onkohan se niin, että
logiikka on matematiikan syvin, se piirtää määritelmät, perusehdot, joiden varaan rakennetaan aiheissa. niiden äskeisten varaassa on myöhempiä ehtoja kullekin alalle, niin paljon kuin tarttee.
kakkoskeskiväli-asia on ehkä esimerkiksi algebra ja topologia, joiden varaan kuten analyysissa käytetään
äskeiset ovat puhdasta matematiikkaa, mutta molemmat ovat puhdasta, kuten miten sana muuttuu ja sen varaan rakennetaan
topologia on vain käytännöllistä joukko-oppia tai sen osa, mutta suuri osa , verrattuna logiikka-joukkojen tutkimiseen
jotain matematiikasta
1
127
Vastaukset
- uiguhki
niin se varmaan on, että vaikka geometria ei ole kovin samalla tasolla kuin algebra ja topologia kuin vasta myöhemmissä vaiheissa vähintään osittain, koska geometrian varaan ei vähään aikaan rakennu muuta matematiikkaa, varmaan
myöhemmässä vaiheessa geometria varmaan on noin keskitasolla kuin verrattuna topologiaan ja algebraan.
tämä saattaa vaatia syvällistä tuntetmusta yliopistomatematiikasta
koska algebra vaatii alussa lineaarigebraa ja varaan matriisilaskentaa, algebra on niiden jälkeen syvällisyydessä
fysiikka ei ole eksakti tiede, koska se vaatii kokeellisia tutkimyksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 342353
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472096- 402032
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3201850- 1171493
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161425Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71308Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101157- 411055
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036