Moro!
Nyt tarvisi apua seuraavaan:
Miten telatykillä tähdätessä saa ilmoitettua muille, että ampuu kyseiseen tankkiin? Mitä pitää painaa?
Toisena kysymyksenä:
Yleinen tähtäysmuoto on se lintuperspektiivi, miten saa tähdyttyä ns. alempaa, eli tähtäysmuoto on vihollisen tankin edessä, vaikka vihollinen onkin kauempana?
Toivonmukaan osasin esittää kysymykset selkeästi!
Kiitos etukäteen!
WoT telatykillä ampuminen, PC
Pexis
3
642
Vastaukset 3
- remove_arty
No oliskohan ollut T näppäin mikä ilmoittaa "targetin"
Tuohon toiseen juttuun joudut lataamaan jonkun modin missä on arty assistant
toimii sitten G näppäimellä.
Kuka haluaa oikeasti pelata noilla syöpä vehkeillä... kun oikeita vaunujakin on tarjolla.... T nappia painamalla se ilmoittaa
- Polakkiparaspelaaja
kohta päivityksessä parantavat tarkkuutta, poistavat ap:t, vähentävät damagee. Eli summasummaarum ei järkeä pelaa artuilla kun lisäävät peliin op tier 10 kevyet vaunut.
Käykääs testiservulla rusakkopoikain kanssa kokeileen miten onnistuu, syöpä iskee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2931185Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2941071Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50928- 106899
- 101849
- 78843
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2561Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11518