Hesburgerin palvelu

Hampurilaiset-viidelle

Onko nämä tiramisut siinä tiskillä niin saatanan avuttoman tyhmiä etteivät tajua antaa mukeihin kantta ja pilliä pyytämättä?Pitäisi järki sanoa ettei pienet lapset onnistu juomaan suoraan mukista.Itse jouduin taas kerran pyytämään niitä kun kalmankalpea (palvelualtis) myyjä moljotti suu auki.Voisivat myös joskus vaikka pyyhkäistä niitä pelimasiinoita niissä pöydissä jollain puhdistus aineella,ovat kuin suoraan jostain jätelavalta,yltäpäältä paskaisia!

29

401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hessuburger

      Kyllä täytyy aikuisen ihmisen saada suunsa auki ja pyytää kannet ja pillit. Eipä noita kansia minun lapsuudessani edes ollut, mutta toimeen tultiin siitä huolimatta. Oliko suurikin vaiva, kun jouduit oikein pyytämään kansia ja pillejä?

      • onseniinväärin

        Mekin joudutaan IHAN ITSE aina Hesessä (myös muissa kuin Harjavallassa) pyytämään ne kannet ja pillit mukiin...myös auton joudun IHAN ITSE tankkaamaan pihalla eikä kukaan tule sitä tankkaamaan.Kyllä minä niin mieleni pahoitin.
        Nämä on taas näitä jotka kitisee kun ei kaupan kassalla myyjä tarjonnut ilmaista hedelmäpussia maitopurkille,vaan joutui ihan itse pyytämään.


    • Ninnaka

      Oon samaa mieltä että se pitäs siihen hoksata myyjien laittaa kun näkee että on mukuloita mukana. Porissa näin on tehty minulle. Toinen juttu hvallan hesessä yksi thaimuija ei puhunut sit lainkaan selvää suomea eikä ymmärtänyt autoluukulta tilaustani sit alkuunkaan ja vituttaa siellä muutenkin kailottaa. Suomea ymmärtävät ja puhuvat palvelemaan.kiitos.

      • Anonyymi

        Itse olen ko myyjältä saanut aina asiallista ja hyvää palvelua. Ei todellakaan mitään valittamista. Mahtaako kirjoittaja itsekään osata puhua Suomea kunnolla.


    • Tankkaan-palveluasemalla

      Itsekkö siellä läävässä pitäisi myös siivota että ilkeää mennä ??? Ja turha sekoittaa mitään tankkausta tähän,se onkin ihan itsepalvelua toisin kuin näiden hesburgerien toiminta...

    • Kylkaisejoskus

      Välillä olisi myös ihan suotavaa kun saisi kaikki tilaamansa tuotteet ilman, että pitää mennä tiskille erikseen pyytämään. Tai soitella lafkaan, et hei tilasin teiltä 3ateriaa kotipaketissa, mutta täällä on vaan 2... Tai puuttuu majot tai sipulirenkaat tai mitä milloinkin...

    • SivistynytVegaani

      Ei kai noita teurasjätepihvejä syö muuta kuin whitetrash väki

    • sämpylä345

      Mene kuule ite heselle myymään ja näytä kuinka oikein palvellaan....

      • Hampurilaiset-viidelle

        Ei minun tarvitse/kuulu mennä hesburgerille näyttämään yhtään mitään.Sitävastoin ne jotka siellä työskentelevät ovat täysin väärällä alalla jos eivät hallitse perus asioita joita jokaisen palvelu alalla tulisi osata.


      • Veenuusavuttomat

        Kyllä silloin ihminen käy jo varmaan liian usein Hesessä,jos kannen ja pillin pyytäminen on jo ruvennut vaivaksi käymään.Sulla on hei kotona (todennäköisesti) uuni,tai ainakin mikroaaltouuni,lämmittele siinä einespizzojas.....muista ottaa muovi pois päältä ensin.


    • Hampurilaisetviidelle

      Mitä minun käynti määräni vaikuttavat siihen millaista palvelua haluan asiakaspalvelu alan yrityksiltä ?? Ja ihan samoin vaikka mulla olisi millaiset parilat ja hattarakoneet kotona ei muut asiaa mihinkään suuntaan.

      • Legalzadwriter

        Kirjoitusvirheistäsi näkee sinun kuuluvan valkoiseen roskaväkeen, joten ei sinun kuulukkaan saada mitään palvelua!


      • Halailepuita

        Jaa millaista PALVELUA HALUAT? Voi herranjumala sentään,löntystä grillille hakemaan makkaraperunoitas.Ne varmasti antaa muovihaarukan pyytämättä ni ei tartte vetää itkupotkuraivareita.Ja joo,sulla kyllä varmasti ON parila ja hattarakone kotona,sitä en kyllä epäile yhtään.Siinä ne tönöttää varmaan rasvakeittimen vieressä!
        Tommosia tyhjästä valittajia tuskin kaivataan yhdessäkään PALVELUalan liikkeessä.


