nyt tiedän kun tahtomattani kuulin kirkon palveluksessa olevan miehen sanovan itsestään ja ketä muita sitten tarkoittikaan korkeasti oppineilla joilla on tapa käydä keskustelua. Siis heillä omien sanojen mukaisesti on : tapa käydä keskustelua. No mikä minä olen mitätöimään jos kerta itse sanovat itseään korkeasti oppineiksi jopa eräät sanovat työnantajansa olevan jumala. Tässä on kyllä yhdeksi päiväksi ihmettelemistä itse kullakin..
En tiennytkään että on olemassa korkeasti oppineita. nyt tiedän. Korkeasti koulutettuja kyllä. Koskaan ihminen ei ole liian vanha oppimaan, niinhän sitä bruukataan sanoa veronmaksajilla jotka maksavat kirkolisveroa ei nyt sitten olekkaan minkäänlaista osallisuutta kuin maksaa lisää ja todeta että kerta korkeasti oppinut julkisesti sanoo itseään korkeasti oppineeksi joilla on tapa käydä keskustelua täytyyhän se uskoa, Eikö täydykkin.
Oliko siellä korkeasti oppineiden portaiden alimalla rappusella joku ilmaisämpäri johon voisin laittaa fyrkendaalia jotta korkeasti oppineet saisivat runsaan osanoton kaljakavereikseen ja pääsisivät nauttimaan alkohol ei kun korkeasti oppineiden seurasta. Saisiko sinne iltasanomista toimittajan ja kuvaajan myös paikalle että voisimme lukea miten korkeasti oppineet keskustelevat kuppilassa korkeasti oppineina.
Korkeasti oppineet. tätä en tiennytkään mutta
zcxcxzo
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499