Supo : täysin käsittämätöntä toimintaa

oåoucxz

suomessa, vaikka hillitysti tiedotitte 300.n terrorismiin kyteytyvistä ulkomaalaisista niin tyhmempikin sen tietää että nuo 300 eivät ole mitään yksinäisiä susia vaan heillä on myös kaverinsa,perheet tuohon kolmeensataan plussana päälle jotka eivät voi olla tietämättömiä noiden 300 .n puuhasteluista.

Vastaavasti suomessa pelkistä sanoista kuten aleksi valavuori sai heti potkut ja monet muuut jotka ovat tuhmasti puhuneet. Julmista rikoksista tuomitut ulkomaalaiset täydellä ylläpidolla kansoittavat suomalaiset vankilat. Jatkuvasti paljastuneet rikokset yhteiskuntaa törkeästi hyväksikäyttävinä julkevat käyttätyä ja puhua rumasti vesipuukeissa törkeästi loukaten suomalaista yhteiskuntaa ja yhteiskunnan rauhaa törkeinä jotka saavat mellastaa jatkuvasti. Ketään ei antanut potkuja katuryöstäjille ulkomaataustaisille jotka ryöstivät suomalaisia lapsia ja nuoria ilmoitusten mukaan noin 80 lasta ja nuorta joutui kohtaaman katuryöstäjien törkeän ja pelottavan käytöksen.

Kun sanovat että sanat voivat johtaa tekoihin se on tosiaan nähty rikostilastoista ulkomaalaistaustaisten kohdalla jotka eivät ole olleet kykyneviä himojaan hilitsemään eikä rahan ahneuttaan tapamatta, raiskaamatta, petoksilla, provosoisinlla, yllyttämällä, jopa hautausmaallakin viimisillä kalkkiviivoilla eläneen piti eläkeläisenä kohdata järkyttävällä tavalla tappajansa jonka suomalainen yhteiskunta oli maksanut rikkaudeksi suomalaiselle yhteiskunnalle " yksittäistapaus "

1

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äöuyozxcx

Supolla ei ole aikaa todenäköisesti tiedottaa minkälaiseen ajatuksen aivopesuun " sivistyneistö " on saanut lukemattomat suomalaiset saaneet uskomaan. Suomalaisille on aivopesty että eivät saisi kritisoida pelkäävänsä ( eivät pelossa eläen ) yhä ulkomaalaistaustaisten tekemiä jatkuvia petoksia, joukkoraiskauksia, suomalaisten eläkeläisten murhaan johtavia puukotuksia kirkkomaalla ulkomaataistaiseten tekeminä. Eläkeläisnaisten raiskauksia ulkomaataustaiseten raiskatessa / ryöstäessä. Helsingin keskustat ja puistot muuttuneet afrikkalaisten huumekauppiaden reviireiksi kuten afrikkalaiset prostitoidut tappaelevat revireistään . Suomalaisen yhteiskuntarakenteiden paljastettua yhä uusia soluttautujia päättäviin johtoportaisiin.

Suomalaisia ovat aivopesseet sanomasta että pelkäävät rikolisperäistä maahanmuuttoa mutta Afrikkalaiset saavat sanoa pelkävänsä suomalaisia. Suomalaisia jotka ovat yltäkylläisesti auttaneet heitä yli oman kantaväestön. Mitä maaahanmuuttajataustaisen perheen lapset ajattelevat kun heille paljastuu että elävät peheissä joista ei voi kritisoida mitään koska suomalainen yhteiskunta pelkää yhteiskuntarauhan / näennäisen rauhan rikkoutuvan. Vähemmän älykäs vielä oleva lapsi ajattelee " tosi siistii siis mageeta me voidaan tehdä mitä vaan kun me voidaan aina vetää rasistikortti esiin jne..

Älykkäämmät ajattelevat kuinka kurjaa elää perheessä jossa heidän vanhempiaan ei saa kritisoida vaikka monet maahanmuuttajataustaisten lapset ovat itse nähneet perheessään kaikenlaista uhkavaa käytöstä, pahoinpitelyä naisiin kohdistuvaa sekä yksipuolista uskonnontuntemusta sekä pakkottamista. Turvakodeissa asuu ja turvakoteja tarvitsevat yhä suurempi lisääntyvä maahanmuuttajataustaiset naiset ja lapset ensimäisenä kuin mitään moskeijaa valtaosalle miehistä joiden ajanviete kokopäiväisesti on kahvilat ja moskeijat naisten hoitaessa ja passatessa yksin suurperhettä ainoastaan tytöt voivat autaa äitiään kun isän arvolle se on sopimatonta. Yleisellä tasolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5117
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      51
      4032
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2149
    4. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1785
    5. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1747
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1424
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      27
      1197
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1016
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      971
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      970
    Aihe