Pilmari oman sontatunkionsa pönkkönä

Näin on niin kuin jokainen näkee. Itse on persuuksistaan nostanut itsensä palstan Grand Old Maniksi.

Millä ansioin tämä tunnettu moninikki palstan valtiaaksi pyrkii? Näyttöä ei ole, päin vastoin.

Tässä on hiukan vastinetta illan ja tulevaisuutesi ratoksi. Tällaisten viestien tarpeellisuuden olet itse saanut aikaan.

Likoa nyt liemissäsi kun kerran haluat!

17

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaalierkki

      Miksi jatkat, hänhän on ilmoittanut, ettei häntä kiinnosta muut kuin omat aloitukset, toivottavasti hän pitää lupauksensa.

    • Uusi.aika

      ...ja vastaa vain meilein.
      Palstalla voisi nyt jo puhua jostain mielenkiintoisesta aiheesta ilman pelkoa.

    • hämeen_hiras

      Kerrassaan naurettavia väitteitä esitetään ketjun aloituksessa.'

      Kuvan palstan Grand Old Manina hänestä ovat luoneet hänen lukuisat kannattajansa ja tukijoukkonsa palstalla. Tuo määrite on hänen kohdaallaan saanut osakseen yleisen hyväksynnän. Itse hän on tällöin tapansa mukaan - vaatimattomasti mikä on hänelle luonteenomaista - pysytellyt taustalla.

      • vaalierkki

        en voi parhaalla tahdollakaan yhtyä tuohon väitteeseen, toivon vain, että pilmari ei kätkeydy salanikkien taakse ja petä omaa lupaustaan,


      • ae8hjk

        havu_Miehellä on naisen tuoksu


    • korvatunturikutsuu

      Salanikkien takana on ihan oikea joulupukki.

      • hupshupshups

        Näinkö on? Ihan oikea, aito joulupukki Korvatunturilta. Sehän nähdään kohta kun kilinä kuuluu ja poro lähestyy.


    • mäntämies

      Sitä sanotaan niin moni nostaa itsensä esille suosta ihan niskastaan omin käsin, mutta miten on Pilmarin laita, jaksaako kuitenkaan olla niin vahva????

      • vaalierkki

        Sen pystyy vain hän itse tekemään, toivotaan kuitenkin parasta


      • hupshupshups
        vaalierkki kirjoitti:

        Sen pystyy vain hän itse tekemään, toivotaan kuitenkin parasta

        Sitä on niin monesti joutunut pettymään , vaikka kuinka hyvään uskoo, niin jälleen pomppaa jostakin kolosta tyrkyttämään omia juttusiaan, joita ei kukaan ymmärrä muut kuin HÄN ITSE kuvittelee ymmärtävänsä, vaikkakin toisinaan istuu jossakin paikassa, josta ulospääsy on sangen hankalaa.


    • että.noin.se.on.vaikka_e

      Jotkut ovat valmiit lyömään työtyä. Se on valitettava totuus tässä maailmassa.
      Toisaalta on niitäkin, joille iskuja saanut on marttyyri ja sankari, ja varsinkin kun hän on selvinnyt niistä. Niin on käynyt tässäkin.
      Silloin tällöin ilmenevä vastustus, joka kohdistuu häneen, on vain osoitus hänen ylivoimaiseksi nousseesta asemastaan palstalla.
      Vastustajien on nyt vain vähitellen pakko ottaa lusikka kauniisti käteen ja lusikoida keitto, jonka ovat kiehuttaneet.
      Pitää vain rauhoittua, hillitä tunteet, tunnustaa tosiasiat ja siirtyä elämässä normaaliin päiväjärjestykseen.

    • 11...21

      "Näin on niin kuin jokainen näkee. Itse on persuuksistaan nostanut itsensä palstan ..." - Noin totesi aloittaja.
      Mistäs sen muka "jokainen näkee"? Ei pitäisi esittää perustelemattomia väitteitä muista lukijoista.

      • vallaton_

        Esittäköön muut peruteltuja kehuja Pilmarista


      • sitä.monet.muutkin

        Erillisiä perusteltuja kehuja hänestä ei tarvitse esittää. Hänen omat kirjoituksensa samoin kuin muut häntä kuvaavat kirjoitukset puhuvat kylliksi puolestaan. Asia on sillä selvä.


      • vaalierkki

        Pilmarihan ei tänne muiden avaamiin ketjuihin enää osallisti, lienee siksi aiheellista kysyä, määräsiköhän tohtori sinulle vahingossa vääränlaiset silmälasit.


    • tapelkaa-ukot

      Minkäs sairaskohtauksen sinä olet saanut taas, kun tuollaista suollat palstalle? Älä ala vielä sädekehää asetella pääsipäälle, koska ei se ainakaan sinulle kuulu.

      Siinä, kun sinä kuvailet aamustondistasi yksin runk...hipellelen, niin Pilmari (vai mikä se oli tällä kertaa)sentää osasi naisen kuvailla vierelleen. Hah, haa!

      • vaalierkki

        Eihän tasavallassa ole sijaa kuninkaille, sen sijaan toisten kunnioittaminen auttaa kumasti saamaan jalansijaa täälläkin. Ylimielinen asennoituminen saa toiset "takajaloilleen". Tuloksena ratkeamattomat riidat, jotka ovat kuin rikkinäinen grammarilevy, levy...levy... levy...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      317
      7150
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2184
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1429
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1143
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1127
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      330
      1015
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      863
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      845
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe