Syyte Ruotsissa: Mies piti vaimoaan kodin vankina vuosien ajan
Tänään klo 20:35 Nainen oli lukittuna asuntoon, missä mies hakkasi häntä, kertoo Aftonbladet.
42-vuotiasta maahanmuuttajamiestä
syytetään useista rikoksista.
Syytteen mukaan mies hakkasi vaimoaan ja piti tätä yli kaksi vuotta vankina kodissa.Rikokset tapahtuivat perheen pienten lasten edessä.
Syyttäjän mukaan 42-vuotias mies piti vaimoaan lukittuna asuntoon useiden vuosien ajan ja päästi tämän ulos vain poikkeustapauksessa.
Mies myös pahoinpiteli vaimoa säännöllisesti pariskunnan kolmen pienen lapsen edessä.
Aikana, jolloin nainen ei ollut kodin vankina, hän vieraili kotimaassaan Pohjois-Afrikassa.
Löi remmillä ja sylki päälle
Syyttäjän mukaan naisen vankeusaikana mies myös kielsi naista avaamasta ikkunoita, ovia, sälekaihtimia tai postiluukkua.
Naisella ei niin ikään ollut oikeutta käyttää pankkitiliään tai passiaan.Jos vaimo pääsi ulos asunnosta, häntä vahdittiin.
Kodin sisällä aviomies pahoinpiteli syytteen mukaan naista muun muassa hakkaamalla remmillä, potkimalla häntä tai lyömällä kengillä.
Mies on myös vetänyt naista hiuksista ja uhannut häntä veitsellä.- Toisinaan hän löi minua joka päivä.
En muista viikkoa, jolloin hän ei olisi lyönyt minua, nainen sanoi poliisikuulusteluissa Aftonbladetin mukaan.
Mies myös solvasi naista, kutsui häntä huoraksi ja sylki hänen päälleen.
Miestä syytetään useista rikoksista kuten pahoinpitelyistä ja vapaudenriistosta.
Mies on kiistänyt kaikki syytteet ja sanonut, että
hänen mielestään hänen uskontonsa velvoittaa hänet lyömään vaimoaan.
Rakkauden uskonto..!
työntekijä
1
78
Vastaukset
- Hvaltamamu
Milloin ko. kaveri on muuttanut Harjavallasta, muutamia muistan vuosien takaa kun lähtivät Ruotsiin töitten perään mutta tietääkseni he eivät olleet kovin väkivaltaisia, pikku puukotuksia korkeintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984