Onko tyyppi homo,bi vai ihan vaan hetero? Onko faktatietoja, arvauksetkin kelpaa?
Vastaukset 20
- Hujjr
Upu
- Anonyymi
Miten epämiellyttäväksi benjamin on muuttunut kun tuli ruskeanreijän ritariksi. Kimittää ihme äänellä. Ja juontajana voi hyvä päivää. Ei viitsi kimittäjää kuunnella voi kun häviäis jonnekin hyvin kauas.
- Huppuss
Ups
- BP100hetero
Ihan hetero olen.
T. B. P.- homoteiniboy
Todista. Ota mult poskeen. Jos nielet oot homo, jos otat naamalle oot bi. Jos oksennat oot hetzgu.
- onseon
homo
- Anonyymi
Homous on synti
- Mandite
Toivon että ois gay tai bi. Se kroppa :-)
- Anonyymi
Homous on synti
- ParasollBottom
Haastattelussa sano ettei haluu lokeroida itseään eikä ihastu sukupuoleen joten varmaankin bi :)
- Anonyymi
Ei se ole mikään hymyilyttävä asia että joku voi olla noin tyhmä ja kehdata ylimielisenä törkeästi rikkoa Jumalan lakia
- Anonyymi
Tai sitten muodikkaasti -Pan.
- Anonyymi
Ei ihastu sukupuoleen. Selvä panseksuaalihan hän on sitten.
- Anonyymi
Pääsispä vähä leikkiin peppuleikkejä Benjaminin kanssa. ;)
- Anonyymi
Benkku ei kiinnosta, mutta pallopää ilmari on suorastaan koomisen nköinen. En ole nähnyt kenelläkään yhtä luisuja hartioita, lisäksi pitkä kaula ja pallopää :)
https://is.mediadelivery.fi/img/1920/de11f31ce3710aaba5e209c4d96789a6.jpg- Anonyymi
Ilmari oli poikakaverinsa Aapon kanssa kilpailemassa tuossa Suomen Amazing Race kisassa ja kiinnitin huomiota siihen, miten täydellisen pyöreä ja iso pylly Ilmarilla oli. Aapon pylly taas oli sellainen treenattu ja lihaksikas. Yhtä kaikki, kumpikin saisi istua mun naamalla pitkään ja kunnolla.
- Anonyymi
Kyllähän Benkusta näki jo alussa mikä on suuntaus
- Anonyymi
Yllätyin siitä kuinka ammattitaitoinen, itsevarma ja suoraan sanoen kuuma jäbä Benkku oli UMK:n finaalissa. Aikaisemmin en ole pitänyt häntä juuri minään, mutta viime lauantain tv-lähetyksen jälkeen minun pitää miettiä mielipiteeni tästä miehestä uudestaan.
- Anonyymi
Benkku on laittanut peffaan täytettä, naurettavan näköiset jalkapallot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Benkku on laittanut peffaan täytettä, naurettavan näköiset jalkapallot.
Linkkiä jos sais, niin uteliaisuuteni olis tyydytetty.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201134
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321063Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu133871Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396