Minkälainen fibraattori?

masturbaatioon

Kiinnostaa tuo eturauhashieronta ja itseni lypsäminen. Menee näillä näkyvin masturbaatiolle enkä todellakaan aio mennä keskustelemaan dildoista seksilelukauppiaan kanssa, saati sitten tiedostella tuntemiltani naisilta suosituksia...

Ensin tämmöinen https://www.stara.fi/2013/03/11/dildo-jai-jumiin-miehen-peraaukkoon/
Minkälainen vaara on olemassa että tällaisessa joutuu tilaamaan palokunnan apua?

Entäpä tarviiko niihin liukastetta, vai voiko raaasti kuivalta työntää anneliin kyseisen sauvan (vai onko se nyt koostumukselta joku flubber-mönjä)?

Mihin hintaan ja onko hinnalla väliä loppukokemuksen kanssa? Ovatko nämä ns. värinäohjelmat mistään kotosin? Olen tähän asti vain suosinut sormea, kondoomin kanssa vailla liukuvoiteita. Enkä ole tosiaan löytänyt sitä kuuluisaa G-pistettä.

Ja mitten hyvin nämä "peitelähetykset" tulevat esim. pakettiautomaattiin? Ettei nyt näkyvää tuotemainontaa kuten "sexshop" tai "dildo-dodo" jne. loista pahvissa?

6

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • masturbaatioon

Älkää olekkaan ujostelkoot, sillä minä tiedän että tässä osiossa on nimenomaan miehiseen eturauhasen hierontaan sopivien puikkojen erityisasiantuntijoita. Se on heterosuhteissa elävälle miehille tai sellaiseksi haluavilla yhtä nolo kuin tuntuu nyt vaikka sähkötupakan korvaamisen kokeilu tavallisesti tupakasta tai vaikka opelin omistaminen tai makean siiderin juominen miehellä.

Minua itseään kiinnostaa kokeilussa mahdollisimman hyvä tuote ja oikein käytettynä, kuin paskalla ja halvimmalla tuotteella koettu pettymys, jota sopii sitten ääneenkin haukkua. Enkä siis usko, että missään muualla seksipalstalla saisi aktivoitumaan yhtä paljon kokemuksia, nimenomaan tuon "monelle niin pelottavan" anaalineitsyyden menettämisen kunnian.

• masturbaatioon

Nostoa ylöspäin, eli sama kysymys "mikä tai minkälainen vibraattori/dildo on laadukas?" (mielellään kotimaisesta verkkopalvelusta ja ilman kultavalua tai timattimassa).

Viimeksi marraskuussa kun asiasta kysyin, kaikki taisivat mennä näemmä lukemaansa nojatuolinsa taakse piiloon ;)

• Kaalimatoonvaan

Kaalimadosta on löytynyt omiin tarpeisiin sopivan kokosta ja tuntusta... Siellä myös yleensä mainittu sopiiko annelikäyttöön ja käyttäjien kokemuksia voi lukea selvällä suomenkielellä ja myös kysyä itse jos jokin epäilyttää. Aina tullut asiallisessa laatikossa ilman mitään vinkkejä ja pari kertaa on tullut haettua suoraan noutopisteestä ilman mitään ylimääräistä häpeilyä. Aloita tarpeeksi pienellä, kortsulla välttyy ylimääräsiltä puhdistusoperaatioilta (välineille kannattaa ostaa samaan syssyyn omat puhdistusaineensa niin pysyvät kunnossa) ja liukaste on vain oma lisäilonsa.

• masturbaatioon

Taloudellinen sauma oli nyt joululahjojen jälkeen jääville hyvin vähäinen suhteessa siihen epävarmuuteen, että kone hajoaisikin välittömästi heti ensi kerralla. Siispä tyydyin kokeilemaan ensin manuaalista tuotosta. Tässä ostoslistani:

https://www.kaalimato.com/catalog/Tiger - Punainen_p_15305.html
        https://www.kaalimato.com/catalog/Triple Teaser -anustappi_p_6053.html
        https://www.kaalimato.com/catalog/Fleshwash_p_9635.html

Liukunesteeksi otin tuon Tiger-bundlen, jossa mukana tuli joku neste. Itse olen tosin tähän mennessä kokeillut kovakouraisempaa, raakaa sormetusta. Kondoomi oli tosiaan tämän jälkeen mielenkiintoinen liukaste. Se ei ikään kuin tuntunut paljon missään, mutta eiköhän näillä näytä, alkaako tuntumaan.

Kun itse olen henkisesti synnynnäinen insinöörimies (ilman tutkintoa), meinasin ensin fallout pohjalta rakennella kynttilä kondoomi teippi pohjalta gradun.

Olipas kyllä aika paljon energiaa vievä tehdä valintoja näistä ja vaati suunnatonta rohkeutta. Pelotti että esim. naapuri näkee peilin kautta viereisestä kerrostalosta mitä katselen tai joku hakkeriryhmä seuraa tekemisiäni jonkun haittaohjelman välityksellä.

Mielelläni otinkin sitten tuollaisen orbitaalisen mansikan värisen, sillä silmääni eivät niin suuresti iske silmään jotkut seisovat penaalit.

• masturbaatioon

Sitten loppuraportti ostoksen ensikerrasta. Ovat siis ensimmäiset leulut mitä mistään olen ostanut. On hyvä etten ole kokeillut kenenkään kanssa, sillä tuo n. 18 dildo ei uponnut mielestäni kuin hivenen kärjestä alaspäin. Ilmeisesti tunneli on sieltä tukittu ja näin ollen koko kosketus tuntui seisomisasennossa aika mitättömältä. Odotin että kuten ulosteen kanssa saattaa tosiaan joskus ottaa pystyasentoa. Sitä odotinkin tältä, masturbaatiota ilman käsiä. Täytynee kokeilla joskus toiste kovemmalla voimalla. Liukuneste oli aika niljakas, tuntui vievän jotain mitä odotin.

Vaikka anustappia kommentoitiin viimeistä reikää vaikeana nakkina, minulla se meni melkein istumalla. en tiedä sitten, löytyykö jossain vaiheessa, kun kaikki mielenkiinto on ohitettu, jotain stimulaatiota pinnassa. Ehkä vain yritinkin nyt tuntea jotain, jota kuvittelin. Aika näyttää.

• mies.yli-50v

Kokeile kaalimadon icy bunny vibraattoria, ei luulis jäävän nautintoa vaille on sen verran sopivasti käyrä ylöspäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      36
      3795
    2. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      51
      1724
    3. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      73
      1379
    4. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      75
      1211
    5. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      175
      1096
    6. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1051
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      84
      955
    8. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      41
      846
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      49
      791
    10. Mikä tekee kuuman

Kaivatustasi?
      Ikävä
      39
      770
    Aihe