Tapsa Hytönen-showssa !!!

JEE! Tapsa Kansa on Ruben Stiller ja Joonas hytönen - Showssa huomenna !!!

14

682

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hahhahha

Tietenkin Kansa on päässyt sinne kehuskelemaan kun Hän teki sitä ja tätä ja kertomaan miksi kaahailee ja saa nopeussakkoja.
      Näyttääköhän kuinka iso pino Hänellä on sakkolappuja kaahailuista???
      Kiitos ilmoituksesta onneksi ei tarvitse avata telkkaria sillon!

• Jaahas. Taas irvileuka innostui ilkkumaan. Kari Tapio taisi itse olla kännissä, Stillerin haastatellessa häntä, kun istui niin kovassa etukenossa ja sönkkäsi.

• tunnen
        Justiinax kirjoitti:

Jaahas. Taas irvileuka innostui ilkkumaan. Kari Tapio taisi itse olla kännissä, Stillerin haastatellessa häntä, kun istui niin kovassa etukenossa ja sönkkäsi.

Kari ei ollut tosiaankaan kännis etkö sä erota raukka edes sitä onko ihminen kännissä vai ei???
        Kari ei mitään sönkännyt.
        Kato kun Kansa huomenna sönkkää ja puollustelee tekemisiään mä en viitsi edes avata telkkaria kun
        Kansa siellä sönkkää.

• ritu

Voi apuva. Minä kyllä tykkään Tappi Kansasta (tai ainakin sen argentiinalaistangoista), mutta sun hehkutukses sen puolesta saa aikaan allergisen reaktion. Elikkä ärsyynnyn, enkä ole varmaan ainut.

Hillitte ny hyvä ihiminen ittes.

PS Tykkään kyllä K. Jalkasestakin. (vai oliks sillä noin hassu sukunimi, näytti kirjoitettuna oudolta.) Niin ja M. Puputista tykkään.

• Enhän mä tässäkään viestissä Tapsaa mielestäni mitenkään hehkuttanut. Totesin vaan ,että hän on huomenna Stiller ja Hytönen-showssa.

• Järkimies
        Justiinax kirjoitti:

Enhän mä tässäkään viestissä Tapsaa mielestäni mitenkään hehkuttanut. Totesin vaan ,että hän on huomenna Stiller ja Hytönen-showssa.

Tuollaista Hytöstä ja Stilleriä?.

• Revax

on kaikki itsekritiikittömät pöntöt samassa kuvassa.
      Saas nähdä, kuka heistä on kaikkein pöntöin.

• Nipsu

Tapsa oli hyvin edukseen tuossa haastattelussa. Oli tosi tyylikkään näköinenkin puvussaan.
      Joonas Hytönenkin käyttäytyi fiksusti ja kyseli hyviä kysymyksiä.
      Harmi vaan ,kun Tapsa ei lopussa laulanut Elvistä, vaan se joku nainen kävi siinä vonkumassa, jotain Elviksen biisiä.

• Tapsa oli hyvin edustavan ja tyylikkään näköinen ja oloinen tuossa haastattelussa. Joonas Hytönenkin oli kyllä hyvä.

• no jooo.....

Tyylikkyydestä voidaan olla montaa mieltä aukaisin tv sen verran että katsoin ja suljin pian Kansa istui kun tukkijätkä. Olikohan heittänyt tabut naamaan oli ihan sen olonen`???

• meikäläinen
        no jooo..... kirjoitti:

Tyylikkyydestä voidaan olla montaa mieltä aukaisin tv sen verran että katsoin ja suljin pian Kansa istui kun tukkijätkä. Olikohan heittänyt tabut naamaan oli ihan sen olonen`???

Mun mielestä Kansa oli ihan karismaattisen näköinen. Oli laittanut oikein tumman puvukin.
        Aika vakavan oloinen hän oli. Jännittiköhän sitä tuo haastattelu kovasti?
        Mutta kyllä siitä huomas ,että laulaja on laulaja. Heti kun puhe kääntyi musiikkin ts.Elvikseen niin Tapsa tuntui innostuvan.

• no jooo..... kirjoitti:

PYH! Tapsa oli hyvin fiksu ja filmaattinen tuossa ohjelmassa taas.

• pyh...
        Justiinax kirjoitti:

PYH! Tapsa oli hyvin fiksu ja filmaattinen tuossa ohjelmassa taas.

voi voi sua Justiinax reppana kun et oo fiksu etkä filmaattinen.

• Sini

Tapsa oli karismaattisen näköinen siinä lopussa, kun sillä oli sellainen hyvä ilme kertoessaan, kun hänen isänsä aikoinaan lopulta myönsi, että Kyllä se elviskin on laulaja.
      Tapsa on aika hyvä tarinankertoja. Osaaa kertoa eloisasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7760
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5577
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4841
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4763
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      74
      3517
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2808
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2487
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2438
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2392
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2264
    Aihe