http://www.mikrobitti.fi/2016/11/varoitus-linux-kayttajille-ala-muokkaa-windowsilla-linux-tiedostoja-missaan-tapauksessa/
ÄLÄ MUOKKAA WINDOWSILLA LINUX-TIEDOSTOJA MISSÄÄN TAPAUKSESSA
ÄLÄ MUOKKAA WINDOWSILLA LINUX-TIEDOSTOJA MISSÄÄN T
14
118
Vastaukset
- maksa_ja_tuhoa
Hirvittävä tuholainen tuo windows!
- sgsgfgd
Eihän windows osaa edes ext4-tiedostojärjestelmää lukea, miten niitä voisi muokata?
- itririri7ytriuyt
"Älä koske mihinkään %localappdata%\lxss -hakemistossa."
- WindowsOnSontaa
Windowsilla ei kannata mukata mitään tai ylipäätään tehdä mitään!
Kaikkiin tiedostoihin se kirjoitaa omaa sontaansa. - hiiiidas
Aika myöhään ilmoitus ehti mikrosotkun sivustoille. 8pv oli askubuntu sivustolla varoitus, samalta tyypiltä saatuna.
- emme-ole-hulluja
Kuka hullu noin tekisikään?
- turhuuksia
"Tämä saattaa johtaa siihen, että Linux vaurioituu, jolloin edessä on käyttöjärjestelmän uudelleenasentaminen."
Kernel vaurioituu?
meikä kääntää niitä päiväs kymmenii kpl. ja vaihtaa useemmin kuin sukkii joten mitä sitä varoon jos "linux" vaurioituu pistää uuden tilalle?
käyttiksen uudelleen asentaminen paha paikka linuxissakin se kestää yli 3 minuttii miksei ne osaa tehdä käyttiksen uudelleen asennusta nopeemmaks?- tuskinedes
> Kernel vaurioituu?
> meikä kääntää niitä päiväs kymmenii kpl
Osaat edes kääntää kerneliä saati konffata toimivaa kerneliä.
- Anonyymi
Miten Winkki voi muokata Linuxia, kun se ei edes osaa lukea Linuxin tiedostojärjestelmää....... Kysymys on epälooginen.
- Anonyymi
9 vuottako tuotakin pohdit.
- Anonyymi
9 vuotta vanha avaus! Oliko pakko?
- Anonyymi
Entäs Excelillä?!??!
- Anonyymi
Kuka vähä-älyinen noita ikivanhoja juttuja nostaa esille. Ilmeisesti vasta nyt oppinut lukemaan. Ja miksi ylläpito noita hautoo. Pysytään nykyajassa ja vanhat jutut joutaa kokonaan poistaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1284141Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä6303827- 1012169
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa261960Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821494Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on511445- 1151343
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1311267- 471249
- 921210