Joulu tulee vaikkei tahtoisi

mieseitajuumitää

joulun kyllä tahdon, mutta en vieraita ihmisäi kotiini. Olisikiva viettää joulut aina oman perheen kesken, mutta mahdotonta kun miehen lapset ja exä tuuppaa tänne aina tirkistelemään ja ihastelemaan. Sotkuiltakaanei vältytä, ja arvaaks kuka siivoo? No minä tietysti, olen niin siivoushullu että vihaan kaikkee sotkuu ja oma perhe sen tietää ja ovat erittäin siistejä, aina huomaa että vieraita on ollut kun koti on sotkussa. Puoli taloa aina roskienpeitossa ja matot ja huonekalut ruuantähtitä täynnä. Siten kotia jynssätään tammikuule asti. JOulu on levon aikaa ja rauhoittumisen aikaa eikä kokkaamista ja siivoomista. Mies ei tajuu vaan ryhtyy lapseksijälleen kun leikki kun kaksi vuotias lastensa kanssa. Taidan ostaa junaradan hänelle joululahjaksi.
Olisi kiva lähtä havaijille joskun miehen ex perhettä pakoon mutta mies ei suostu lähteen, ja minä en joulu vietä ilman miestäni ja lapsiani. Sais ukko vähän ymmärtää muakin että olen hänen vaimo en piika. Exä ja lapset sitä ei koskaan ymmärrä ongelmia on mielentrveydessä heillä ollut siitä lähtien kun näin heidät, aavistin jo heti ettei kaikki ollut kunnossa. No tässä sitä ollana.

12

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • treyeut

      Ryhdistäydy ja sano etteivät tule.

    • LissuOnFörbi

      Hah hah. Miks se luuseriukkos eksä muka haluis tulla teidän paskaiseen kotiinne?

    • jouluomaperhejasipuli

      Juu, tuo on nykyelämssä erittäin suuri ongelma. Joulurauha. JOulua mainostetaan perhejuhlana jolloin kaikki rauhoittuu miettimään joulun sanomaa, sydään hyvin ja nautitaan perheen yhteisestä ajasta.
      Vaikka miehellä olisi sata lasta, niin ei se oikeuta miestä hyväksymään perhejuhlaansa niitä ulkopuolisia lapsia. Vaikkei ne ole miehelle ulkopuolisia mutta ovat uudelle vaimolle, hänen lapsilleen ja yhteisille lapsille ulkopuolisia. Ei ole kiva kun talo on kakaraa täynnä.
      Puhumalla selvii, pitää uskaltaa sanoa toiveet miehelle, ja kertoa kuinka paljon häntä rakstaa ja toivoisi joulun viettoa oman perheen kesken. Aripäiviä tulee joitka voi sitten viettää mies lastensa kanssa. Tätä mieltä olen syvästi.

      • Jeesuss

        Tuskin sinä edes tiedät miksi joulua vietetään.
        Nykyelämssä?
        Sydään voi hyvin??häntä rakstaa??
        Aripäivät onko ukkosi nimi Ari?
        "Jouuuuu ja lapet kräsii naikkoset nauraa".


      • LissuOnFörbi

        Miehen lapset on miehen perhettä ja heillä on oikeus olla jouluna yhdessä. Mee sinä vaikka Joulusaarelle viettämään kakaroittes kanssa joulua kun olet niin epäsosiaalinen lumppu.


      • tätämieltäminä
        LissuOnFörbi kirjoitti:

        Miehen lapset on miehen perhettä ja heillä on oikeus olla jouluna yhdessä. Mee sinä vaikka Joulusaarelle viettämään kakaroittes kanssa joulua kun olet niin epäsosiaalinen lumppu.

        HÖPSIS uudella äitipuolella on oikeus määrät kuka tulee jouluna ja kuka ei, se on äitipuolenkin koti ja ulkopuoliset voivat tulla sitten kun äitipuolelle sopii. Miehen kuuluu laittaa kakaransa kuriin ja sanoa että uutta äitiä on kunnioitettava jos meinaa enää isin luokse tulla. Isä on sitoutunut uuteen vaimoon ja siltä osin velvollinen kasvattaa lapsiaan että kunnioittavat äitipuolta, hän on sentään lapsille rikkaus.


    • eioomeidäasia

      Samaa mieltä, Joulu on PERHEJUHLA, ei siinä passata kaikenmaailman vieraita kakaroista puhumattakaan. Pitäisi miehen sanoa kova sana ex vaimolle et pitää ne kersat kotona eikä heittele sinne sun tänne.
      Minä äitipuolena määrään ketä joulua meillä viettää. Minä ja mies, mun lapset ja yhteiset ja minä, mun anoppi ja appiukko kun eivät tykkää entisestä miniästä oli kuulemma kauhee kitisijä ja ihmis vihaaja. No sen huomaa kun joulu ei kiinnosta omien lasten kanssa viettää.
      Itse en voisi ikinä olla ilman lapsiani. Kinkku kuuluu meille jos ei ole varaa jouluruokaan niin voi voi.

