525i valot

ajovalot pätkii kopautus sulskerasiaan palauttaa valot että oliskos jotain poppaskonstia vai pitääkö repiä sulake rasia irti.

8

1050

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poju

      Mikäli menee vain ajo- vaan ei parkkivalot sekä pitkät, on valonohjausyksikkö menossa kaputt. Ensiapuna saattaisi toimia kontaktipintojen putsaus, mutta mikäli se ei auta, on moduuli vaihdettava. Hyrylässä Bemu Oy tai Turun seudulla Oili Jalonen auttavat tuossa vaihtotapauksessa purkuosien saatavuuden suhteen.

      • missäköhän tämä kyseinen valojen ohjaus yksikkö sijaitsee ja minkä näköinen se on?


      • .......................
        jansu22 kirjoitti:

        missäköhän tämä kyseinen valojen ohjaus yksikkö sijaitsee ja minkä näköinen se on?

        Kyseinen yksikkö on sulakkeiden vieressä sulakerasiassa,iso musta suorakaiteen muotoinen.Yksiköstä saa kannen pois,kannattaa tarkistaa releet ja ettei ole huonoa juotosta tms.
        Itsellä oli näin eli vika korjaantui kun vähän kolvilla ja tinalla korjasi asiaa.Uuusi maksaa orkkiksena vajaa 290,- eli kannattaa vähän nähdä vaivaa!!


      • poju
        jansu22 kirjoitti:

        missäköhän tämä kyseinen valojen ohjaus yksikkö sijaitsee ja minkä näköinen se on?

        Mr monipilkku vastasi aivan oikein. Sen verran voin antaa hinnoista lisäosviittaa, että purkuosakin (ehjä sellainen toki) maksaa ainakin Bemu Oy:ssä vielä 80€. Eli kaikki mahdollinen ensiapu kannattaa koittaa.
        Ikävä kyllä en osaa enempää neuvoa, en ole vielä omaani irroittanut, koska kopautus riittää:) Laiskuus on perisyntini:D


      • poju kirjoitti:

        Mr monipilkku vastasi aivan oikein. Sen verran voin antaa hinnoista lisäosviittaa, että purkuosakin (ehjä sellainen toki) maksaa ainakin Bemu Oy:ssä vielä 80€. Eli kaikki mahdollinen ensiapu kannattaa koittaa.
        Ikävä kyllä en osaa enempää neuvoa, en ole vielä omaani irroittanut, koska kopautus riittää:) Laiskuus on perisyntini:D

        kiitos teille kaikille otin boxin irti ja sisällä on neljä pintä relettä ajovalojen releestä oliyksi nasta irti korjasin sen ja putsasin kontakti pinnat ni johan toimii pienellä vaivalla kuntoon ohjeiden ansiosta. KIITOKSIA. =)


      • poju
        jansu22 kirjoitti:

        kiitos teille kaikille otin boxin irti ja sisällä on neljä pintä relettä ajovalojen releestä oliyksi nasta irti korjasin sen ja putsasin kontakti pinnat ni johan toimii pienellä vaivalla kuntoon ohjeiden ansiosta. KIITOKSIA. =)

        Olepa niin hyvä:) Mainiota että tälläkin palstalla vielä joskus sentään oikeasti kysytään / neuvotaan / toteutetaan -> ollaan ihmisiä:)


    • hate1

      bemarissa 523 ia palaa jatkuvasti pitkät valot, sammuvat ainoastaan kun otan piuhat akusta irti.
      Vika voisi 0lla kuulemma ohjausmoduulissa.
      Sattuisiko joku tietämään mistä sellaisen saisi sopivaan hintaan ja missä kyseinen moduuli siaitsee.
      olisiko mitään niksiä miten sen saisi toimimaan.

      • pitkät_päällä

        Kukaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1747
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1298
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1197
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      201
      959
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      45
      915
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      57
      832
    7. 69
      788
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      38
      738
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      674
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    Aihe