Onko tyyppi homo,bi vai ihan vaan hetero? Onko faktatietoja, arvauksetkin kelpaa?
Benjamin Peltonen?
20
3135
Vastaukset
- Hujjr
Upu
- Anonyymi
Miten epämiellyttäväksi benjamin on muuttunut kun tuli ruskeanreijän ritariksi. Kimittää ihme äänellä. Ja juontajana voi hyvä päivää. Ei viitsi kimittäjää kuunnella voi kun häviäis jonnekin hyvin kauas.
- Huppuss
Ups
- BP100hetero
Ihan hetero olen.
T. B. P.- homoteiniboy
Todista. Ota mult poskeen. Jos nielet oot homo, jos otat naamalle oot bi. Jos oksennat oot hetzgu.
- onseon
homo
- Anonyymi
Homous on synti
- Mandite
Toivon että ois gay tai bi. Se kroppa :-)
- Anonyymi
Homous on synti
- ParasollBottom
Haastattelussa sano ettei haluu lokeroida itseään eikä ihastu sukupuoleen joten varmaankin bi :)
- Anonyymi
Ei se ole mikään hymyilyttävä asia että joku voi olla noin tyhmä ja kehdata ylimielisenä törkeästi rikkoa Jumalan lakia
- Anonyymi
Tai sitten muodikkaasti -Pan.
- Anonyymi
Ei ihastu sukupuoleen. Selvä panseksuaalihan hän on sitten.
- Anonyymi
Pääsispä vähä leikkiin peppuleikkejä Benjaminin kanssa. ;)
- Anonyymi
Benkku ei kiinnosta, mutta pallopää ilmari on suorastaan koomisen nköinen. En ole nähnyt kenelläkään yhtä luisuja hartioita, lisäksi pitkä kaula ja pallopää :)
https://is.mediadelivery.fi/img/1920/de11f31ce3710aaba5e209c4d96789a6.jpg- Anonyymi
Ilmari oli poikakaverinsa Aapon kanssa kilpailemassa tuossa Suomen Amazing Race kisassa ja kiinnitin huomiota siihen, miten täydellisen pyöreä ja iso pylly Ilmarilla oli. Aapon pylly taas oli sellainen treenattu ja lihaksikas. Yhtä kaikki, kumpikin saisi istua mun naamalla pitkään ja kunnolla.
- Anonyymi
Kyllähän Benkusta näki jo alussa mikä on suuntaus
- Anonyymi
Yllätyin siitä kuinka ammattitaitoinen, itsevarma ja suoraan sanoen kuuma jäbä Benkku oli UMK:n finaalissa. Aikaisemmin en ole pitänyt häntä juuri minään, mutta viime lauantain tv-lähetyksen jälkeen minun pitää miettiä mielipiteeni tästä miehestä uudestaan.
- Anonyymi
Benkku on laittanut peffaan täytettä, naurettavan näköiset jalkapallot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Benkku on laittanut peffaan täytettä, naurettavan näköiset jalkapallot.
Linkkiä jos sais, niin uteliaisuuteni olis tyydytetty.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841656Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691561Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711298Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691272- 56887
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65853- 41836
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791