Kämppäni on miniyksiö, mutta vessa on iso. Voisiko jääkaapin laittaa sinne vai onko se jotenkin vaarallista, esim. käyttö yhdessä pesukoneen/saunan kanssa?
Olisiko eteinen turvallisempi vaihtoehto?
Voiko jääkaapin laittaa vessaan tai eteiseen?
5
282
Vastaukset
- näitä.on
Voi jos samassa tilassa ei ole suihkua.
- voi-laittaa
Voi laittaa vaikka olisi suihkukin. Ei jääkaappi sen vaarallisempi siellä ole kuin pesukonekaan. Suojamaadoitettuja laitteita molemmat.
- karmeeläävä
Mitenköhän se kylpyhuoneen kosteus sitten vaikuttaa, sillä siellä on kyllä suihku ja saunakin. Meneeköhän sulake helposti tai vaurioittaako kosteus herkästi jääkaappia?
- En.laittaisi
En laittaisi kosteaan tilaan, ei jääkaapit ole sellaiseen tarkoitettu. Vallankin kun siellä on myös sauna, niin kosteutta on ilmassa runsaasti.
Itse olen saanut sähköiskun valokatkaisijasta, joka oli tuollaisen sauna pesuhuoneyhdistelmän sisäpuolella. Koskaan aiemmin ei ollut ongelmaa valokatkaisijan kanssa, näpeille sain vasta saunan rakentamisen jälkeen. Katkaisija vaihdettiin sitten vesieristettyyn malliin. - kestääkestää
Kyllä se siellä kestää. Ei mitään sähköiskuja saa jos ei laitteissa ole vikaa. Valokytkimet ovat muovia joten erikoista että muutenkaan siitä sähköiskua voisi saada.
Itse en tosin tykkäisi säilyttää ruokia vessassa, mutta tapansa kullakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433167Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222668- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861477- 391320
- 821189