Moi!
Löytyi punainen,vahän ajettu Jenkeissä koottu ja kasattu Cougar 2.5 V6.
Kuulin että tässä olisi paljon Mondeon osia.esim.tuo kone 2.5 V6 24v Duratec 170Hv
ja alustan ja jarrujen osat ovat samoja kuin Mondeossa??
myös sen haluiaisin tietää onko toi kone ketju-kone?
Kiitos jo etukäteen...
Terv.MustangV8
Ford Cougar 2.5 V6- 2000
12
251
Vastaukset
- otto111
On ketju kone. On hieno moottori,joitakin vuosia sitten, valittiin 10 parhaan moottorin joukkoon.Mulla oli -97 mondeo V6 koneella, ei voi muuta kun kehua.
Moi! Olen samaa mieltä.Oliko sun Automaatilla? pitäisi saada tietää muutamia asioita siitä.Niissä on nimittäin eroja (jenkeissä asennettu kone Cougarin keulalle ja Englannissa? asennettu Mondeon keulalle.Eli tässä jenkki "versiossa) on aut.laatikon öljyn mittatikku ja europpalaisissa Mondeoissa kulemma ei? Sattuiko se sinun olemaan tomaatti??
- otto111
Tomaattia en ota tämäntyyppiseen autoon vaikka maksettais. Nykyinen on Mondeo 2.5T
rivivitonen, manuaali .Cougarin osien myyntiin on erikoistuneita kauppoja, netistä löytyy.
Lähinnä alustan osat ovat muistaakseni erillaiset kun mondeossa.Eikös toi mainitsemasi 2.5T suora-5 ole Volvon kone..
Sen tiedän olevan jopa ehkä vieläkin kestävämpi,ajelin sellaisella(manuaalilla) vuosia sitten 370km uudesta myyntiin saakka vain öljyjen vaihdoilla.
Kuka tai keneltä voisin kysellä Fordin teknisistä asioista?En edes tiedä kuka nykyisin tuo Fordit maahan,onko se Veho??- otto111
Ford.fi Täältä löytyy kaikki tieto foordeita. Sit on vielä www.eucatparts.com
- otto111
Joo sama kone on volvoissa. Muistin väärin ton eucatin se on http;//eucatparts.com.
Siellä on noista laatikoista varmaan kaikista laajalti kuvia.
- Mondeojeejee
http://www.fordclub.fi/foorumi/index.php
Tekniikasta keskustele vaikkapa tuolta. Tällä palstalla on usein trolleja tai tietämys on heikkoa muuten vaan.Toi rekisteröinti tohon Ford-clubiin ei onnistu?? Olen nyt 3vkoa pari kertaa viikossa yrittänyt rekisteröityä sinne mutta ei onnistu.Sieltä ei saa tarvittavaa vastaus- viestiä jolla homma menisi loppuun saakka,eikä "henkilökunta" vastaa ikinä kun kyselee syytä...
- otto111
CougarV6 kirjoitti:
Toi rekisteröinti tohon Ford-clubiin ei onnistu?? Olen nyt 3vkoa pari kertaa viikossa yrittänyt rekisteröityä sinne mutta ei onnistu.Sieltä ei saa tarvittavaa vastaus- viestiä jolla homma menisi loppuun saakka,eikä "henkilökunta" vastaa ikinä kun kyselee syytä...
Älä hermoile,siellä asiointi vaatii pinnaa.Sivut toimii todella hitaasti, jos toimivat.
- otto111
otto111 kirjoitti:
Älä hermoile,siellä asiointi vaatii pinnaa.Sivut toimii todella hitaasti, jos toimivat.
Jos et pääse ford sivuille, niin maailmassa on cougar clubeja, käy niissä.
- Anonyymi
Rockauto.com löytyy osia vaikka mihin merkkiin, mutta kannatta pyytää että lähettäisivät yhdestä toimipisteestä.
Nimim. yhdellä tilauksella tuli 10 erillistä pakettia, eihän se muuten tulli oli vähäine, mutta osan toimitti fedex ja osan dhl, jokaiselle oma toimitusmaksu, silti hinnat noin puolet Suomen hinnoista.
t. jorma
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1687343Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334449Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1202555- 682102
- 881543
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2121495Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731121Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202151031- 481009
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225977