Onko tyyppi homo,bi vai ihan vaan hetero? Onko faktatietoja, arvauksetkin kelpaa?
Benjamin Peltonen?
20
3083
Vastaukset
- Hujjr
Upu
- Anonyymi
Miten epämiellyttäväksi benjamin on muuttunut kun tuli ruskeanreijän ritariksi. Kimittää ihme äänellä. Ja juontajana voi hyvä päivää. Ei viitsi kimittäjää kuunnella voi kun häviäis jonnekin hyvin kauas.
- Huppuss
Ups
- BP100hetero
Ihan hetero olen.
T. B. P.- homoteiniboy
Todista. Ota mult poskeen. Jos nielet oot homo, jos otat naamalle oot bi. Jos oksennat oot hetzgu.
- onseon
homo
- Anonyymi
Homous on synti
- Mandite
Toivon että ois gay tai bi. Se kroppa :-)
- Anonyymi
Homous on synti
- ParasollBottom
Haastattelussa sano ettei haluu lokeroida itseään eikä ihastu sukupuoleen joten varmaankin bi :)
- Anonyymi
Ei se ole mikään hymyilyttävä asia että joku voi olla noin tyhmä ja kehdata ylimielisenä törkeästi rikkoa Jumalan lakia
- Anonyymi
Tai sitten muodikkaasti -Pan.
- Anonyymi
Ei ihastu sukupuoleen. Selvä panseksuaalihan hän on sitten.
- Anonyymi
Pääsispä vähä leikkiin peppuleikkejä Benjaminin kanssa. ;)
- Anonyymi
Benkku ei kiinnosta, mutta pallopää ilmari on suorastaan koomisen nköinen. En ole nähnyt kenelläkään yhtä luisuja hartioita, lisäksi pitkä kaula ja pallopää :)
https://is.mediadelivery.fi/img/1920/de11f31ce3710aaba5e209c4d96789a6.jpg- Anonyymi
Ilmari oli poikakaverinsa Aapon kanssa kilpailemassa tuossa Suomen Amazing Race kisassa ja kiinnitin huomiota siihen, miten täydellisen pyöreä ja iso pylly Ilmarilla oli. Aapon pylly taas oli sellainen treenattu ja lihaksikas. Yhtä kaikki, kumpikin saisi istua mun naamalla pitkään ja kunnolla.
- Anonyymi
Kyllähän Benkusta näki jo alussa mikä on suuntaus
- Anonyymi
Yllätyin siitä kuinka ammattitaitoinen, itsevarma ja suoraan sanoen kuuma jäbä Benkku oli UMK:n finaalissa. Aikaisemmin en ole pitänyt häntä juuri minään, mutta viime lauantain tv-lähetyksen jälkeen minun pitää miettiä mielipiteeni tästä miehestä uudestaan.
- Anonyymi
Benkku on laittanut peffaan täytettä, naurettavan näköiset jalkapallot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Benkku on laittanut peffaan täytettä, naurettavan näköiset jalkapallot.
Linkkiä jos sais, niin uteliaisuuteni olis tyydytetty.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132