Pilmari oman sontatunkionsa pönkkönä

Näin on niin kuin jokainen näkee. Itse on persuuksistaan nostanut itsensä palstan Grand Old Maniksi.

Millä ansioin tämä tunnettu moninikki palstan valtiaaksi pyrkii? Näyttöä ei ole, päin vastoin.

Tässä on hiukan vastinetta illan ja tulevaisuutesi ratoksi. Tällaisten viestien tarpeellisuuden olet itse saanut aikaan.

Likoa nyt liemissäsi kun kerran haluat!

17

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaalierkki

Miksi jatkat, hänhän on ilmoittanut, ettei häntä kiinnosta muut kuin omat aloitukset, toivottavasti hän pitää lupauksensa.

• Uusi.aika

...ja vastaa vain meilein.
      Palstalla voisi nyt jo puhua jostain mielenkiintoisesta aiheesta ilman pelkoa.

• hämeen_hiras

Kerrassaan naurettavia väitteitä esitetään ketjun aloituksessa.'

Kuvan palstan Grand Old Manina hänestä ovat luoneet hänen lukuisat kannattajansa ja tukijoukkonsa palstalla. Tuo määrite on hänen kohdaallaan saanut osakseen yleisen hyväksynnän. Itse hän on tällöin tapansa mukaan - vaatimattomasti mikä on hänelle luonteenomaista - pysytellyt taustalla.

• vaalierkki

en voi parhaalla tahdollakaan yhtyä tuohon väitteeseen, toivon vain, että pilmari ei kätkeydy salanikkien taakse ja petä omaa lupaustaan,

• ae8hjk

havu_Miehellä on naisen tuoksu

• korvatunturikutsuu

Salanikkien takana on ihan oikea joulupukki.

• hupshupshups

Näinkö on? Ihan oikea, aito joulupukki Korvatunturilta. Sehän nähdään kohta kun kilinä kuuluu ja poro lähestyy.

• mäntämies

Sitä sanotaan niin moni nostaa itsensä esille suosta ihan niskastaan omin käsin, mutta miten on Pilmarin laita, jaksaako kuitenkaan olla niin vahva????

• vaalierkki

Sen pystyy vain hän itse tekemään, toivotaan kuitenkin parasta

• hupshupshups
        vaalierkki kirjoitti:

Sen pystyy vain hän itse tekemään, toivotaan kuitenkin parasta

Sitä on niin monesti joutunut pettymään , vaikka kuinka hyvään uskoo, niin jälleen pomppaa jostakin kolosta tyrkyttämään omia juttusiaan, joita ei kukaan ymmärrä muut kuin HÄN ITSE kuvittelee ymmärtävänsä, vaikkakin toisinaan istuu jossakin paikassa, josta ulospääsy on sangen hankalaa.

• että.noin.se.on.vaikka_e

Jotkut ovat valmiit lyömään työtyä. Se on valitettava totuus tässä maailmassa.
      Toisaalta on niitäkin, joille iskuja saanut on marttyyri ja sankari, ja varsinkin kun hän on selvinnyt niistä. Niin on käynyt tässäkin.
      Silloin tällöin ilmenevä vastustus, joka kohdistuu häneen, on vain osoitus hänen ylivoimaiseksi nousseesta asemastaan palstalla.
      Vastustajien on nyt vain vähitellen pakko ottaa lusikka kauniisti käteen ja lusikoida keitto, jonka ovat kiehuttaneet.
      Pitää vain rauhoittua, hillitä tunteet, tunnustaa tosiasiat ja siirtyä elämässä normaaliin päiväjärjestykseen.

• 11...21

"Näin on niin kuin jokainen näkee. Itse on persuuksistaan nostanut itsensä palstan ..." - Noin totesi aloittaja.
      Mistäs sen muka "jokainen näkee"? Ei pitäisi esittää perustelemattomia väitteitä muista lukijoista.

• vallaton_

Esittäköön muut peruteltuja kehuja Pilmarista

• sitä.monet.muutkin

Erillisiä perusteltuja kehuja hänestä ei tarvitse esittää. Hänen omat kirjoituksensa samoin kuin muut häntä kuvaavat kirjoitukset puhuvat kylliksi puolestaan. Asia on sillä selvä.

• vaalierkki

Pilmarihan ei tänne muiden avaamiin ketjuihin enää osallisti, lienee siksi aiheellista kysyä, määräsiköhän tohtori sinulle vahingossa vääränlaiset silmälasit.

• tapelkaa-ukot

Minkäs sairaskohtauksen sinä olet saanut taas, kun tuollaista suollat palstalle? Älä ala vielä sädekehää asetella pääsipäälle, koska ei se ainakaan sinulle kuulu.

Siinä, kun sinä kuvailet aamustondistasi yksin runk...hipellelen, niin Pilmari (vai mikä se oli tällä kertaa)sentää osasi naisen kuvailla vierelleen. Hah, haa!

• vaalierkki

Eihän tasavallassa ole sijaa kuninkaille, sen sijaan toisten kunnioittaminen auttaa kumasti saamaan jalansijaa täälläkin. Ylimielinen asennoituminen saa toiset "takajaloilleen". Tuloksena ratkeamattomat riidat, jotka ovat kuin rikkinäinen grammarilevy, levy...levy... levy...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      73
      3305
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2353
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1879
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      1861
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1431
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    7. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      25
      1286
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1286
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1197
    10. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1197
    Aihe