ei ole vitsin aiheena yhtään hauska. Lukijoilla iltasanomissa ilmeisesti ei ole varmaa tietoa eikä käsitystä minkälaisesta tuhopoltosta kaikessa laajuudessaan oli kyse. Huoneet on järkyttävän näköisessä kunnossa, vesivahingot turmeleet usita hotellihuoneita, savun ja tulipalon alta joutui suomalaisia / muun maalaisia yöllä vaihtamaan huonetta. Hotellihuoneet järkyttävässä sekasotkussa. Kaiken lisäksi ensin matkan järjestäjältä jolla ei ole osaa / eikä arpaa alkoivat ensin perimään korvauksia yms. yms. yms. Uutinen on lievästi sanottuna vähäinen suomessa Todellinen kokonaiskuva Pietarissa kaamea.
Pietarissa hotelliin sammunt pariskunta
oicxzioö
1
113
Vastaukset
- oiyuiäö
Niin just. Kävin lukemassa varsin viralisen otsikon alta keskustelua joka mielestäni oli kadonnut keskustelijoille lapasesta varsin vakavasta jopa kymmeniä kuolonuhreja olisi tullut jos ripeä toiminta ei olisi pelastanut. Ei, en ollut paikalla silti tiedän tarkemmin kuin ketään tapahtuneesta. En ole kyseisessä hotelissa yöpynyt, viimeksi kun kävin Pietarissa pitennetyllä viikonloppulomalla asuin For Seasons hotelissa tunsin oloni hyvin kodikkaaksi yhtään ei häirinnyt viehättävä ylellinen ilmapiiri olen kuin sinne luotu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753636
- 463202
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512391Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442011- 1401769
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161595Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131471Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121289- 451214
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii671130