Eli, tiedän olen tyhmä myönnetään, MUTTA asia on niin, edellis iltana vedin kännit (kunnon kännit)
Seuraavana päivänä iltapäivän puolella jo iski nälkä ja olo oli että ei tässä mitään eli lähden ruokakauppaan...no olipa ratsia 5km päässä kotoa
Puhalsin 0.54 ja ei muuta kuin Kyttälän auton kyytiin....eipä ollu tarkkuus alkometri käytössä joten suoraan verikokeisiin...
Verikokeiden jälkeen papereiden täyttö, kortti jäi Kyttälän pojille, MUTTA. Antoivat autoni avaimet takasi ja sanoivat "koeta olla ajamatta 2 viikkoa kunnes tulee verikokeiden tulokset, ja varmaan saat kortin takasi, kun maltat olla ajamatta"
TIEDÄN OLIN TYHMÄ KU SEURAAVAANA PÄIVÄNÄ AJOIN....
Onko muilla vastaavaa tapahtunu
Rattijuopumus
Viimeinen_kerta
2
104
Vastaukset
- Kyytttä
Eiköhän tuo jää alle 0.5 kuitenkin jos verille mentiin. Laskee jo tunnissa puhalluksen jälkeen varmasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741