    • Hampurilaiset

      Taitaa hiukan kismittää sinua kun osaamattomuuttasi arvostellaan.Niinhän sitä sanotaan että "Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa".Milloin olet seuraavaksi työvuorossa niin voin henkilökohtaisesti tulla tilaamaan hampurilaisen,josko silloin jo älyät miten palveluammatissa toimitaan.On mulla noiden vekottimien lisäksi muuten kapselikeitin,limsakone,leivänpaahdin ym.ym.Ja sitten..... harvaan PALVELUalan liikkeeseen tarvitsee valittaa koska osaavat niissä hommansa toisin kuin...........

      • Joudunkoitsepyyhkimään

        Ei tainnut kyllä nyt älähtää,kolahtaa,eikä edes osua ja upota.
        Minä kun olen tuossa talossa käynyt vain asiakkaana
        (enkä ole kertaakaan itkenyt turhasta siellä) .
        Ja itselläni kyllä "ihan pikkasen" on kokemusta palvelualalta,uskallan jopa väittää että enemmän kuin sinulla.

        Opettelisit tekemään kotiruokaa niin ei tarvitsisi kokoaikaa ravata purilaisella.Kotiruoka on varmasti terveellisempääkin!
        Tai no,sinähän teet ruokasi mikrossa ja rasvakeittimessä. Ja onnea sinulle kaikista kodinkoneistasi,olen tavattoman ylpeä puolestasi,olet saanut elämäsi täydelliseksi. Harmi vaan että pahuksen purilaisenpyörittäjät pilaa tunnelmasi.


    • haloonyt

      kyllä se ehkä olis suotavaa asiakkaan ihan itse saavan suunsa auki sen verran, että voisi esim. muodostaa sanat kuten;"saisinko kannet ja pillit juomiin, kiitos". Jos tuntuu ylitsepääsemättömältä, niin lähtisin ehkä hakemaan vikaa itsestäni .Katso peiliin ja mieti löytyykö sieltä syy siihen, että juuri sinulla on ongelmia ja vaikeuksia kaikissa normaaleissa tilanteissa!?!?

    • Frediz

      Kyllä voi ihminen olla uusavuton.Ettäkö ei saa kantta ja pilliä pyytämättä,voi hellanlettas meidän pikkusta.

    • Namsnamsnams

      Hyvää oli palvelu! Sai kassikki tyhjiksi!

    • Mösjöö_Seppo

      Hesburger ja let's go in

    • maailmapelastuu

      Kai siinä on joku maailma pelastuu kun jäte vähenee ja säästöä syntyy kun ei kaikki käytä pilliä ja kansia.

      • Anonyymi

        Nimenomaan näin. Ja sinähän perkele osallistut siihen maailmanpelastukseen ja kaikki muut myös, koska minä käsken!!!


    • Anonyymi

      Taitaa Hessburger palvelukonseptiin kuulua, että jos syödään paikan päällä, ei kuulu kansia ja pillejä automaattisesti laittaa, vaan vain mukaan otettaville tuotteille. Nuohan ovat vain ylimääräistä jätettä, joita jokaisen pitäisi pystyä vähentämään. Ja ihan varmasti saa pilit ja kannet, jos ei ole niin avuton ettei pysty pyytämään.

    • Anonyymi

      Hesburger kuuluu palvelukonseptiin läskit tatuoidut piriämmät lapset.

    • Anonyymi

      Tullaan ruiskuttamaan haisevaa nestettä jolla pyyhitään pöytää, vaikka asiakas istuu ja syö! Siis viereen? Tämä tapahtui monén kerran kun ollaan oltu syömässä. Täytyi lähteä keskén pois, ajeltiin Huittisen ABC.

    • Anonyymi

      Ei ole kivaa kun tullaan viereen ruiskuttelemaan ja pyyhkimään pöytää rätillä!!!! Ei ole kiva syödä. Haisevaa nestettä. Eikö ihminen ymmärrä antaa ruokarauhaa. Lähdettiin pois. Ei mennä enää. Kerran söin gebag hampurilaisen, oli tosi hyvä, toisella kertaa oli niin sitkä liha, ettei voinut syödä!

    • Hesburgerin hampparit on uskovaisia hamppareita. Syökää aina Hesburgerin uskovaisia hamppareita.

    • Anonyymi

      Kävin tänään alkossa,ihan ite.
      Ostin pilsneriä ja pullon kossua,ihan ite.
      Menin kassalle ja maksoin ne,ihan ite.
      Nyt aijon juoda pilsneriä ja kossua,ihan ite.

    • Anonyymi

      Vaikka tilaisi mitä niin aina jotain puuttuu 🥺

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1706
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1411
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      95
      751
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe