Ford Cougar 2.5 V6- 2000

CougarV6

Moi!
Löytyi punainen,vahän ajettu Jenkeissä koottu ja kasattu Cougar 2.5 V6.
Kuulin että tässä olisi paljon Mondeon osia.esim.tuo kone 2.5 V6 24v Duratec 170Hv
ja alustan ja jarrujen osat ovat samoja kuin Mondeossa??
myös sen haluiaisin tietää onko toi kone ketju-kone?


Kiitos jo etukäteen...

Terv.MustangV8

12

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otto111

      On ketju kone. On hieno moottori,joitakin vuosia sitten, valittiin 10 parhaan moottorin joukkoon.Mulla oli -97 mondeo V6 koneella, ei voi muuta kun kehua.

    • Moi! Olen samaa mieltä.Oliko sun Automaatilla? pitäisi saada tietää muutamia asioita siitä.Niissä on nimittäin eroja (jenkeissä asennettu kone Cougarin keulalle ja Englannissa? asennettu Mondeon keulalle.Eli tässä jenkki "versiossa) on aut.laatikon öljyn mittatikku ja europpalaisissa Mondeoissa kulemma ei? Sattuiko se sinun olemaan tomaatti??

    • otto111

      Tomaattia en ota tämäntyyppiseen autoon vaikka maksettais. Nykyinen on Mondeo 2.5T
      rivivitonen, manuaali .Cougarin osien myyntiin on erikoistuneita kauppoja, netistä löytyy.
      Lähinnä alustan osat ovat muistaakseni erillaiset kun mondeossa.

      • Eikös toi mainitsemasi 2.5T suora-5 ole Volvon kone..
        Sen tiedän olevan jopa ehkä vieläkin kestävämpi,ajelin sellaisella(manuaalilla) vuosia sitten 370km uudesta myyntiin saakka vain öljyjen vaihdoilla.
        Kuka tai keneltä voisin kysellä Fordin teknisistä asioista?En edes tiedä kuka nykyisin tuo Fordit maahan,onko se Veho??


      • otto111

        Ford.fi Täältä löytyy kaikki tieto foordeita. Sit on vielä www.eucatparts.com


      • otto111

        Joo sama kone on volvoissa. Muistin väärin ton eucatin se on http;//eucatparts.com.
        Siellä on noista laatikoista varmaan kaikista laajalti kuvia.


    • Mondeojeejee
      • Toi rekisteröinti tohon Ford-clubiin ei onnistu?? Olen nyt 3vkoa pari kertaa viikossa yrittänyt rekisteröityä sinne mutta ei onnistu.Sieltä ei saa tarvittavaa vastaus- viestiä jolla homma menisi loppuun saakka,eikä "henkilökunta" vastaa ikinä kun kyselee syytä...


      • Henkilökunnalla tarkoitan siis ylläpitäjiä ja valvojia,käsittämätöntä..


      • otto111
        CougarV6 kirjoitti:

        Toi rekisteröinti tohon Ford-clubiin ei onnistu?? Olen nyt 3vkoa pari kertaa viikossa yrittänyt rekisteröityä sinne mutta ei onnistu.Sieltä ei saa tarvittavaa vastaus- viestiä jolla homma menisi loppuun saakka,eikä "henkilökunta" vastaa ikinä kun kyselee syytä...

        Älä hermoile,siellä asiointi vaatii pinnaa.Sivut toimii todella hitaasti, jos toimivat.


      • otto111
        otto111 kirjoitti:

        Älä hermoile,siellä asiointi vaatii pinnaa.Sivut toimii todella hitaasti, jos toimivat.

        Jos et pääse ford sivuille, niin maailmassa on cougar clubeja, käy niissä.


    • Anonyymi

      Rockauto.com löytyy osia vaikka mihin merkkiin, mutta kannatta pyytää että lähettäisivät yhdestä toimipisteestä.
      Nimim. yhdellä tilauksella tuli 10 erillistä pakettia, eihän se muuten tulli oli vähäine, mutta osan toimitti fedex ja osan dhl, jokaiselle oma toimitusmaksu, silti hinnat noin puolet Suomen hinnoista.
      t. jorma

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3427
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      93
      3154
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2358
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1824
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1524
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      83
      1375
    Aihe