa kuolemanhalua.
- Brunettekisu
Ei ole reilua.. Sitten hän kuitenkin vinkkailee mulle silmää koulus..😫
Mitä vingut, ei ketään kiinnosta..
- YksÄijjäTurumBualelt
Äijjä😂😂
Toivotaan että tulee parempi tilalle
- varavalita
ota toinen ja parempi. tuohan vaan leikkii sinun kanssa
- Sexpohyväsivu
Näin unta pedofiilistä
- oonsiiistijounipappuli
Oijoi, oliko enneuni
- etoopuutteessa
Minusta tuntuu, että sinulla on tyydyttävä elämä täääääällä
- Brunettekisu
Ja mitenköhän löytäisin uuden söpöläisen...😞😭 en voi ladata instaa tai snäppii... Hjelppa me!!!😭
- Minäoikea
Älkää tulko edittää mua
Mulla on kik. Tuu jutteleen. Voidaan jutella lisää.
- Minäoikea
Mun kik on aaada04🤘🏽
Ei tää löydä tommosta käyttäjää.
Ei se löydä sitä.
- Brunettekisu
Vanhemmat ei anna ja en pysty lataa niitä ilman äidin salasanaa😣
Onko sulla Facebookia tai wappia?
- Brunettekisu
Wappi... Koska fbo.. (Facebook)👎🏻.. Mut en oo varma haluunko ketään vielä.. Oon aika ujo.. Ja montako vuotias oot ja mis päin asut?
Koska ite oon nuori... Et.... Öh... Mut... Mä en halunnu erota siit❤️😭- 22iwiwkw
Miten vanha?
Olen 15v, ja Oulusta. Haluun itsekkin ystäviä, kun olen paljon koulukiusattu.
Sellaseks se poika muuttuu jos oikeest rakasti sitä tyttöö ja ero tulee mut kyl se ajankaa pitäs rauhottuu kuhan se pääsee ny jollekkin puhumaan tapahtuneesta että ei masentuis mut muista että ihmisii tulee ja menee ja ei sitä koskaan tiiä jos se tulee takasin pyyteleen anteeks käytöksestään mutta en voi oikee paremmin auttaa täs tilanteessa näin netin kautta :( mut koitas jaksella kyl kaikki viel paremmin päin menee❤💪
- Brunettekisu
Ei mee!! Ei ainakaan ny! Se on ollu viikon poissa koulusta ja nyt se lähettelee sydämiä ja on niin rakastavainen yhtä meidän luokkalaista kohden... Se on unohtanut mut!!😭💔
- Brunettekisu
Nii, ja ite oon 12 v. Tyttö itä-karjalasta
- Markus04
Milloin unohdat mokoman?se on turhuutta.ajattelisit jotakin muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483