Härälle sopivimmat kumppanit

härkäN

Keitäpä Härälle sopii parhaiten?

40

21235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cauris

      HÄRKÄ-OINAS

      Luupäiden liitto, jossa päänsärky ei ole harvinainen vieras. Turvallisuutta ja säännöllisiä ruokinta-aikoja arvostavana tyyppinä härkä saattaa stressaantua oinaan rämäpäisestä elämäntavasta, mutta toisaalta oinas, jos joku, voi onnistua potkimaan härkään uutta svengiä. Syöminkien ja juominkien järjestämisestä ystäville ei ainakaan tule kiistaa, sillä sekä härkä että oinas ovat seurallisia ja anteliaita.

      HÄRKÄ-HÄRKÄ

      Tässä suhteessa punaista vaatetta heilutellaan tuon tuostakin, sillä samanlaisina härkäpäinä nämä rakastavaiset yleensä onnistuvat ärsyttämään toisensa raivoon asti. Toisaalta raivokkaat yhteenotot saattavat tuoda kaivattua vaihtelua pariskunnan liiankin vakaaksi ja ennalta-arvattavaksi käyvään yhteiseloon.

      HÄRKÄ-KAKSONEN

      Härkää viehättää eloisa ja nokkela kaksonen, joka puhaltaa aivan uusia tuulia härän laidunmaiden ylle. Uskollisen ja omistushaluisen härän on kuitenkin osattava erottaa kaksosmainen flirttailu todellisesta syrjähyppyhakuisuudesta. Tässä parisuhteessa härkää häiritsee eniten se, että muuten varsin valloittava puoliso rakentelee innokkaammin pilvilinnoja kuin yhteistä kotia.

      HÄRKÄ-RAPU

      Tällä liitolla on hyvät edellytykset onnistua, sillä ravusta härkä saa kotia ja mukavuuksia rakastavan hengenheimolaisen. Raha-asioistakaan ei pitäisi tulla kiistaa. Esteetikkona härkä rakastuu oitis ravun herkkään ja elävään mielikuvitukseen. Parisuhteen kruunaa molemminpuolinen luottamus. Mustasukkaisina moralisteina kumppanukset ymmärtävät toistensa tuntemuksia eivätkä vaaranna yhteiselämää ajattelemattomalla flirttailulla.

      HÄRKÄ-LEIJONA

      Tulinen leijona on liian kuuma ja itsetietoinen yhtä itsetietoiselle mutta rauhallisemmalle härkätyypille. Härkä saattaa tulla pian huomaamaan, että hänen tantereelleen on ilmestynyt vallan toisen tyyppinen tähti. Kilpailu valokeilasta on ankara!Leijona sitäpaitsi kaipaisi elämäänsä enemmän säihkettä kuin mitä tiukasti jalat maassa tarpova härkä pystyy tarjoamaan.

      HÄRKÄ-NEITSYT

      Venus-planeetan hallitsema härkä nauttii ylenpalttisuudesta, kun taas neitsyt arvostaa kohtuutta. Varsinkaan neitsyelle tyypillinen sänkykamarikohtuus ei ole aistillisen venusihmisen mieleen. Vaikka pikkutarkka neitsyt pitää härkää miellyttävässä kunnossa, ei tämä liitto pelkän kodin puhtauden varassa kauan kestä.

      HÄRKÄ-VAAKA

      Nämä harmoniantavoittelijat pitävät molemmat kauniista tavaroista ja miellyttävästä elämästä, mutta härkä ei voi ymmärtää, kuinka hänen vaaka-rakastettunsa kuvittelee saavansa kaiken helposti, mielellään ilman työtä. Tässä parisuhteessa härkä joutuu olemaan se, joka luotsaa sekä itsensä että rakkaansa kohti vakaata ja vaurasta elämää.

      HÄRKÄ-SKORPIONI

      Tässä pari, jota pitää yhdessä osapuolten välillä kimpoileva voimakas fyysinen vetovoima. Muutoin heidän elämäntapansa ovat kovin erilaiset, ja härkä saa surukseen huomata, ettei skorpioni osaa arvostaa ylellistä ja mukavaa elämää samalla lailla kuin härkä itse. Tapa, jolla he selvittävät välejään, on myös tyystin erilainen: härän mylviessä ja sohiessa ilmaa umpimähkään sarvillaan skorpioni odottaa oikeata hetkeä, pistää ja vie voiton taistelusta.

      HÄRKÄ-JOUSIMIES

      Vaikeaa, vaikeaa. Kun härkä pysyy, jousimies menee. Kun härkä käristää pihviä keittiössään, jousimies polttaa rasvaa salilla. Härän onneksi jousimies rakastaa haasteita eikä siksi ole heti ensimmäisten ongelmien ilmaannuttua valmis luopumaan leikistä.

      HÄRKÄ-KAURIS

      Kaksi parisuhteeseen luotua ihmistä ovat löytäneet toisenta.Onnea!Tämän maapariskunnan yhteisiä arvoja ovat vakavaraisuus, pysyvyys ja turvallisuus. He seisovat jalat tiukasti maaperään porautuneina silloinkin, kun heidän silmänsä tähyävät pilviverhoon peittyneitä Menestys-nimisen vuoren saavuttamaltomilta vaikuttavia huippuja.

      HÄRKÄ-VESIMIES

      Suhde täysin erilaisen ihmisen kanssa vaatii jäyhältä härältä paljon. Miten sovittaa yhteen härkämäinen jähmeys ja vesimiesmäinen uudistusmielisyys?Kuinka pitkälle he pääsevät yhteisen kauneudentajun voimin?Älyttömiin tempauksiin aina valmis vesimies ei tee hyvää härän terveydelle: Härkä on jatkuvasti huolissaan vesimiehen puolesta.Vesimiehen hullutukset ja merkille ominainen epäkäytännöllisyys ajavat härän vielä sairaalakuntoon.

      HÄRKÄ-KALAT

      Härkä antaa,ja kalat ottaa-niin rahaa kuin rakkauttakin. Vastalahjaksi härkä saa kalalta vilpitöntä ihailua ja ehdotonta luottamusta. Maankamaralla viihtyvä tervejärkinen härkä ei pysty seuraamaan kalaa tämän alitajunnan pimeisiin syvyyksiin eikä siksi aina ymmärrä rakkaansa mielenliikahduksia. Härän ja kalan suhde on rakennettu toveruudelle ja hellyydelle.

      • vesimies

        voisiks sä tehä saman parikuvauksen vesimiehelle, pliis!


      • cauris
        vesimies kirjoitti:

        voisiks sä tehä saman parikuvauksen vesimiehelle, pliis!

        Muuten olis ollu jees, mutta toi kyseinen kuvaus oli erityisestä härkäkirjasta, vesimieskirjaa en omista, mut noi on sellasia taskupokkareita, ei ole kalliita. Tekijänä on KARISTO ja sarjan nimi on yksinkertaisesti horoskooppipokkarit, sit niitä on jokaiselle merkille oma.Maksoi jotain 3-4 euroa!


    • Nestor Kirppu

      Härkämuijan ihannemies on rikas, antelias, tottelevainen
      ja nuorena kuoleva. Tällaisia tyyppejä löytyy ainakin
      kalojen merkistä, mutta miksei vaaoistakin?

      • härkänainen

        härkä tarvitsee kumppanikseen rakastavan miehen, ihan niinuin muutkin naiset


      • Sol57

        tähän voin härkänaisena yhtyä. Köyhä ja rahoja säästelevä mies...on kauhistus. Miehen täytyy olla antelias. Härkänaistaan kohtaan ja ymmärtää että, härälle laatu on ykkösasia...koska, härkä itsekin kovin antelias miestään kohtaan...ostelee mielellään kalliita partavesiä ja balsameita miehelleen..ja kalliita pehmeitä neuleita;)) Koska härkänaisella on erittäin hyvä maku..Härät yleensäkin tykkäävät laadusta...Mikään Tiimarin muki ei heille kelpaa;)) ja juhlajuomalasit ehdottomasti kristallia...mielummin ne laitetaan esille...ja niistä myös tyylikkäästi osataan nauttia puolimakeaa kuohuviiniä;)))) ja aina pikkupurtavaa myös silloin on oltava tarjolla;)) Härkänainen on elämän naustikelija...jos, siihen vain mahdollisuus....mitä sitä omaisuutta pankkitilillä pitämään...Raha on tarkoitettu kulutettavaksi...myös hyvä ruoka on härkänaiselle ehdoton juttu...ei mikään valmisateria....se on kauhistus...;))

        Tämän kirjoitti vanhempi härkänainen;))


