Onko tyyppi homo,bi vai ihan vaan hetero? Onko faktatietoja, arvauksetkin kelpaa?
Benjamin Peltonen?
20
3162
Vastaukset
- Hujjr
Upu
- Anonyymi
Miten epämiellyttäväksi benjamin on muuttunut kun tuli ruskeanreijän ritariksi. Kimittää ihme äänellä. Ja juontajana voi hyvä päivää. Ei viitsi kimittäjää kuunnella voi kun häviäis jonnekin hyvin kauas.
- Huppuss
Ups
- BP100hetero
Ihan hetero olen.
T. B. P.- homoteiniboy
Todista. Ota mult poskeen. Jos nielet oot homo, jos otat naamalle oot bi. Jos oksennat oot hetzgu.
- onseon
homo
- Anonyymi
Homous on synti
- Mandite
Toivon että ois gay tai bi. Se kroppa :-)
- Anonyymi
Homous on synti
- ParasollBottom
Haastattelussa sano ettei haluu lokeroida itseään eikä ihastu sukupuoleen joten varmaankin bi :)
- Anonyymi
Ei se ole mikään hymyilyttävä asia että joku voi olla noin tyhmä ja kehdata ylimielisenä törkeästi rikkoa Jumalan lakia
- Anonyymi
Tai sitten muodikkaasti -Pan.
- Anonyymi
Ei ihastu sukupuoleen. Selvä panseksuaalihan hän on sitten.
- Anonyymi
Pääsispä vähä leikkiin peppuleikkejä Benjaminin kanssa. ;)
- Anonyymi
Benkku ei kiinnosta, mutta pallopää ilmari on suorastaan koomisen nköinen. En ole nähnyt kenelläkään yhtä luisuja hartioita, lisäksi pitkä kaula ja pallopää :)
https://is.mediadelivery.fi/img/1920/de11f31ce3710aaba5e209c4d96789a6.jpg- Anonyymi
Ilmari oli poikakaverinsa Aapon kanssa kilpailemassa tuossa Suomen Amazing Race kisassa ja kiinnitin huomiota siihen, miten täydellisen pyöreä ja iso pylly Ilmarilla oli. Aapon pylly taas oli sellainen treenattu ja lihaksikas. Yhtä kaikki, kumpikin saisi istua mun naamalla pitkään ja kunnolla.
- Anonyymi
Kyllähän Benkusta näki jo alussa mikä on suuntaus
- Anonyymi
Yllätyin siitä kuinka ammattitaitoinen, itsevarma ja suoraan sanoen kuuma jäbä Benkku oli UMK:n finaalissa. Aikaisemmin en ole pitänyt häntä juuri minään, mutta viime lauantain tv-lähetyksen jälkeen minun pitää miettiä mielipiteeni tästä miehestä uudestaan.
- Anonyymi
Benkku on laittanut peffaan täytettä, naurettavan näköiset jalkapallot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Benkku on laittanut peffaan täytettä, naurettavan näköiset jalkapallot.
Linkkiä jos sais, niin uteliaisuuteni olis tyydytetty.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2042368
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401582Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1351232Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2881028Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56972Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis296940Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20912- 55906
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19774Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58763