Mistä voisi saada tietoon

äitipuoliihmiessään

mitä miehen exä tienaa ja mitä tukia se saa? Olen alkanut ihmetellä kun sillä on aina hienoja vaatteita ja hieno auto ja me kärsimme usein rahapulasta, kun maksamme sille elareita ja ostelemme lapsille tavaroita ja vaatteita? Taitaa eukko kusettaa meitä ettei oo varaa.
Voiko verotoimistosta tai jostain saada tietoon hänen varallisuutensa?
Olemme yrittäneet utsia muttei se ämmä kerro ja lapset eivät tiedä sanovat vaan ettei he tiedä. Sanoin lapsille että kysykään äidiltä muuten vaan mitä hän tienaa ja tukia hän saa, mutta ei siitä taida tulla mitään ovat aika typeriä lapsia.
Hän käy kmapaaallakin usein ja elää muutenkin varakasa elämää. Mitä sanoisitte tuommosennaisen tienaavan?
Me kärsimme ja minä etenkin. Kurja nähdä kun mies kärsii. Miten saisi sitten elrait ppis muutenkuin et mieskin jäisi työttömäksi?
Se nainen kyselee meistä kaikkee asioita ja tenaville sanin et meistä ei sitten saa jitään kertoo, kauheen utelias akka. Pakko avautuu ja kertoa mitenkiero voi ihminen olla, hän utelee minä vaan kauniisti kysyn koska sillä on vaikutus meidän toimeentuloon.
En haluis mennä töihin kun oon semmonen kotiihminen ja miehenlapset tarvii mua kun pitää kasvattaa ja opastaa heitä.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LissuOnFörbi

      Verotiedothan ovat julkisia, joten ne kyllä saatte selville.
      Tuet sitten ei olekaan julkista tietoa.

      Entäpä jos hänkin on hommannut itselleen elättäjän, aivan kuten sinäkin? Tai sitten hän vaan käy töissä toisin kuin sinä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1690
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1329
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1075
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      5
      1009
    Aihe