mo!
kertokaapa tyttö kalalle paras mahdollinen partneri.
paras partneri
10
3093
Vastaukset
- masha
...kokeilet rapua tai skorpparia =) vesimerkit tulee toimeen keskenään, mutta myös esim. kauris tai härkä. Tosin kaikkihan olemme yksilöitä =P
- Kalat
Kokeilin. suhde kesti 8v ja loppu oli täys skandaali.
- kalatyttö86
oon kuullu et härkä ois paras tai skorpioni, jos haluaa pitkäaikaista suhdetta..
vesimiehestä ei kuulemma oo ku hetkellistä hupia..Niin sanoisin, että on todellakin pitkäaikainen kokemus skorpionimiehestä. Olen kala-nainen ja olemme olleet kimpassa jo vuodesta -68 asti. tosin on ollut myrskyä jos tyyntäkin. Olen itse aika herkkä ja tunteellinen, samaa löytyy myös miehestäni - tosin kovan panssarin alta.
Aika itsepäinen skorpioni on, tiedän sen myös naispuolisista samasta merkistä - kokemusta on todella. Joustaen puolin ja toisin on homma edennyt jo vuodelle 2005. Tosin ei siis ilman vaikeuksia, sillä niin eriluonteisia silti olemme.
- girl
kiitos paljon vastauksista!!!!
- vaihtoehdot
parhaat vaihtoehdot kaloille on ehdottomasti härät ja ravut!!
- Paras
Kokemuksesta sanoisin, että kalalle on paras partneri kala.Itse asun avokissa kala miehen kanssa ja hyvin toimii.
- fisufisu
Tiedän ystävien ja tuttujen kokemuksesta, että rakkautta ja romatiikkaa halajavalle unenomaiselle kala-haaveilijalle parasta maan päällä on härkä-mies! Härät ovat aistikkaita, rakastavia ja jalat maan pinnalla.
- Lohirouva
Paras kalalle on rapu, ehdottomasti. Härkä ei missään tapauksessa.
- myösfisu
Härkä ja rapu saavat täältäkin pojot kotiin. Härän kanssa paras ja läheisin suhde tähän mennessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897239- 353831
- 453430
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092403
- 412362
- 1232256
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292169Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241888- 401829