Ford Cougar 2.5 V6- 2000

CougarV6

Moi!
Löytyi punainen,vahän ajettu Jenkeissä koottu ja kasattu Cougar 2.5 V6.
Kuulin että tässä olisi paljon Mondeon osia.esim.tuo kone 2.5 V6 24v Duratec 170Hv
ja alustan ja jarrujen osat ovat samoja kuin Mondeossa??
myös sen haluiaisin tietää onko toi kone ketju-kone?

Kiitos jo etukäteen...

Terv.MustangV8

12

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otto111

On ketju kone. On hieno moottori,joitakin vuosia sitten, valittiin 10 parhaan moottorin joukkoon.Mulla oli -97 mondeo V6 koneella, ei voi muuta kun kehua.

• Moi! Olen samaa mieltä.Oliko sun Automaatilla? pitäisi saada tietää muutamia asioita siitä.Niissä on nimittäin eroja (jenkeissä asennettu kone Cougarin keulalle ja Englannissa? asennettu Mondeon keulalle.Eli tässä jenkki "versiossa) on aut.laatikon öljyn mittatikku ja europpalaisissa Mondeoissa kulemma ei? Sattuiko se sinun olemaan tomaatti??

• otto111

Tomaattia en ota tämäntyyppiseen autoon vaikka maksettais. Nykyinen on Mondeo 2.5T
      rivivitonen, manuaali .Cougarin osien myyntiin on erikoistuneita kauppoja, netistä löytyy.
      Lähinnä alustan osat ovat muistaakseni erillaiset kun mondeossa.

• Eikös toi mainitsemasi 2.5T suora-5 ole Volvon kone..
        Sen tiedän olevan jopa ehkä vieläkin kestävämpi,ajelin sellaisella(manuaalilla) vuosia sitten 370km uudesta myyntiin saakka vain öljyjen vaihdoilla.
        Kuka tai keneltä voisin kysellä Fordin teknisistä asioista?En edes tiedä kuka nykyisin tuo Fordit maahan,onko se Veho??

• otto111

Ford.fi Täältä löytyy kaikki tieto foordeita. Sit on vielä www.eucatparts.com

• otto111

Joo sama kone on volvoissa. Muistin väärin ton eucatin se on http;//eucatparts.com.
        Siellä on noista laatikoista varmaan kaikista laajalti kuvia.

• Mondeojeejee
      • Toi rekisteröinti tohon Ford-clubiin ei onnistu?? Olen nyt 3vkoa pari kertaa viikossa yrittänyt rekisteröityä sinne mutta ei onnistu.Sieltä ei saa tarvittavaa vastaus- viestiä jolla homma menisi loppuun saakka,eikä "henkilökunta" vastaa ikinä kun kyselee syytä...

• Henkilökunnalla tarkoitan siis ylläpitäjiä ja valvojia,käsittämätöntä..

• otto111
        CougarV6 kirjoitti:

Toi rekisteröinti tohon Ford-clubiin ei onnistu?? Olen nyt 3vkoa pari kertaa viikossa yrittänyt rekisteröityä sinne mutta ei onnistu.Sieltä ei saa tarvittavaa vastaus- viestiä jolla homma menisi loppuun saakka,eikä "henkilökunta" vastaa ikinä kun kyselee syytä...

Älä hermoile,siellä asiointi vaatii pinnaa.Sivut toimii todella hitaasti, jos toimivat.

• otto111
        otto111 kirjoitti:

Älä hermoile,siellä asiointi vaatii pinnaa.Sivut toimii todella hitaasti, jos toimivat.

Jos et pääse ford sivuille, niin maailmassa on cougar clubeja, käy niissä.

• Anonyymi

Rockauto.com löytyy osia vaikka mihin merkkiin, mutta kannatta pyytää että lähettäisivät yhdestä toimipisteestä.
      Nimim. yhdellä tilauksella tuli 10 erillistä pakettia, eihän se muuten tulli oli vähäine, mutta osan toimitti fedex ja osan dhl, jokaiselle oma toimitusmaksu, silti hinnat noin puolet Suomen hinnoista.
      t. jorma

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      84
      4562
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4411
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3483
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2083
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1748
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      103
      1291
    Aihe