      • FatLizzy

        Jos oisin luuseriukkosi (jota en tietenkään missään tapauksessa suostuisi olemaan), käskisin sua heivaamaan omat kauhukakarasi isälleen. Näin saisin viettää kivaa joulua rakkaimpieni (eli lasteni) kanssa.

        Sinä saisit passata meitä.


      • Kossut

        Älä valehtele, ei sulla ole miestä eikä lapsia, yksin vietät tämänkin joulun juoden viinaa ja kirjoittamalla tänne pöhnässä trollejasi.


    • hjkio

      Vai tuppaa ne miehen lapset teidän perheen jouluun. Jopa vitsin kirjoitit. Aika kovasti tuota miestäsi moukaroit, kun et hänen lapsiaan luekaan perheen jäseniksi. Ei niitä perheitä niin vaihdella, että omat lapset heivataan ulos uuden naisen tahdosta.

      Toki on niin, että lasten tulee tätä isänsä uutta kumppani sietää, olla nimittelemättä tai muutoinkaan aiheuttaa hänelle ilkeyksiä.
      Mutta tämän naisen on ymmärrettävä, että hän ei ole lasten äiti. Hän kuitenkin kotonaan siivoaa, laitta ruokaa, pesee pyykkiä, mutta toivottavasti sentään tuo mies osallistuu tekemään oman osansa, sillä kyllä mies osaa laittaa ruokaa, ja tehdä muutkin kotityöt. Samoin hän maksaa kulut lastensa osalta perheen vierailujen ajalta ja viettää aikaa lastensa kanssa. Tämä kohta lienee se vaikea asia uudelle kumppanille, joka tahtoisi kaiken ajan itselleen ja omalle perheelleen. Lapset kuitenkin tulevat isänsä luokse erossa sovitun sopimuksen mukaan, jonka ajan sisällä on vastuu lapsistaan ja tänä aikana hän huolehtii heistä, on mukana elämässä ja voi nyt saada keskustella lapsen asioisita, päiväkodista, koulusta ja kaikesta muustakin, mutta ei moittimalla lasten äitiä vaan samalla tavalla tukien lastensa kehitystä ja opiskelua elämään.
      Tämän uuden kumppanin pitää hyväksyä asia, että myös miehellä on lapsia entisestä suhteesta ja lapset ovat edelleenkin hänen ja ex-puolison lapsia. Miehet luultavasti liian helposti jättävät myös nämä lapset uuden kumppanin hoidettaviksi, joka on väärin heiltä.
      Mies kunnioita sitä uutta kumppaniasi juuri niin, että hoidat näiden lasten kanssa toimimisen itse ja sovit että silloin kun lapset ovat kotonasi tämä uusi kumppani hyväksyy asian ja osaa olla vähän sivummalla.
      Aika jolloin lapset käyvät on varsin lyhyt ja pian lapset itsenäistyvät ja vierailut harvenevat, koska lapsille on tullut tilalle kaverisuhteita.

      Varmasti saattaa olla näkemyseroja kasvatuksessa, vaatetuksessa, ym asioissa. Antakaa niiden olla, sillä lapselle on tärkeintä saada olla hyväksytty. Ihan turhaan te uudet kumppanit rissaatte näistä toisen ex-liiton lasten asioista ja puututte
      niihin.
      Varmasti jokaisessa kodissa on paikka, mihin ulkovaatteet ja kengät jätetään ja paikka jonne nämä lapset voivat laittaa reppunsa tai kassinsa jossa vaihtovaatteet ym omat tavarat. Joten en usko että he niin hirveitä ovat, kuin täällä manaatte.
      Jos kerran hyväksytte näiden isän, hyväksykää myös lapset, mutta isä sitten ottaa heidät vastaan ja alusta alkaen näyttää juuri nuo keskeiset paikat.
      Jos tämä ei uudelle kumppanille sovi, silloin sanoisin tälle isälle, että jätäpä koko nainen kaikkine oikkuineen ja arvosta lapsiasi.

      • Vzxdcff

        Meillä ei ole naikkosia käynyt kun kielsin ne tulemasta lasten eteen.
        Meihen sutturat ovat katkeria perhenrikkojia riitti ,kun rikkoivat hyvän lapsipehreen veivät miehen ja lapsilta isän.
        Meille ei ole tulleet sotkemaan ja haukkumaan lapsia pitäköön mies v vaan sutturnsa me ei niitä haluta meidän hyvään kotiin olemme hyvin arvokkaita ihnisiä naakat saa pysyä oissa.


    • JOOOUUUUUUUUUUUU

      Raision sosiaalihuolto hoitaa pulman!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4944
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3237
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1385
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1216
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      66
      912
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      847
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      718
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe