Hei. Kertoisitteko minkälaiset nykyään on sairaanhoitajaksi haluavan/pyrkivän pääsykokeet?
Sairaanhoitajan pääsykokeet
4
418
Vastaukset
- 752
Itsellä oli esivalintakoe, joka tehtiin netissä. (sis. ennakkomateriaali, matematiikka, äidinkieli ja englanti).
Varsinainen valintakoe sisälsi ennakkomateriaalia n. 400 sivua (anatomia yms.) ja englanti ja matematiikka. - Tuloksiaootellessa
Mulla oli kans toi esivalintakoe (on ainakin tällä hetkellä kaikille jotka hakevat soteli alalle) ja sit olin Tamkissa, jossa oli sähköinen koe (sisälsi mm. Matematiikkaa, luetunymmärtämistä) ja JAMKissa oli matematiikka osio, englannin luetunymmärtäminen,opettajan haastattelu ja ryhmätehtävä
- shshsh
Hyvin koulukohtaista. Yleensä on ainakin haastattelu/ryhmätilanne, se on lähes kaikkialla, onneksi! Lisäksi voi olla esim. loogista päättelyä, luetunymmärtämistä, matikkaa, englantia.... enkkuun en ole itse törmännyt valintakokeissa, ainoastaan esivalinnassa mutta en muuten. Ennalta luettavaa on nykyään yleensä vain Turun amk:hon, ei muualle.
- Dearhoney
Savoniassa oli enkku, matikka, looginen päättely, äidinkieli, koodi-tehtävä, ja sit sellainen "keksi näille tavaroille uusi käyttötarkoitus"-tehtävä. Ja vielä luonnetta mittaavia testejä. Lisäksi psykologin haastattelu. Ennakko materiaalia sinne ei ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445805
- 455305
- 483698
- 133653
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903231- 313126
- 592874
- 572730
- 532380
- 381834