      • härkä43v
        Sol57 kirjoitti:

        tähän voin härkänaisena yhtyä. Köyhä ja rahoja säästelevä mies...on kauhistus. Miehen täytyy olla antelias. Härkänaistaan kohtaan ja ymmärtää että, härälle laatu on ykkösasia...koska, härkä itsekin kovin antelias miestään kohtaan...ostelee mielellään kalliita partavesiä ja balsameita miehelleen..ja kalliita pehmeitä neuleita;)) Koska härkänaisella on erittäin hyvä maku..Härät yleensäkin tykkäävät laadusta...Mikään Tiimarin muki ei heille kelpaa;)) ja juhlajuomalasit ehdottomasti kristallia...mielummin ne laitetaan esille...ja niistä myös tyylikkäästi osataan nauttia puolimakeaa kuohuviiniä;)))) ja aina pikkupurtavaa myös silloin on oltava tarjolla;)) Härkänainen on elämän naustikelija...jos, siihen vain mahdollisuus....mitä sitä omaisuutta pankkitilillä pitämään...Raha on tarkoitettu kulutettavaksi...myös hyvä ruoka on härkänaiselle ehdoton juttu...ei mikään valmisateria....se on kauhistus...;))

        Tämän kirjoitti vanhempi härkänainen;))

        Täällä härkänainen joka ei ihan noin ajattele! En todellakaan tarvitse mitään ylellisyyttä ja suurta pankktiliä, minulle kelpaa, vaikka se Tiimarin muki jos antaja antaa sen rakkaudella, sillä sanoisin, että rakkaus on rahaa ja materiaa tärkeämpi eli kaikki härät ei kaipaa tyyliä ja makeaa elämää, vaikka nautiskelija onkin, sillä pienistä asioistakin voi nautti!!

        Itselleni olisi enemmänkin kauhistus jos minua lahjottaisiin kalliilla lahjoilla, ainoastaan siitä syystä etten niitä tarvitsisi.


      • tsib
        Sol57 kirjoitti:

        tähän voin härkänaisena yhtyä. Köyhä ja rahoja säästelevä mies...on kauhistus. Miehen täytyy olla antelias. Härkänaistaan kohtaan ja ymmärtää että, härälle laatu on ykkösasia...koska, härkä itsekin kovin antelias miestään kohtaan...ostelee mielellään kalliita partavesiä ja balsameita miehelleen..ja kalliita pehmeitä neuleita;)) Koska härkänaisella on erittäin hyvä maku..Härät yleensäkin tykkäävät laadusta...Mikään Tiimarin muki ei heille kelpaa;)) ja juhlajuomalasit ehdottomasti kristallia...mielummin ne laitetaan esille...ja niistä myös tyylikkäästi osataan nauttia puolimakeaa kuohuviiniä;)))) ja aina pikkupurtavaa myös silloin on oltava tarjolla;)) Härkänainen on elämän naustikelija...jos, siihen vain mahdollisuus....mitä sitä omaisuutta pankkitilillä pitämään...Raha on tarkoitettu kulutettavaksi...myös hyvä ruoka on härkänaiselle ehdoton juttu...ei mikään valmisateria....se on kauhistus...;))

        Tämän kirjoitti vanhempi härkänainen;))

        En allekirjoita tätä minäkään... Olen 30-vuotias härkänainen ja arvostan rahaa ainoastaan sen tuoman turvallisuuden vuoksi. En välitä luksuksesta tai kalliista laadusta, mutta kauniista asioista ja esineistä pidän kyllä.

        Sanoisin olevani maanläheinen ja kohtuullinen esteetikko :) Miehen tärkeimmät ominaisuudet ovat luotettavuus, turvallisuus ja vakaus. Olisi myös mukavaa jos mies osaisi arvostaa mm. haluani laittaa kotia kauniiksi.


      • 3333
        tsib kirjoitti:

        En allekirjoita tätä minäkään... Olen 30-vuotias härkänainen ja arvostan rahaa ainoastaan sen tuoman turvallisuuden vuoksi. En välitä luksuksesta tai kalliista laadusta, mutta kauniista asioista ja esineistä pidän kyllä.

