525i valot

ajovalot pätkii kopautus sulskerasiaan palauttaa valot että oliskos jotain poppaskonstia vai pitääkö repiä sulake rasia irti.

8

1050

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poju

      Mikäli menee vain ajo- vaan ei parkkivalot sekä pitkät, on valonohjausyksikkö menossa kaputt. Ensiapuna saattaisi toimia kontaktipintojen putsaus, mutta mikäli se ei auta, on moduuli vaihdettava. Hyrylässä Bemu Oy tai Turun seudulla Oili Jalonen auttavat tuossa vaihtotapauksessa purkuosien saatavuuden suhteen.

      • missäköhän tämä kyseinen valojen ohjaus yksikkö sijaitsee ja minkä näköinen se on?


      • .......................
        jansu22 kirjoitti:

        missäköhän tämä kyseinen valojen ohjaus yksikkö sijaitsee ja minkä näköinen se on?

        Kyseinen yksikkö on sulakkeiden vieressä sulakerasiassa,iso musta suorakaiteen muotoinen.Yksiköstä saa kannen pois,kannattaa tarkistaa releet ja ettei ole huonoa juotosta tms.
        Itsellä oli näin eli vika korjaantui kun vähän kolvilla ja tinalla korjasi asiaa.Uuusi maksaa orkkiksena vajaa 290,- eli kannattaa vähän nähdä vaivaa!!


      • poju
        jansu22 kirjoitti:

        missäköhän tämä kyseinen valojen ohjaus yksikkö sijaitsee ja minkä näköinen se on?

        Mr monipilkku vastasi aivan oikein. Sen verran voin antaa hinnoista lisäosviittaa, että purkuosakin (ehjä sellainen toki) maksaa ainakin Bemu Oy:ssä vielä 80€. Eli kaikki mahdollinen ensiapu kannattaa koittaa.
        Ikävä kyllä en osaa enempää neuvoa, en ole vielä omaani irroittanut, koska kopautus riittää:) Laiskuus on perisyntini:D


      • poju kirjoitti:

        Mr monipilkku vastasi aivan oikein. Sen verran voin antaa hinnoista lisäosviittaa, että purkuosakin (ehjä sellainen toki) maksaa ainakin Bemu Oy:ssä vielä 80€. Eli kaikki mahdollinen ensiapu kannattaa koittaa.
        Ikävä kyllä en osaa enempää neuvoa, en ole vielä omaani irroittanut, koska kopautus riittää:) Laiskuus on perisyntini:D

        kiitos teille kaikille otin boxin irti ja sisällä on neljä pintä relettä ajovalojen releestä oliyksi nasta irti korjasin sen ja putsasin kontakti pinnat ni johan toimii pienellä vaivalla kuntoon ohjeiden ansiosta. KIITOKSIA. =)


      • poju
        jansu22 kirjoitti:

        kiitos teille kaikille otin boxin irti ja sisällä on neljä pintä relettä ajovalojen releestä oliyksi nasta irti korjasin sen ja putsasin kontakti pinnat ni johan toimii pienellä vaivalla kuntoon ohjeiden ansiosta. KIITOKSIA. =)

        Olepa niin hyvä:) Mainiota että tälläkin palstalla vielä joskus sentään oikeasti kysytään / neuvotaan / toteutetaan -> ollaan ihmisiä:)


    • hate1

      bemarissa 523 ia palaa jatkuvasti pitkät valot, sammuvat ainoastaan kun otan piuhat akusta irti.
      Vika voisi 0lla kuulemma ohjausmoduulissa.
      Sattuisiko joku tietämään mistä sellaisen saisi sopivaan hintaan ja missä kyseinen moduuli siaitsee.
      olisiko mitään niksiä miten sen saisi toimimaan.

      • pitkät_päällä

        Kukaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe