kelpaanko vielä?

Rentomies55

Olen omasta mielestäni vielä nuorekas,vaikka tiimalasis jo 55 ! Vieläkö tällä iällä löytäisi elämänkumppanin?olen eronnut jo kauan sitten. Talvi masentaa,mut kaksin sekin tuntuisi kesältä. Kriteereihin kuuluu tietenkin luottamus,se tärkein! Ja muutaman päivän kesästä vietän rannalla auringos,sekin olisi kaksin kivempaa. Kuppilat ei mun juttu. Toki sauna-oluet nautin joskus. Olen hoikka/normipainoinen mies. Nainen saa olla hoikka,pehmeä. Ja saako tääl seuraa hakea?vai onko palstat vain valittajille..kiinnostaako edes ketään..

8

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen_pirkanmaalta

Kyllä ton ikäinen mies on vielä hyvä naismarkkinoilla :) tärkeätä on, että sinulla on aikaa naiselle, menneisyys on taputeltu taka-alalle, meneneisyys ei ole sinulla jatkuvasti mielessä, psyykkesi on ok, elämänhallintasi on ok, jne. Ihan nämä normi perusasiat kunnossa. Onnea etsintään!

• On.kesääkin

Huonolta näyttää jos olet ollut jo pitkään yksin. On vaikea sopeutua ottamaan toinen huomioon, siitä on kesä kaukana. Itse otin jo eroprosessissa uuden, ihan kaveriksi mutta pitkä suhde siitä tuli.
      Yhdessä asuminen on haastava juttu, itse suosin eri asunnoissa asumista. Jos jostain syystä vietetään viikko samassa asunnossa (putkiremontti toisessa), niin jo rupeaa käymään ahtaaksi. Ja kuitenkin pidän suhdettamme hyvänä ja elämänmenoamme aika rattoisana.

• donna_61HKI

vaihdetaan sähköpostia ja tutustutetaan, minulla vähän samat ongelmat
      [email protected]

• KaappiheteroEero

Hienoa, uskalsit tulla kaapista ulos. Kuka sut huolii, se oma ongelmasi.

• Arvotpitäisimuuttua

Jos hakisin tuossa iässä uutta elämänkumppania minulla ei olisi mitään ulkonäkövaatimuksia muuta kuin ihmisellä olisi ihastuttava persoona ja hänen seurassa viihtyy ja ihastuminen olisi molemminpuolista muuten ihan turha koittaa millään pakko suhteella vain paikata omaa yksinäisyyttään.

Levottomia baari kierrätys renttuja en huolisi. Ihmisen pitäisi olla jo itsensä kanssa tasapainossa ja talous siinä mallissa ettei tarvitse tulla kenenkään siivelle.

Ulkonäkövaatimukset ovat normaalia vielä nuorille mutta yli puolet elämästään jo eläneelle ne pitäisi olla sivuseikka ja en arvosta sellaista jolla ne ovat listalla ensimmäisenä eikä ihmisen henkisyys. Voisin sanoa että on jollain tapaa jäänyt kehitystasolle, teinitasolle jos elämänsä loppupäätä eläessä on kumppanin ulkonäkö tärkein.

• Joskus nuorena pli sitä mieltä, että 50v oli ikäloppu, mutta nyt kun on itse siihen ikään ehtinyt, niin eihän tässä mitään hätää ole. Jos hyvin käy, niin elämää piisaa vielä vaikka kuinka paljon.

Älä siis sen puoleen mieti, että kelpaatko. :)

• Siilimuorikka3

Kyllä sen ulkoisen olemuksenkin pitää jollain tavoin miellyttää, eihän siitä muutoin mitään tule. Kaunis tai komea ei tarvihe olla mut joku joka miellyttää. Vaikka pilke simlmäkulmassa tai yleensä vaan katse.

• Kamariherratar

Aloittajan iässä ei ole mitään vikaa, sen sijaan kysymys kelpaanko arveluttaa.

Lisäksi ihmetyttää, miksi enää pitäisi ottaa ns. elämänkumppani? Asua yhdessä, tehdä kotitöitä, kaikkea sellaista. Ihmisillä on kuitenkin omat menot ja harrasteet, sitä voisi olla yhdessä silloin tällöin ihan muuten vain.

Ja kyllä, aivan kuten Siilimuori sanoi, kyllä ulkoisella olemuksellakin on jotain väliä. Hintelät lyhyenlännät hiirulaiset ja ylipainoiset läskimahat ei mene kaupaksi edes nuorempina, miksi sitten vanhempien pitäisi sellaisia huolia?

Aloittaja saa varmasti toivomansa seuralaisen vaikka netistä, vanhempia naisia on yksin pilvin pimein ja monet niistä eivät muuta halua kuin komentaa ja hoitaa jotain miehenreppanaa. Jos vielä pysyy vasara kädessä ja korkki suurinpiirtein kiinni, niin aina parempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      74
      8517
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      66
      2825
    3. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      18
      2058
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      157
      2001
    5. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      20
      1959
    6. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1871
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      30
      1720
    8. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      46
      1525
    9. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1487
    10. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1256
    Aihe