        Sanoisin olevani maanläheinen ja kohtuullinen esteetikko :) Miehen tärkeimmät ominaisuudet ovat luotettavuus, turvallisuus ja vakaus. Olisi myös mukavaa jos mies osaisi arvostaa mm. haluani laittaa kotia kauniiksi.

        haluut huomiota ja vaurautta mutten anna sitä ilmi


    • Ripa the härkä

      Kokemus: kylmimmiksi jättää rapu ja vesimies, jännitystä ja tuskaa tuo skorppari ja vesimies,
      rakkautta ja romantiikkaa leijona ja härkä,
      riitaa tulee oinaitten ja kalojen kanssa,
      häät ja avioliitto tuli leijonan kanssa.

      • härkä---

        Tälle härälle paukahti avioliitto vesimiehen kanssa! Kyllä nauratti kun luin tuon kuvauksen härän ja vesimiehen yhteiselosta.
        Ex-mies oli leijona, ja siinä oli kaksi liian kovaa tahtoa vastakkain. ei toiminu.


    • shakaali

      paras vaihtoehto härälle on ehdottomasti kalat jos mustasukkaisuuden osaa pitää kurissa.

      • härkä

        rapu, kalat ja neitsyt?

        Periaatteessa härälle voi sopia kuka vain. Se on niin paljon omasta luonteesta kiinni. Etköhän löydä oman rakkaasi ilman horoskooppimerkkejäkin.


    • härkä

      kauris ja neitsyt horoskoopit

      • lost_in_a_contraption

        mutta yleensä naiset, joista olen kiinnostunut, ovat paljastuneet kauriiksi. Jännä juttu, tosiaan.


    • snowAngel91

      Jousimies, neitsyt, kalat.. Ei se nyt horoskooppi merkistä riipu. Se on aika lailla luonteesta kiinni. Löydät varmasti jonkun ilman horoskooppimerkkejäkin. Horoskoopit on huuhaata, uskoo ken tahtoo.

      • Nestor Kirppu

        Horoskoopit perustuu vuodenajoille. Jos kevät, kesä, syksy
        ja talvi ovat huuhaata, olet itsekin huuhaata


    • Härkä

      Ei sitä kumppania nyt minkään horoskoopin perusteella pidä rueta ettii.. Kyllä sen sit tuntee kuka on se oikee, eikä siinä paljon sit horoskooppiin katsota..

    • härkäneito

      jostain luin että härkä ja neitsyt sopis yhtee mut en perustais kovin paljon horoskooppi merkeistä... koska eihän sitä voi horoskoopin mukaan valita kumppania..

      • J.K.pp

        Kyllähän nämä luonnehommat horoskooppimerrkien mukaan on hyvin pitkälle pitäviä juttuja.
        Itse olen viimevuonna alkanut seuraamaan tätä luonnehommaa merkkien mukaan, itse olen härkämies, en mikään helppo tapaus ja tässäkin ehdotetut kumppanien horoskooppimerkit kyllä mielestäni pitävät aika hyvin paikkansa, joskin ei se voi päteä kaikkien kohdalla.
        Ravut, kyllä, sopivia jos itseäsi kiinnostaa, kalat, ahh, niin ihania mutta aiheuttaa mustasukkaisuutta, neitsyen kanssa olin pisimpään 6 vuotta ja homma meni puihin uskomattoman pikkutarkkuuden takia kun ei esim. tuolia saanut siirtää puolta metriä pois paikaltaan vaikka istusit siinä, siis tuollainen päti oikeastaan kaikkeen, kyseessä taisi olla äärimmäinen neitsyt.
        Ja monia sellaisia olen kokenut joiden kanssa härkä ei sovi yhteen ja joita merkkejä ei härälle suositella, mm, tämä "aistillisuus" toisinsanoen seksielämä on joillekin merkeille niin paljon merkityksettömämpää ettei jo pelkästään siksi hommasta tule mitään.
        Sellaiset päivittäishoroskoopit iltapäivälehdissä ja vastaavissa on sitä huuhaata, ei luonnekertomukset.


      • härrrkänainen
        J.K.pp kirjoitti:

