mo!
kertokaapa tyttö kalalle paras mahdollinen partneri.
paras partneri
10
3090
Vastaukset
- masha
...kokeilet rapua tai skorpparia =) vesimerkit tulee toimeen keskenään, mutta myös esim. kauris tai härkä. Tosin kaikkihan olemme yksilöitä =P
- Kalat
Kokeilin. suhde kesti 8v ja loppu oli täys skandaali.
- kalatyttö86
oon kuullu et härkä ois paras tai skorpioni, jos haluaa pitkäaikaista suhdetta..
vesimiehestä ei kuulemma oo ku hetkellistä hupia..Niin sanoisin, että on todellakin pitkäaikainen kokemus skorpionimiehestä. Olen kala-nainen ja olemme olleet kimpassa jo vuodesta -68 asti. tosin on ollut myrskyä jos tyyntäkin. Olen itse aika herkkä ja tunteellinen, samaa löytyy myös miehestäni - tosin kovan panssarin alta.
Aika itsepäinen skorpioni on, tiedän sen myös naispuolisista samasta merkistä - kokemusta on todella. Joustaen puolin ja toisin on homma edennyt jo vuodelle 2005. Tosin ei siis ilman vaikeuksia, sillä niin eriluonteisia silti olemme.
- girl
kiitos paljon vastauksista!!!!
- vaihtoehdot
parhaat vaihtoehdot kaloille on ehdottomasti härät ja ravut!!
- Paras
Kokemuksesta sanoisin, että kalalle on paras partneri kala.Itse asun avokissa kala miehen kanssa ja hyvin toimii.
- fisufisu
Tiedän ystävien ja tuttujen kokemuksesta, että rakkautta ja romatiikkaa halajavalle unenomaiselle kala-haaveilijalle parasta maan päällä on härkä-mies! Härät ovat aistikkaita, rakastavia ja jalat maan pinnalla.
- Lohirouva
Paras kalalle on rapu, ehdottomasti. Härkä ei missään tapauksessa.
- myösfisu
Härkä ja rapu saavat täältäkin pojot kotiin. Härän kanssa paras ja läheisin suhde tähän mennessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013