Joulu taas lähestyy...

hbgbgfcvcd

Joka vuotiset joulu ja sen kaupalliset ja uskonnolliset hulinat kaikkine palvomisineen lähestyy varattomien, etenkin suurten lapsiperheiden harmiksi "hyvän joulun" toivotuksin!
Uskovat laumoissa, että Jeesus syntyi 2017 vuotta sitten joulukuussa ja todellisuudessa 2017 luvussa on 7 vuoden heitto ja joulukuukausikin on tutkijoihen mukaan rikollisen kristinuskon antamaa sopaskaa mm sillä perusteella ettei joulun aikaan lampaita kedolla paimennettu, mutta pitää uskoa niin kyllä se siitä!

Taas monet eksytetyt syövät kannibaaleina seurakuntansa raatoa Jeesuksesta ulostetta tehden kuten rippikouluissakin opetetaan ja ovat olevinaa hyvyyden osoittajia rikollisuuden todellisen herran palvelijoina VAIKKA kuvien tekeminen ja palvominen on kielletty raamatussa.
---

KUMPAAN USKOTTE ENEMMÄN, JEESUKSEEN VAIN JOULUPUKKIIN?

OLISKO ASIALLISEMPAA ANTAA EUROT NÄLÄSTÄ JA KURJUUDESTA KÄRSIVILLE ELÄKELÄISILLE JA SUURILLE LAPSIPERHEILLE KUIN KAUPALLISUUDEN JA KIRKON RAHAKIRSTUIHIN?

Valitettavasti vaikuttaa siltä, että "minä olen herra sinun jumalasi" palvelevat katekismuslaiset odottavat herransa saapumista uudelleen jotta taaaaas saisivat rikollisuuden synteihinsä/rikoksiinsa sovituksia Jeesuksen tappamalla, tällä kertaa TAAS elukkana teurastamalla...

rikollisuuden omavanhurskaus on saatanallisuuden pyhyyttä sillä rippi, salarippi, rippi salaisuus jne ovat rikollisuuden omia rituaaleja jossa rikollisuus jakaa riollisilleen rikoksia anteeksi... ja usein SYYTTÖMÄT lapset ja nuoret saavat ikuisen taakan kantaakseen....:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336#comment-50245011
"teuta
25.4.2011 19:30
Olen kirjoittanut siitä , toisaalla Se johtuu siitä että
sellainentoiminta on syntiä , ja kaikki jotka nöyrtyvät
pyytämään anteeksi , Se kuuluu Jumalan lakiin että
silloin kun asia ei ole missään kohdissa muitten tie-
toinen , mutta tälläinen henkilö haluaa saada omantun-
tonsa puhtaaksi , hän menee Rippiisän juttusille , sekä
ertoo kaiken hänelle , ja anoo anteeksi , hän saa sen
Jumalan /Jeesuksen nimessä , mutta jos on pienikin
mahdollisuus , tulla ilmi sitä ei voi suorittaa vaan
astuu rikollisoikeus voimaan."

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10558668#comment-54486271
"TEU.
2.4.2012 09:30
2. jUMALA HEITTI KRISRTUKSEN PÄÄLLE KAIKKIEN IHMISTEN SYNTIVELAN
JA HEIDÄN ANSAITSEMANSA RANGAISTUKSEN , JA HÄN OLI " LYÖTYNÄ "
HEIDÄN RIKKOMUSTENSA TÄHDEN JAKEET 4-5. . HÄNESSÄ ITSESSÄÄN EI OLLUT VÄÄRYYTTÄ EIKÄ SYNTIÄ , VAAN HÄN KANTOI TOISTEN SYNNIT . JUMALAN KARITSANA , HÄNET TEURASTETTIIN, VERI UHRINA SYNTISTEN PUOLESTA ."

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9461899/46725910
"Kiva kun olit tarkkana
teuta 13.11.2010 14:18
Tuo yks joka hilluu nyt suuna päänä , ei ole löytänyt tuotakaan oikesta kirjasta
Mä hain vanhan Rippikoulu katekismuksen , ja siinä se on aivan oikein ."

herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky ja kielto ettei saa Jumalaa ja Jeesusta palvella:
"Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
"Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

Noh, ehkä Jeesus ei synny tänäkään vuona vaikka sitä seimessä palvotaan ympäri maailmaa UNOHTAEN, ETTEI JEESUKSEN SEURAAJAT, KRISTILLISET, Jeesusta tappaneet vaan rikollisuuden kristityt!
Jumalan Moosekselle antana Laki:
4 "Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.
5 Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat;
6 mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.
7 Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu."
Niin, että älä turhaan lausu kristittyjen todellisen herra jumalan nimeä sillä se herra palveljoineen kostaa... mm Jumalasta ja ihmisyydestään luopuneen järjettömän papin voimalla osoittamalla, että Jumalan ja ihmiset olisivat syyllisiä kristittyjen rikoksiin! Saas nähdä muistaako Suomen Valtio kirkkoineen sotaveteraaneja kun se kirkon ja valtion kansalaistensa työläisten teurastamisen 100-vuotis juhlinta 2017 alkaa!
Niin, että valmistautukaa valtiolliseen suureen surujuhtaan omien, seurakuntalaistenkin tappajaisten muistoksi johon valtion kirkkokin otti osaa suurella antautumisellaan ja iloisilla kirkollisveron maksajien tuella!

Ollaan kilttejä, että saadaan lahjoja ja hyvää juhlamieltä tapettuja uskonveljiä unohtamatta, ihmisyyden ihmisistä ei ole väliä herra jumalaa seuraavilla!

herralta rauhaa!

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Suomi on täysin sekaisin

        Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
        Maailman menoa
        448
        4795
      2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

        minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
        Ikävä
        15
        1712
      3. Aivan täysin tahallinen teko

        Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
        Suomussalmi
        93
        1448
      4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

        Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
        Suomussalmi
        53
        1349
      5. Olet saanut minut sekoamaan

        Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
        Ikävä
        22
        1306
      6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

        Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
        Suomussalmi
        50
        1181
      7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

        Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
        Suomalaiset julkkikset
        0
        1075
      8. Myönnän sinulle nyt

        Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
        Ikävä
        54
        990
      9. Pysytäänkö nainen

        edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
        Ikävä
        57
        875
      10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

        eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
        Ikävä
        60
        839
      Aihe