paras partneri

girl

mo!
kertokaapa tyttö kalalle paras mahdollinen partneri.

10

3095

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • masha

...kokeilet rapua tai skorpparia =) vesimerkit tulee toimeen keskenään, mutta myös esim. kauris tai härkä. Tosin kaikkihan olemme yksilöitä =P

• Kalat

Kokeilin. suhde kesti 8v ja loppu oli täys skandaali.

• kalatyttö86

oon kuullu et härkä ois paras tai skorpioni, jos haluaa pitkäaikaista suhdetta..
      vesimiehestä ei kuulemma oo ku hetkellistä hupia..

• Niin sanoisin, että on todellakin pitkäaikainen kokemus skorpionimiehestä. Olen kala-nainen ja olemme olleet kimpassa jo vuodesta -68 asti. tosin on ollut myrskyä jos tyyntäkin. Olen itse aika herkkä ja tunteellinen, samaa löytyy myös miehestäni - tosin kovan panssarin alta.

Aika itsepäinen skorpioni on, tiedän sen myös naispuolisista samasta merkistä - kokemusta on todella. Joustaen puolin ja toisin on homma edennyt jo vuodelle 2005. Tosin ei siis ilman vaikeuksia, sillä niin eriluonteisia silti olemme.

• girl

kiitos paljon vastauksista!!!!

• vaihtoehdot

parhaat vaihtoehdot kaloille on ehdottomasti härät ja ravut!!

• Paras

Kokemuksesta sanoisin, että kalalle on paras partneri kala.Itse asun avokissa kala miehen kanssa ja hyvin toimii.

• fisufisu

Tiedän ystävien ja tuttujen kokemuksesta, että rakkautta ja romatiikkaa halajavalle unenomaiselle kala-haaveilijalle parasta maan päällä on härkä-mies! Härät ovat aistikkaita, rakastavia ja jalat maan pinnalla.

• Lohirouva

Paras kalalle on rapu, ehdottomasti. Härkä ei missään tapauksessa.

• myösfisu

Härkä ja rapu saavat täältäkin pojot kotiin. Härän kanssa paras ja läheisin suhde tähän mennessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      150
      5435
    2. Yksi kuoli kolarissa Outokummussa

-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei
      Outokumpu
      114
      5391
    3. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      54
      4344
    4. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      12
      3821
    5. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      79
      3791
    6. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      33
      3650
    7. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      55
      3393
    8. Anna palautetta kaivatullesi.

Sana on vapaa!
      Ikävä
      205
      2535
    9. Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut

Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan
      Maailman menoa
      1
      2393
    10. HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00

KAIKKI NUORET JA KAIKKI MUUT MYÖS TÄNÄÄN HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00!!!!!
      Hyrynsalmi
      26
      1289
    Aihe