Rahaa vaikka on vetänyt pelin yli 80% läpi. Tuon takia meni hermot koko peliin enkä pelannut sitä yli 2 ja puoleen vuoteen. Nyt taas yritin saada rahaa Lifeinvader osakkeilla mut ei ne mulla lähde nousuun vaikka mitä tekis. Youtube oli video jossa Lifeinvader osake nousi 3 minuutissa reilusta 3 dollarista 11 dollariin ja sillä sai nopeasti tienattua rahaa. En ymmärrä missä vika kun itsellä ei onnistu.
En ole myöskään saanut koko karttaa näkyviin tai päässyt lentämään atomi-ilmapallolla. Miten sekin onnistuis? En tiedä sitten vaikuttaako se kun vedin jotkut tehtävät läpi koodien avulla kun meni hermot siihen kun jumituin joihinkin tehtäviin.
Gta V paska peli kun ei siin saa tienattua
4
114
Vastaukset
- AmatööriPelailija
Tärkeintä olis kuitenkin saada rahaa kun haluaisin ostella hienoja taloja.
- Kdjdjfifi
Itellä ainakin 15 miljoona jokaiselle ja olen vetänyt läpi hahaa
- AmatööriPelailija
No eihän tuo 15 miljoonaa nyt ole vielä mitään. Itselläkin on jotain 30-40 miljoonaa joka hahmolla ja elokuvateatterit sun muut ostettuna mutta eihän noilla nyt saa ostettua esim sitä golf glubia mikä maksaa 150 miljoonaa. Saati että sais vielä jotain asuntoja ostettua sen päälle.
- työtönmies41
Mulla on abaut 1,5 miljardii. Pelin lopussakun tekee nitä salamurha tehtäviä franklinin hahmolla niin jokaisenmurhan jälkeen menee pörssiin ja laittaa kaikki rahansa ohjeenmukaan, sitten nukkuu pari päivää ja kas olet tienannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579