Suomessa on patatyhmiä päättäjiä, niin eduskunnassa kuin puolustusvoimissakin, jos kaavaillut 10 miljardin hävittäkaupat päätetään toteuttaa. Sekään ei vielä riitä, sillä yli 20- miljardia kuluu niiden käyttöaikana vielä lisää!
Kaikki tämä idioottimaisuus ja hulluus johtuu ainoastaan näitten paskahousujen Venäjän fobioista.
Kuvitellaan ilman mitään todisteita, että Venäjä muka hyökkäisi Suomeen, vaikka Venäjä ei hyötyisi siitä yhtään mitään, vaan pelkästään häviäisi. Mitä maailman suurin maa, eli Venäjän karhu tekisi pikku suomikirpulla turkissaan?
Venäjä nitistäisi Suomen muutamassa päivässä uusine hävittäjineen kaikkineen, jotka tuhottaisiin lähes kaikki jo asemapaikoilleen täsmäohjuksilla. Samoin kaikki lentokentät, asevarikot, tankit, sähköverkosto, laivasto ym. Suomelle kriittiset kohteet.
Kordinaatit ovat jo valmiina muuallekin kuin Suomeen ja sen jälkeen painellaan vain nappeja!
Suomen "uskottava" puolustus on pelkkä vitsi ja harkittua valehtelua maailman toiseksi suurinta sotilasmahtia Venäjää vastaan ja muutenkin.
Virolle Suomi kyllä pärjäisi, mutta ei koskaan Venäjälle.
Ne ulvatit täällä, joilla ei mitään tietoa Venäjän asevoimista, voisivat mennä hakemaan faktatietoja netistä. Ehkä sen jälkeen järjenvalokin saapuu hölmöläisen päitten pimeyteen.
Ilmianna
Jaa
Fakki-idiootit hävittäjiä hankimassa!
0
142
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454850- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301870- 311819
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1481337