24.11-15.12.2016 olisi Goan matka edessä. Nyt mitä olen lukenut eri matkailuforumeilta niin tlanne melko hankala Goalla tällä hetkellä eikä tilenteeseen kuulemma ole hetkiin tulossa muutosta. Rahanvaihtopaikoista ovat rahat loppu monin paikoin, samoin useat pankkiautomaatit tyhjiä tai sitten pitkän jonottamisen jälkeen saattaa saada pari uutta 2000 rupian seteliä joilla maksaminen taasen mahdotonta monissa paikoissa koska pientä vaihtorahaa ei ole tarpeeksi.
Paras vaihtoehto on kuulemma maksaa kaikki mahdollinen luottokortilla mutta niitäkin vastaanottavat vain harvat paikat, yleensä huippuluokan hotelli/ravintolat joissa hintataso erittäin korkea.
Te jotka mahdollisesti luette tämän Intiassa niin onko tilanne oikeasti niin paha että kannattaisi harkita matkan perumista? Budjetti ei ole kovin suuri ja omatoimimatka kyseessä ja tarkoitus asustella halvoissa guesthouseissa.
PERUAKO GOAN MATKA?
7
405
Vastaukset
- gogoga
en peruisi matkaa itse tämän takia. monet paikat on ottanut mielellään vastaa euroja ennenkin . ota euron seteleitä mukaan 5-20 euroon saakka antavat pienistä seteleistä rupioita takaisin. tilanne kestää vain hetken . joulukuun alussa ei enään voi vaihtaa vanhoja rupioita. en ole paikan päällä, mutta uskon, että tässä tilanteessa kaikki ottaa/ puntaa ja dollareita ja euroja vastaan.
kiva saada palautetta paikalla olevilta. - NaikaVaddo
Häiriö saattaa kestää jopa toukokuun loppuun sanoo Intian viranomaiset. Vanhoja seteliteleitä vaihdetaan vuoden loppuun näillä näkymin. Rahasääntöjä muutetaan melkein päivittäin. Kaikki paikat ei ota valuuttaa vastaan. pankkiautomaatteja calibroidaan uusille seteleille ja se vie aikaa...Goassa on vasta 2000 rupian seteleitä. Tulossa uusia 500 ja tuhannen rupian mutta milloin...
- gogogoa
http://www.hs.fi/talous/a1479355455668
tässä uutta tietoa seteli uudistuksesta - Hkimanali
Älä ihmeessä Peru. Kortti käy monessa ravintolassa ja supermarketissa. Arambolissa suomalais-intialaisen pariskunnan guesthouse, alois nest, hyväksyy maksun tilisiirrolla suomalaiselle pankkitilille
- perukunvielävoit
Kannattaa perua tuo Goan matka ehdottomasti, jos vielä voit! On nimittäin niin vaikea se tilanne siellä niiden rahojen kanssa. Vaikeahan se on tähänkin asti ollut Goalla aamiaisten ja aurinkovarjojen kanssa, mutta nyt tilanne on pakettimatkaajan painajainen, on ihan pallo hukassa. Happi loppuu ja pierettää!
- nomitenmeniniinku
No, miten matkasi meni, vai etkö lähtenyt lainkaan? Ei ainakaan ole kuulunut mitään kommenttia matkan onnistumisesta.
- eiosaaeivoieiuskalla
Ei tainnut olla koko matkalla, kun ei ole tullut mitään kommenttia ja opastusta tänne. Kuviakaan ei olla nähty...
Tuossa omalta reissultani tuollainen kuva, pysähdyttiin muutamaksi päiväksi. http://aijaa.com/BMsUa8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882