        Kyllähän nämä luonnehommat horoskooppimerrkien mukaan on hyvin pitkälle pitäviä juttuja.
        Itse olen viimevuonna alkanut seuraamaan tätä luonnehommaa merkkien mukaan, itse olen härkämies, en mikään helppo tapaus ja tässäkin ehdotetut kumppanien horoskooppimerkit kyllä mielestäni pitävät aika hyvin paikkansa, joskin ei se voi päteä kaikkien kohdalla.
        Ravut, kyllä, sopivia jos itseäsi kiinnostaa, kalat, ahh, niin ihania mutta aiheuttaa mustasukkaisuutta, neitsyen kanssa olin pisimpään 6 vuotta ja homma meni puihin uskomattoman pikkutarkkuuden takia kun ei esim. tuolia saanut siirtää puolta metriä pois paikaltaan vaikka istusit siinä, siis tuollainen päti oikeastaan kaikkeen, kyseessä taisi olla äärimmäinen neitsyt.
        Ja monia sellaisia olen kokenut joiden kanssa härkä ei sovi yhteen ja joita merkkejä ei härälle suositella, mm, tämä "aistillisuus" toisinsanoen seksielämä on joillekin merkeille niin paljon merkityksettömämpää ettei jo pelkästään siksi hommasta tule mitään.
        Sellaiset päivittäishoroskoopit iltapäivälehdissä ja vastaavissa on sitä huuhaata, ei luonnekertomukset.

        Neitsyen kanssa seurustelleena juoksen lujaa pakoon jos joku neitsyt haluaisi suhdetta: NEVER again!! Kalat sopisi muuten, mutta koska ovat niin puoleensavetäviä ihmisiä, niin se mustasukkaisuus nostaa ilkeää päätään minulla. Skorpparit ovat seksikkäitä, mutta hei: on elämässä muutakin kuin seksi! En tiedä mikä merkki sopisi minulle, itsenäiselle härkänaiselle. Toinen härkä aiheuttaisi varmaan perheriidan minuutissa (itsepäisiä kun ollaan). Ainakin oli merkki mikä hyvänsä, miehen pitää osata olla mies ja kantaa myös vastuuta. Neitsyt sitä ei todellakaan osannut eikä näe eron jälkeenkään itsessään mitään vikaa.


    • Sol57

      aloituksesta. Olen jo vanhempi härkänainen itse. Mutta, elämässä aika paljon kokenut menossa jo neljäs mies...joten voin allekirjoittaa hyvinkin tuon aloituksen. Näistä kokemuksista

      Nuorena naisena seurustelinlin Kaksosmiehen kanssa... Härkä- Kaksonen juuri näin...
      Sitten avioidun Härkämiehen kanssa...........................Härkä- Härkä aika usein tulisia yhteenottoja..mutta se rakkaus....sitten tulista myös
      Sitten avioeron jälkeen olikin vuorossa.......................Härkä-Oinasmies........juuri näin
      Nyt toisen kerran avioliitossa....................................Härkä -Neitsyt..........allekirjoitan;))

      Siis kutakin suhdetta kesti peräti 7-8 vuotta;))) nähty on....

      Joskus ihmettelen miten hyvin nämä horoskooppimerkit todella pitäävät paikkansa;)) Tottakai niissä on erovaisuuksia mutta, noin pääpiirteittäin.

      Ainoa aikuinen lapsi (kundi) on vesimies.............jestas hän saa minut todella välillä hulluuden parteella;)) niin täysin erilaisia olemme...siinä missä minä olen pedantti....tämä vesimies tapaus...koettelee rajojani...;)))
      Silti tietenkin hänen mutsinaan ajattelen....kuinka ihana tapaus hän on...ja vesimiehen oikeudenmukaisuus ja eräänlainen kyky nähdä sellaista mitä muut eivät huomaa....on poikeuksellisellinen...Vesimiehet ovat hyviä ihmistuntijoita....siinä heidän kykyynsä kannattaa luottaa....Osaavat arvioida oikein....

      tsau:Friidu

      • Jonna^^

        mä oon lukenu monista paikoista että täydellisin olisi kauris ja kyllä täytyy myöntää että omalla kohdalla ainakin pitää paikkaansa. nykyinen poikaystävä (nyt 2 ja puoli vuotta seurusteltu) saa yhä sydämmen heittämään volttia ja kihelmöivän tunteen aikaan mahan pohjassa. ja seurustelu hänen kanssaan... ahh


      • FemaleAries
        Jonna^^ kirjoitti:

        mä oon lukenu monista paikoista että täydellisin olisi kauris ja kyllä täytyy myöntää että omalla kohdalla ainakin pitää paikkaansa. nykyinen poikaystävä (nyt 2 ja puoli vuotta seurusteltu) saa yhä sydämmen heittämään volttia ja kihelmöivän tunteen aikaan mahan pohjassa. ja seurustelu hänen kanssaan... ahh

        Aikuisena härkänaisena kerron kokemukseni suhteissani eri merkkeihin.

        Nuoruuden rakkaus, kaksosmies: Tunteiden paloa ja huumaa, paloi kirkkaalla liekillä mutta nopeasti loppuun, en kestänyt kaksosmiehen elohopeamaista liikkuvuutta.

        Aikuisrakkaus, avioliittoon asti, skorpionimies: Tasaisempaa kuin kaksosen kanssa, kesti pitkään, mutta horoskoopeissa usein liputettu kemia ja fyysinen sopivuus jäi loppujen lopuksi laimeaksi. Onnellinen suhde, joka kuitenkin hiipui vuosien myötä.

        Eron jälkeen ihastuin oinasmieheen, vetovoima oli alkuun valtava, suhde ei lähtenyt siitä huolimatta lentoon vaan jäi kaveruuden tasolle. Hurmaava maskuliininen mies.

        Nyt mielenkiintoni on herättänyt jälleen kaksosmies, joka on aivan erilainen kuin nuoruuteni rakkauden kohteena ollut kaksonen. Tasaisempi, huomaavainen, hellä, intohimoinen mies... aika näyttää, mitä tästä kehkeytyy.


    • Momone*

      Härkä-Härkä toimii
      Härkä-Kauris toimii
      mutta
      Härkä-Neitsyt on Paras yhdistelmä !

    • seilore

      Oman kokemukseni mukaan:

      Härkä - Härkä, ei toimi
      Härkä - Oinas, ei toimi
      Härkä - Kalat, toimii, paitsi, että kalat ovat haastava kumppani tunnepuolen koukeroissaan. Kun onnistuu saamaan kiinni siitä maailmasta missä kalat elävät, niin sitten seilaakin jo ihanan aavalla leppoisalla ulapalla.

    • Huonoja arviointeja

      Maamerkit kuten Härkä-Neitsyt-Kauris sopivat ensisijaisesti toisilleen. Kaikki on kiinni ihmisestä, eika horoskoopeista. Moni asia vaikuttaa ihmisen kehitykseen ja olemukseen.

    • JK

      EI KENELEKÄN

    • Hepulis

      Pitkäaikainen suhde jousimieheen on toiminut oikein hyvin. Olemme molemmat hyvin itsenäisiä ja annamme toisillemme paljon tilaa.

    • Ööööm

      Eli toimisiko Härkä-Vesimies suhde??

    • TuplaHärkä

      Olen härkä-nainen ja takana pitkä avioliitto kauriin kanssa. Aiempi kuvaus härän ja kauriin suhteesta sopii kyllä melko hyvin mielestäni, mutta en kyllä tunne olevani mikään materialisti! Minua käy hermoon ukkoni ostelu, pelkkä ruokakaupassa käynti menee ihan överiksi, jos jonkinlaista herkkua tarvitsee mättää kärryyn, kun paljon vähemmlläkin pääsisi. Mitää tavaraa en haluaisi liikaa ympärilleni, vähempi on aina parempi ja mulle kelpaa ihan hyvin ne Tiimarin mukit. Jos olisin yksineläjä, mieluiten eläisin varmaankin jonkin sorttisessa askeesissa.

    • true love

      Oinas varmasti. Siinä on voimaa ja lempeyttä molemmin puolin. Ja huolenpitoa ja uskollisuutta. Rehellisyyttä ja luottamusta. Kaikkea.

    • inkatinka

      Mites skorpioniN ja härkämies sopivat yhteen? kokemuksia kellään? :)

    • härkä & oinas <<<<<3

      Minä tietysti. Oinas.

      • oinasonoikku

        Ehkä, jos osaat jarruttaa.


    • silzina

      Härkä mies & Kauris nainen menee :) Itse olen ollut jo pari vuotta yhdessä härän kanssa, ja ei vielä mitään ongelmia. Ja useasti kun olet ihastunut johonkin niin aina ollut härkä jotenkin sattumalta :D Mahtava luonne, mutta välillä ihan ärsyttävän kiltti..

    • *KaurisNainen*

      Härkämiehissä on sitä jotain... Sattumaa ehkä... Mutta minkään muun merkin miehet eivät ole saaneet aikaan samanlaista vaikutusta... Ja nyt näyttää jopa pysyvältä.

    • lässyn

      lässynlässynlässynlässynlässynlässyn lässyn

      t:härkä-noususkopu

    • Mikhki

      Härkä

      • näin meillä

        99 hiirtä myös englanniksi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2136
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe